X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΤΕΣΤΟΣΤΕΡΟΝΗ

Posted by Constantina Delimitrou στο Δεκεμβρίου 4, 2005

Μπαίνει, βγαίνει κόσμος στο μαγαζί μου και πολλές φορές, πριν καν μου μιλήσουν, τσαντίζομαι. Είναι κάποιοι άνθρωποι, που αντιπαθώ αμέσως και δυστυχώς, φαίνονται από μίλια μακριά. Το καταλαβαίνεις από τον τρόπο που κινούνται, από τον χρόνο που χρειάζονται να διαλέξουν μια γαμημένη τσίχλα, από τον τρόπο που ζουλάνε τα κρουασάν, απ΄αυτήν την έκφραση που παίρνουν, λες και τους ενοχλείς που υπάρχεις. Και το χειρότερο στα γειτονικά μαγαζιά, είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι θα σου έρχονται κάθε, μα κάθε μέρα.

Παίρνουν ένα θεόξυνο ύφος και αρχίζουν τις ρητορικές ερωτήσεις. Ρητορικές, γιατί είναι συγκεκριμένη η απάντηση που θα πάρουν. Και εδώ κυρίες μου, είναι η μόνη μας ουσιαστική διαφορά απ΄τους άντρες. Η τεστοστερόνη. Οι απαντήσεις που θα πάρουν, διαφέρουν ανάλογα τα ποσοστά αυτής της ορμονίτσας στο σώμα μας εκτός αν έχω κέφια, που θα το γυρίσω στην πλάκα, μπας και γλυκάνουν. Αλλιώς, οι απαντήσεις μου με τον άντρα μου, απέχουν μίλια. Όσο ένας άντρας και μια γυναίκα. : )

Δικές μου απαντήσεις:

-Είναι φρέσκα τα κρουασάν;

-Ναι.

-Γιατί δεν έχεις τα τσιγάρα μου;

-Δυστυχώς, τελείωσαν.

-Το πρωί θα αργήσεις πάλι;

-Δεν νομίζω...

Απαντήσεις του Τάσου:

-Είναι φρέσκα τα κρουασάν;

-Ναι. Το πρωί τα κόψαμε απ΄το δέντρο.

-Γιατί δεν έχεις τα τσιγάρα μου;

-Για να στη σπάσω.

-Το πρωί θα αργήσεις πάλι;

-Εξαρτάται από τις ορέξεις μας, με την γυναίκα μου το βράδι.

Εντάξει, την τελευταία απάντηση, την έδωσε σε έναν κωλόγερο, που κάθε πρωί με περιμένει στην πόρτα και μου τα χώνει, γιατί αργώ. Βέβαια, εγώ ακόμα κοκκινίζω όταν τον βλέπω. Αλλά αυτό που με τρελλαίνει με την τεστοστερόνη, είναι ότι σε βοηθάει να μάθεις τα όρια του άλλου. Ποτέ κανείς δεν παρεξηγείται, ίσα ίσα που αρχίζουν και προσέχουν πώς θα μιλήσουν, ίσως σέβονται ή φοβούνται λιγάκι παραπάνω.

Το ΄χει πάρει πρέφα βέβαια ο Τάσος, ότι δεν μπορώ να μιλήσω έτσι και το ΄χει βρει πλακίτσα. Μου κάνει απίστευτα βασανιστήρια, μόνο και μόνο για να βλέπει την φάτσα μου. Η πιο χοντρή ήταν με μια εταιρεία dvd, που παραγγέλνεις τηλεφωνικά και στα φέρνουν εκείνοι. Ήταν το καλύτερο πράγμα να μην τρέχω για επιστροφές, να μην ψάχνω όρθια με τις ώρες. Είχα τον κατάλογό μου, έμπαινα στο ίντερνετ και ότι ήθελα, το ΄χα σε δυο ώρες. Με τον πιτσιρικά που τα ΄φερνε, γίναμε κολλητάρια και όλα καλά. Μέχρι που μου ήρθε μια μέρα ακάλεστος. Ορμάει μέσα και μου δίνει ένα dvd και μερικά φυλλάδια με νέες ταινίες. Φαντάστηκα ότι το ΄χε παραγγείλει ο Τάσος απ΄την δουλειά. Ανοίγω την ταινία, να δω ποιά είναι και διαβάζω δυνατά: «Hungary for cock». Ο πιτσιρικάς γελώντας πονηρά, έφυγε λέγοντάς μου κατενθουσιασμένος, ότι είναι ταινία ολόκληρης βδομάδας. Εγώ, ακόμη δεν έχω συνέλθει. Ακόμη το profile μου σ΄αυτή την εταιρεία έχει πάνω πάνω, τις γκόμενες από την Hungary.

