X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ

Posted by Constantina Delimitrou στο Δεκεμβρίου 1, 2005

(...και ένας καινούργιος μήνας)

Είναι κάτι μερούλες σαν κι αυτή, που θα ΄θελα να μπορούσα να χαρώ όσο θέλω. Που ακούω τόσο όμορφα νέα, αλλά δεν είμαι σε θέση να χαρώ πολύ. Θα ήθελα, να χωρίσω την ζωή μου, σε ευτυχίες και δυστυχίες και να τις ζω ξεχωριστά. Να μπορώ να λυπηθώ και να χαρώ ξεχωριστά. Όχι μαζί. Όχι να είμαι με το ένα πόδι στον ουρανό και με το άλλο πέντε μέτρα κάτω απ΄τη γη. Θα μου πεις, έτσι είναι η ζωή. Ένα χάος, μια αταξία, δεν μπορείς να προγραμματίσεις τίποτε. Τίποτε δεν θα σε ρωτήσει «να ΄ρθω;», απλά θα σου ορμήξει και άντε βγάλτα πέρα. Τα καλά και τα κακά.

Θα ήθελα να μπορούσα να χωρίσω την ζωή μου σε κουτάκια. Καλά και κακά. Όποτε γουστάρω να ανοίξω το ένα, να μην μου πετάγεται το άλλο στο κεφάλι. Ή πάλι, να χωρίσω αν γίνεται τις μέρες μου, σε καλές και κακές. Μπορεί να λέω μαλακίες και όλα να είναι πολύ καλύτερα απ΄ότι τα αισθάνομαι. Μπορεί απ΄την άλλη, όλα να είναι χειρότερα. Αλλά θα ήθελα να το ξέρω. Ή να είχα περισσότερη δύναμη, να μην με νοιάζουν τα άσχημα και να απογειώνομαι με τα καλά.

Αντικειμενικά, ο Δεκέμβριος, θα είναι ένας απ΄τους ομορφότερους μήνες της ζωής μου και ένας απ΄τους χειρότερους μήνες της ζωής μου. Υποκειμενικά, όλα είναι μπερδεμένα, αλλά επέλεξα αυτή την μέρα να την χαρώ. Δεν ξέρω για πόσο, αλλά αυτή τη στιγμή, είμαι λιγάκι ευτυχισμένη.

25 Σχόλια to “ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ”

  1. marilina said

    άντε, τα καλά κουτάκια θα τα άνοιγες συχνά.. τα κακά όμως;;;

    νοίζω πως είναι καλύτερο όταν τα άσχημα δεν υπάρχουν σκέτα, αλλά με λίγη γλύκα από τα καλά, ώστε να τα αντέχουμε.

  2. caffegreco said

    Καλό Μήνα!

  3. κάθε μέρα που αποφασίζεις να χαρείς είναι μια κερδισμένη μέρα
    από την άλλη ότι βρέξει ας κατεβάσει

  4. Καλό μήνα και απο μένα…

  5. d.c. kostas said

    it’s december, off course it’s gonna be the best month, ever!
    and on top of that we like winter.

  6. COSTANTINA said

    Καλό μήνα παιδιά. Καλά που έχω κι εσάς!

    🙂

  7. Maiandros said

    Ξέχνα βρε πουλάκι μου τη Γερμανία με τα κουτάκια και της κατανομές της, στην Ελλάδα ζεις! Τυχάιο είναι που έχουμε τη λέξη «χαρμολύπη» στά Ελληνικά;

  8. ελένη said

    Κούκλα μου, ελπίζω να κρατήσει η χαρά σου, όσο το αντέχεις. Καλό μήνα 🙂

  9. Πάνος said

    Εδώ που τα λέμε μια συνεχής ακολουθία αποκλειστικά από ευτυχίες, μάλλον σε αποχαύνωση φέρνει…

  10. 0 Comments said

    Κalo mina Kostantina
    Kalo mina Ellada!

