X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

  • --------
  • Σελιδοδείκτης

  • Εγγραφή

  • Συμπληρώστε το mail σας για να λαμβάνετε εκεί τις ενημερώσεις του blog.

    Μαζί με 648 ακόμα followers

  • Kaltsovrako @ flickr

  • Τρέντι κλικς!

  • SheBlogs!

    SheBlogs!
  • RSS SheBlogs Feed

    • Έφτασε η εποχή για να φροντίσετε τα ξύλινα έπιπλα κήπου Σεπτεμβρίου 14, 2017
      Λατρεύουμε τα ξύλινα έπιπλα κήπου και τα χαιρόμαστε όλο το καλοκαίρι, τώρα που φθινοπωριάζει όμως πρέπει να τα φροντίσουμεThe post Έφτασε η εποχή για να φροντίσετε τα ξύλινα έπιπλα κήπου appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Pesto alla Genovese, το πέστο της Tiziana Σεπτεμβρίου 8, 2017
      Φτιάχνουμε Γενοβέζικο πέστο! μια αυθεντική ιταλική συνταγή που εκτός από βασιλικό, μυρίζει μεσόγειο σε όλο της το μεγαλείο!The post Pesto alla Genovese, το πέστο της Tiziana appeared first on SheBlogs.eu.
      Giannis Charpantidis
    • Σπουδή πάνω στο κρητικό πιλάφι Σεπτεμβρίου 6, 2017
      Το κρητικό πιλάφι είναι ένα τα πιο γνωστά πιάτα της κρητικής κουζίνας και η Καλλιόπη το μαγειρεύει με βασικό συστατικό το άρωμα των παιδικών της αναμνήσεωνThe post Σπουδή πάνω στο κρητικό πιλάφι appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Kalliopi Fountoulaki
    • Παντζάρια σε βάζο Σεπτεμβρίου 1, 2017
      Σκεφτήκατε ποτέ να διατηρήσετε παντζάρια σε βάζο για να έχετε έτοιμη σαλάτα ή μεζέ οποιαδήποτε στιγμή;The post Παντζάρια σε βάζο appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Τι είναι τα hashtags, πώς και που τα βάζουμε στο Internet Αύγουστος 28, 2017
      Ακόμα κι αν δε ξέρεις τι είναι τα hashtags, σίγουρα έχεις δει στην τηλεόραση τις περίεργες λεξούλες με το καγκελάκι. Ας δούμε τι είναι τα hashtagsThe post Τι είναι τα hashtags, πώς και που τα βάζουμε στο Internet appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Πιτιά Καρπάθου Αύγουστος 25, 2017
      Ξέρεις τι είναι τα πιτιά Καρπάθου; Εγώ όχι. Αλλά ξέρει η αναγνώστρια μας η Άννα και μας στέλνει τη συνταγή της για να μάθουμε και να τα δοκιμάσουμεThe post Πιτιά Καρπάθου appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Πως να κρατήσεις τους φίλους σου όταν αποφασίσεις να κάνεις παιδάκι Αύγουστος 22, 2017
      Όταν αποφασίζεις να κάνεις ένα παιδάκι η ζωή σου αλλάζει. Αν δε θέλεις να αλλάξουν και οι φίλοι σου, θα πρέπει να μάθεις να διαχειρίζεσαι κάποια πράγματαThe post Πως να κρατήσεις τους φίλους σου όταν αποφασίσεις να κάνεις παιδάκι appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Μεσογειακή μελιτζανοσαλάτα Αύγουστος 22, 2017
      Πειράζουμε τη μελιτζανοσαλάτα για να της προσθέσουμε μέσα κι άλλες καλοκαιρινές γεύσεις για να ξεφύγει από τα συνηθισμέναThe post Μεσογειακή μελιτζανοσαλάτα appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Φτιάξε Μπακάλικα Πικάντικα Πιπεράκια σε βάζο Αύγουστος 20, 2017
      Γέμισαν οι λαϊκές αγορές με μικρά , πράσινα, πικάντικα πιπεράκια! Πάμε να φτιάξουμε πικάντικα, μπακάλικα πιπεράκια σε βάζα για να έχουμε για όλη την επόμενη χρονιά.The post Φτιάξε Μπακάλικα Πικάντικα Πιπεράκια σε βάζο appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Τι είναι η κατηγορία Go Social – Φτιάξε καφέ Αύγουστος 19, 2017
      Το σκεπτικό μου πίσω από τη δημιουργία της κατηγορίας Go Social του SheBlogs. Τι σκέφτομαι και γιατί την δημιούργησα.The post Τι είναι η κατηγορία Go Social – Φτιάξε καφέ appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου

ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΟΙ ΕΡΩΤΕΣ

Posted by Constantina Delimitrou στο Νοέμβριος 23, 2005

Απέναντι απ΄το μαγαζί μου, υπάρχει ένα δημοτικό σχολείο. Με τα πιτσιρίκια του, τα γκράφιτι, τις φωνές και το κουδούνι να υπενθυμίζει σε όλους εμάς απ΄έξω, ότι ήμασταν κάποτε παιδιά. Φωνές, κατάρες, γέλια και πολύ μεγάλες τσάντες. Μετά βίας τα πιτσιρίκια σηκώνουν όλες αυτές τις τεράστιες τσάντες με τα πολλά βιβλία. Είτε εγώ μεγάλωσα πολύ, είτε οι τσάντες.

Είχα μια κόκκινη τετράγωνη τσάντα μέχρι την Τετάρτη τάξη του δημοτικού. Σαραβαλιάστηκε μετά. Την είχε στείλει η μάνα μου από την Γερμανία και η γιαγιά κοκορευόταν γιατί ήταν «ορθοπεδικιά». Και ΄γω ήξερα ότι επειδή άρεσε στην γιαγιά, θα την έτρωγα πολλά χρόνια στην μάπα. Προσπάθησα να την σκίσω, την έραβε. Προσπάθησα να την μουτζουρώσω, την έβαζε στο πλυντήριο. Κόλλαγα στρουμφάκια να την ομορφύνω, τα ξεκολλούσε. Τα παράτησα. Δεν ήταν ορθοπεδικιά αυτή η τσάντα, μαρτύριο ήταν. Κολλημένη στην πλάτη μου τόσα χρόνια, τα κοτσίδια μου να μπλέκονται στα λουριά της, οι συμμαθητές μου να με φωνάζουν «ορθοπεδικιά», ο Κυριάκος μου να δέρνει κόσμο, παλιοκατάσταση.

Στην Πέμπτη δεν θα κουβαλούσα την ίδια τσάντα. Είχαν καταργηθεί και οι ποδιές και το μόνο που έμενε, ήταν να καταργήσω την τετράγωνη κόκκινη καμπούρα. Άνοιξαν τα σχολεία, μας μοίρασαν τα βιβλία και εγώ ακόμη με την παλιοτσάντα. Πρώτη φορά είχα δει τόσα πολλά βιβλία. Αλλά αυτό θα με έσωζε.

Κάθε πρωί γέμιζα επίτηδες με όλα τα βιβλία την τσάντα. Ο παππούς, γέλαγε συνομωτικά και η γιαγιά απορούσε που η Πέμπτη τάξη ήθελε όλα τα βιβλία κάθε μέρα. Μου ΄φυγε η μέση μέχρι να την σαραβαλιάσω τελείως και να καταφέρω τη γιαγιά, να μου πάρει καινούργια. Η μαλακία ήταν, ότι ήθελε να μου πάρει μεγαλύτερη και πιο ορθοπεδικιά. Μέχρι να στείλει η μαμά λεφτά, με μπούκωνε κάθε πρωί τεράστιες φέτες ψωμί με μέλι για να πάρω δύναμη και με έστελνε για ύπνο απ΄τις εφτά. Πλησίαζε όμως η μέρα που θα έστελναν οι γονείς μου τα λεφτά. Είχα παραγγείλει στην μαμά να στείλει δυό πορτοφόλια λεφτά. Ένα για την γιαγιά και ένα για την τσάντα. Ο μπαμπάς, φώναζε απ΄το τηλέφωνο «δυό ολόκληρα πορτοφόλια λεφτά; Εσύ παιδάκι μου, δεν θα πάρεις τσάντα, τριαξονικό θα πάρεις» και ξεραινόταν στα γέλια. Εγώ, ανένδοτη: «δυό πορτοφόλια λεφτά, θέλω. Το ένα κατάδικό μου».