Οκ, δεν ξαναπαράγγειλα από τότε. Μόνο λαμβάνω τα καινούργια φυλλάδια, διακριτικά συσκευασμένα, γεμάτα cock και κάτι άλλα προχωρημένα. Μεταξύ μας, προτιμώ το γειτονικό video club, που ξέρει και τα γούστα μας. : )

15 Σχόλια to “ΤΕΣΤΟΣΤΕΡΟΝΗ”

  1. Maiandros said

    Εχμμμ… καλό το ποστάκι σου, όπως πάντα άλλωστε… αλλά λειψό βρε παιδί μου, ούτε μια επαναστατική αντίδραση, ούτε τίποτα… να, σκεφτόμουνα ότι θα μπορούσες να μας πεις και τη διευθυνση της εταιρίας, έτσι για να τους φτύσουμε όλο μαζί…

  2. COSTANTINA said

    Να στην πει ο Καλτσόβρακος ρε, εγώ ούτε στο site τους δεν ξαναμπαίνω. Αει σιχτήρ με τους ανώμαλους που έμπλεξα!
    😛

  3. Id said

    Και είσαι απόλυτα σίγουρη ότι τελικά δεν είδατε το Hungary;;

    :PPP

    Αλλά για την τεστοστερόνη ένα έχω να πω: long live!! Αλλιώς πώς θα κάνουμε τη διαφορά;

  4. Mια χαρά ταινία ήταν. Δεν κατάλαβα!
    Και κόλπα καράτε είχε και υπόθεση με βάθος και φωτογραφία καταπληκτική. Προς τι η εχθρότις προς την αγαπητή και φίλη και σύμμαχο Ουγγαρία;)

  5. COSTANTINA said

    id, με βάλανε και την είδα με το ζόρι. Άστα μεγάλη ταλαιπωρία! 🙂

    Kaltsovrake, μ΄αρέσει η παρατηρητικότητά σου και το «καλλιτεχνικό» μάτι σου. Εμένα πιο πολύ μου άρεσε το σενάριο. 😛

  6. Οι τσίχλες είναι Stimorol?

  7. spacebar said

    Τώρα τι μου θύμησες…
    κάποτε υπήρχε εδώ στη γειτονιά μια πιτσο-delivery που λεγόταν «Πίτσες μπλέ».
    Λές να είναι το ξαδερφάκι του;

  8. Ουγγαρέζα πρωταγωνίστρια said

    Γιατί κυρία μου… «ταλαιπωρία» «ανώμαλους»
    ζηλεύεις… εεεε?
    μη σου φάμε τον κατσοσωβρακέα???

  9. Πάνος said

    Παιδιά, δεν αλλάζετε δουλειές μεταξύ σας;

    Ο Καλτσόβρακος φαίνεται γεννημένος ψιλικατζής!

    Από την άλλη, η Κωσταντίνα με το (ανώτερο) σπρέχεν + μπλα μπλά + τις ιδέες που κατεβάζει, σε δυο βδομάδες μέσα θα γίνει το αστέρι της διαφήμησης!

    Για μελετήστε το σοβαρά… -:)

  10. ουγγαρέζα γερόντισα said

    έχετε δει τις δικές μου ελληνορθόδοξες υπερπαραγωγές?
    Σέξουαλ σουπερτριαδικ γεροντοκοσμοφαίρες και το παλαμάρι του ιλλουμινάτι

  11. ουγγαρέζα κοσμοσφαίρα said

    Mη πιστεύετε καμιά άλλη…
    Η μοναδική ουγγαρέζα είμαι εγώ και πρωταγωνιστώ παντού.

  12. marilina said

    μια χαρα, απλά στα δ΄συκολα (ή όταν έχεις περίοδο) θα ρωτάς «τάαασοοοο; με ρωτάνε αν οι σοκολάτες μας είναι μεταλλαγμένες τι να απαντήσω;»

  13. alombar42 said

    Εχετε ξεφύγει από το θέμα!
    Ο Asteroceras έθεσε το πιο κρίσιμο ερώτημα και σεις περί άλλων τυρβάζετε!

    Οι τσίχλες είναι Stimorol?

  14. drugstv said

    Μην απελπιζεσαι.Συμβαινουν και αυτα.

  15. COSTANTINA said

    Asterokeras, όχι βέβαια! Τί μας πέρασες, κάνα φτωχομάγαζο; 🙂

    Spacebar, υπήρχε βρε τέτοια πιτσαρία; Μεγάλο όνομα! 🙂

    Ουγγαρέζα (πρωταγωνίστρια, γερόντισα και κοσμόσφαιρα),αναμένω την ταινία σας! Με καταγοητεύσατε στη βιντεοκασέτα.
    «Σέξουαλ σουπερτριαδικ γεροντοκοσμοφαίρες και το παλαμάρι του ιλλουμινάτι». Αυτό να δω και έκλεισα ως γυναίκα. 🙂

    Drugs, με τα κουλά που μου ΄χει κάνει, αρχίζω και συνηθίζω. 🙂

    Μαριλίνα, πιθανή απάντηση είναι η εξής «πες τους να πάνε να γαμηθούν αγάπη μου».Και δεν κάνω πλάκα! 🙂

    Alombar42, το σημαντικότερο ερώτημα απαντήθηκε. Τίποτις άλλο;

    Καλή βδομάδα βρε!

Σχολιάστε

 