  11. Κωνσταντίνα γεια σου!
    Και… Καλό Μήνα!
    Είμαι καινούργια στο μπλόγκιν και μόλις χθες ανακάλυψα την σελίδα σου. Απο χθες που σε βρήκα μέχρι σήμερα έχω ξεσκιστεί να σε διαβάζω! Εχεις φοβερό χιούμορ και ταλέντο στο γράψιμο. Θα σου έρχομαι συχνά για «αρμένικη βίζιτα».
    🙂
    Αθηνά από Αθήνα

  12. drugstv said

    Οι χαρες και οι δυστυχιες ειναι σαν το αλατοπιπερο στο φαγητο.Πανε αλληλενδετα.

  13. COSTANTINA said

    Όχι Μαίανδρε, δεν είναι τίποτε τυχαίο. 🙂

    Ελένη, δεν ξέρεις πόσες φορές θέλω να σου σχολιάσω αλλά το phigita, μου ζητάει password, βόηθα βρε…Σ΄ευχαριστώ.

    Πάνο, εμένα δεν θα με χάλαγε καθόλου…:)

    0 comments καλό μήνα φιλαράκι! 🙂

    flubberwrinkle, καλωσήρθες λοιπόν. Όσες βίζιτες θες. Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ, θα τα λέμε συχνά. 🙂

    drugs, με γεια τα μη κεφαλαία! Έχεις δίκιο. 🙂

  14. νικοςνομικος said

    είμαι κ εγώ μαζί σου costantina. είμαι ο φίλος του δημήτρη. θυμάσαι?

  15. COSTANTINA said

    Ρε Νικόλα, τώρα σε είδα! Και βέβαια σε θυμάμαι. Άντε ρε χαζό, κάνε κάνα μπλογκ να τα λέμε! 🙂

  16. να ευχηθώ κι εγώ. καλό μήνα και ξέχνα τα άσχημα.

  17. Anonymous said

    Kalo mhna ki apo mena Kostantina (epitelous xwris «n», opws protimas!) 🙂 kai kalo mhna s’olous! Molis epestreya sth douleia kai sto computer mou anarrwnontas apo gripph, ki ap’o,ti vlepw exw boliko diavasma na kanw! 🙂 Na’sai kala na mas ta grafeis! Sou euxomai ta noera koutakia pou 8a sou peta3ei o Dekemvrhs na’nai pio omorfa para dusaresta -kai paw na diavasw kai ta prohgoumena pou exasa!
    xx Neko

  18. Lao said

    Όχι Μαίανδρε, δεν είναι τίποτε τυχαίο. 🙂

    δλδ τι υποννοείς, πως ο ντετερμινισμός μας κυβερνάει, αα?
    😛

  19. DCD said

    Κράτα τη στιγμή σαν ένα από τα κουτάκια που φαντάζεσαι…

  20. DCD said

    …διότι μόλις δημιούργησες ένα!

  21. Cheers για το «λιγάκι». Σε μικρές δόσεις είναι καλύτερα. 😉

  22. Sugarboy! said

    Καλό μήνα και εύχομαι ο Άγιος Βασίλης να σου φέρει πολλά κουτάκια με χαρές να’χεις για όλο τον χρόνο…

  23. κούγιας ο κεχαριτωμένος said

    MΕ ΠΕΘΥΜΗΣΑΤΕ?

  24. Avanti said

    Στερητικό σύνδρομο θα μας πιάσει…
    Γιατί δεν γράφεις;
    Ελπίζω να είσαι καλά

  25. COSTANTINA said

    Πολύβιε, καλό μήνα. Προσπαθώ…

    Νέκο, σ΄ευχαριστώ. Περαστικά βρε! (α, και όταν αρρωσταίνεις, λέγε τίποτα να γράφω πιο αργά). : )

    Lao, για την χαρμολύπη έλεγα ρε συ! Σου φαίνομαι για ντετερμινιστικό γουρούνι; (είμαι τελείως εντροπιασμένη, τα ΄παμε, αφού).

    Κούγια, πού ΄σαι βρε ψυχή;

    Sugar, ευχαριστώ. Καλωσήρθες : )

    Vague, cheers. Είναι καλύτερο σε μικρό δόσεις, αν ξέρεις πώς είναι στις μεγάλες, σωστά;

    Avanti μου, είμαι ψιλικατζού, μπλογγερού και νοικοκυρά. Φασίνα έκανα ρε συ. : )–>

Σχολιάστε

 