Εκείνο το πρωί, περιέργως με ξύπνησε η γιαγιά με χαρές. Μέχρι να πλύνω δόντια, να φτιάξω κοτσίδια, να σου η γιαγιά με μια τεράστια σακούλα. «Η τσάντα σου» μου λέει. Την είχε ψωνίσει μόνη της απ΄τον βιβλιοπώλη της γειτονιάς και ήθελε να μου κάνει έκπληξη. Ανοίγω την σακούλα και παθαίνω τον πρώτο ταμπλά. Είχε πάει η αθεόφοβη και είχε βρει την ίδια βρωμοτσάντα. Μόνο που αυτό ήταν το λιγότερο. Η καινούργια τσάντα είχε και αξεσουάρ, ίδια ομπρέλλα, ίδιο καπέλο και ίδιο αδιάβροχο. Και έξω, έβρεχε! Και θα με έβλεπε ο Κυριάκος και θα με χώριζε με τη μία. Αλλά πού να χαμπαριάσει η γιαγιά. Μου έλυσε τα κοτσίδια και μου ΄φτιαξε δικά της, με την τσατσάρα που πόναγε – κάθε πρωί ο ίδιος καυγάς. Μου φόρεσε το κόκκινο αδιάβροχο, την κόκκινη καμπούρα, το κόκκινο καπέλο και μου άνοιξε το ομπρελάκι.

Ο παππούς, μου έβαλε το εικοσάρικο στην τσέπη γελώντας. Α, εσύ είσαι σωστός πυροσβέστης! Στον δρόμο, κρυβόμουν πίσω απ΄τα δέντρα και έτρεχα βιαστική όταν συναντούσα συμμαθητές. Αυτό, ήταν λιγάκι δύσκολο όσο πλησίαζα στο σχολείο, γιατί οι παρέες γίνονταν πιο πυκνές. Ξαφνικά, το μάτι μου άστραψε! Ένα παιδάκι μπροστά μου, είχε την ίδια τσάντα, το ίδιο καπέλο και την ίδια ομπρέλλα, μόνο που το χρώμα ήταν σιέλ. Ένοιωσα απίστευτη ανακούφιση και έτρεξα να το προλάβω. Τουλάχιστον θα μοιραζόμασταν την καζούρα δια δύο. Η φιγούρα, μου φαινόταν γνώριμη και το περπάτημα χαρακτηριστικό. Ήταν ο Κυριάκος. Μόλις με είδε, γέλασε.

- Έγινες ορθοπεδικός, για μένα;

- Ήθελα να σου κάνω έκπληξη και να έχουμε την ίδια τσάντα, αλλά βρήκα μόνο αυτή με την ομπρέλλα. Κάτσε να δεις, αύριο όλη η παρέα θα έχει την ίδια τσάντα και αν σε ξαναπούν ορθοπεδικιά, θα ΄χουν να κάνουν μαζί μου.

Η τσάντα μας, έγινε μόδα. Και όσοι την κορόιδευαν, έβγαιναν αυτομάτως απ΄την ομάδα ποδοσφαίρου του Κυριάκου. Ο Γιάννης, ο μοναδικός αντίζηλος του Κυριάκου, ήρθε στα κρυφά και μου ψιθύρισε: «θέλεις του χρόνου, να έχουμε ίδια τσάντα; Εγώ, θα πάρω τζην». Τον είχα βαρεθεί τον Κυριάκο τόσα χρόνια να βαράει κόσμο, είχα βαρεθεί και την παλιοτσάντα, ακόμα κι αν το μισό σχολείο την είχε αγοράσει και είπα να τον χωρίσω.

Την επόμενη χρονιά στην Έκτη, με τις γνωστές μαλαγανιές, μου ΄δωσε ο παππούς λεφτά και πήρα τσάντα τζην. Εκεί δεν είχε μαλακίες και ρομαντικούς τσαμπουκάδες Κυριάκους. Ήμουν πια μια δεσποινίδα με σοβαρό γκόμενο, αφήνοντας για πάντα πίσω το κοριτσάκι, ακόμη και αν τώρα μου λείπει πολύ.

19 Σχόλια to “ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΟΙ ΕΡΩΤΕΣ”

  1. aeipote said

    Καταπληκτικό, κλαίσθητο, απίθανο! Μου έρχονται και άλλα αλά άσε γιατι θα το παραξηλώσω. Να είσαι καλά, να αντλείς, να γράφεις και να ευφραινόμαστε. Θα το ξαναπώ, λοιπόν:

    – Υπάρχει μόνο ότι μπορούμε να περιγράψουμε

    και συ κάνεις πράγματα και θαύματα να υπάρχουν!

    Υποκλίνομαι.

  2. 0 Comments said

    Τι όμορφο!

  3. Να είσαι καλα… 🙂

  4. Maiandros said

    Καλά όλα, αλλά τον Κυριάκο τον βρίσκω καταπληκτικό! Τζέντλεμαν!

    Άφησες κάτι αδιευκρίνιστο ωστόσο:

    Το κοριτσάκι σου λείπει ή ο σοβαρός γκόμενος; :PPPP

  5. Για απάντησε κυρά μου!

  6. Πάνος said

    Καλτσόβρακε, δεν κάνουν τέτοιες ερωτήσεις!

    (καμιά φορά οι απαντήσεις δε …συμφέρουν!)

    Κωνσταντίνα, χαίρε! -:))

  7. COSTANTINA said

    Id, μην τον λυπάσαι καθόλου. Πολύ κωλόπαιδο ο Κυριάκος 😉

    Aeipote,0 comments, Penguin, thanx 🙂

    Maiandre, καλά έχεις την εντύπωση ότι ο τωρινός γκόμενός μου (ενίοτε και σύζυγος) ΔΕΝ είναι σοβαρός; Κρίνε μόνο απ΄το όνομα : ΚΑΛΤΣΟΒΡΑΚΟΣ!!!

    Μωρό μου, κούλαρε, η φήμη σου αποκαταστάθηκε.
    😛

  8. COSTANTINA said

    Γεια σου, Πανούλη! 🙂

  9. sotiris said

    Ο ΕΣΩΡΟΥΧΑΣ, ΤΙ ΤΣΑΝΤΑ ΕΙΧΕ;

    ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΣΟΥΠΕΡ-ΜΑΡΚΕΤ!!!

    ΔΕ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΑ ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ ΦΟΡΤΩΜΕΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΣΑΝΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΞΕΛΑΦΡΩΣΕΤΕ;

    ΣΚΟΤΟΥΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ, ΣΚΟΤΟΥΡΕΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ. ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ. ΛΙΓΕΣ ΧΑΡΕΣ ΕΧΕΙ Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΣΠΑΤΑΛΑΜΕ.

  10. null said

    λευτεριά στον Κυριάκο.

    εγώ πάντως πέμπτη δημοτικού (και έκτη) είχα μία πράσινη μωβ τσάντα. Στο γυμνάσιο και στο λύκειο την άλλαξα με άλλη(άλλες) αλλά επέζησε και σήμερα την χρησιμοποιώ που και που 🙂

  11. marilina said

    Eγώ έπαιρνα μεγάλη με γερά χερούλια. έπιανα τα χερούλια και στριφογύριζα με την τσάντα για να χτυπάω τα αγόρια (εκτός απ τον Κωστάκη). Γερό όπλο..

    παρεμπιπτόντως, τα παιδιά κουβαλάνε διπλάσιο βάρος απ ό,τι κουβαλούσε η γενιά μου στο σχολέιο. τα ε΄χουνε ρημάξει.

  12. vasvoe said

    Είναι αλήθεια ότι σήμερα κουβαλάνε πολύ βάρος μέσα στην τσάντα. Την τσάντα του μικρού μου αδερφού ειλικρινά δυσκολεύομαι να την σηκώσω. Και να φανταστείς ότι τα παιδιά έχουν το μισό μας βάρος.

  13. Chrisa said

    Αχ τι ωραίες αναμνήσεις!!! Αλλά ειλικρινά άμα ήμουν στην θέση σου θα την έπνιγα την γιαγιά σου που σου ξαναπήρε την ίδια τσάντα!!! Να ‘ναι καλά ο Κυριάκος που σε υπεράσπιζε!!! Πολύ ωραία χρόνια!!!!

  14. annoula said

    eisai esu mia… to eipa ston Taso, de to grafw giati tha perexhghthei graptws… proforikws pantws to eipa naziarika!

    filakia kon!

  15. Με τον καλτσόβρακο στα μπλογκοπόδια σου, πρέπει να είμαστε και politically correct στις ερωταπαντήσεις.
    Οπότε, δεν σου λείπει τίποτα, είναι ξεκάθαρο!

  16. Id said

    Εγώ πάντως λυπήθηκα τον Κυριάκο…

    Αλλά τι μου θύμισες βρε Κωνσταντίνα μου, που είναι εκείνα τα χρόνια!

    Όταν ήμουν πλέον στο Λύκειο, μιλούσα τακτικά με το μεγάλο έρωτα του Δημοτικού. Ο Αντώνης τότε με έφτυνε τέσσερα χρόνια αλλά εγώ εκεί. Τον ξέγραψα του Αγ. Βαλεντίνου στην Έκτη όταν αρνήθηκε να δεχτεί την (μουσική και αντικειμενικά ρεζίλι για 11χρονο αγόρι, μην πω για κάθε ηλικία) κάρτα που τού είχα αγοράσει. Θυμόμουν ότι τον ξέγραψα και ότι τα «έφτιαξα» με κάποιον άλλον της παρέας, αλλά δεν θυμόμουν αυτό που του είπα στη μέση του προαυλίου και φροντίζοντας να με ακούσουν οι πάντες: «Όσο σ’αγάπησα τέσσερα χρόνια θα σε μισώ για όλη μου τη ζωή».

    Μου το είπε όταν ήμασταν πλέον 17, και πρόσθεσε ότι τότε το πίστεψε επειδή ήξερε ότι με βασανίζει αδίκως μιας και ήταν υπερβολικά ντροπαλός για να τα φτιάξει με κάποια από την τάξη. Και ότι αν δεν ήταν θα με είχε αποκαταστήσει από την Τρίτη. Εκεί σκάσαμε και οι δύο στα γέλια και στη συνέχεια μελαγχολήσαμε για το πόσο αθώα ήταν εκείνα τα χρόνια.

    Και τώρα μελαγχολώ εγώ για το πόσο αθώα ήταν όλα στα 17…

  17. avel said

    Αχ μού θυμίσατε παιδικό τραύμα τώρα.

    Πέμπτη δημοτικού και η μάνα μου μού έφερε μία τσάντα από τη Γερμανία που είχε πάει ταξίδι…

    Ηταν σε τελείως ορθογώνιο σχήμα, σαν μικρή βαλίτσα, αλλά με μεγάλο – για τσάντα δημοτικού – μέγεθος. Ηταν σχεδόν στο μισό μου μπόι.

    Και είχε κάτι λαλά χρώματα, τελείως παρδαλό.

    Περιττό να πω πόσο με σημάδεψε το ότι την πήρα μερικές φορές στο σχολείο. Κορόιδεμα που έφαγα….!

  18. isobel said

    εγώ είχα βρει το πρώτο μου γκομενάκι στο νηπιαγωγείο, ήταν ένας έρωτας…θυελλώδης
    περιττό να σας πω πως τα αγαπημλενα μας τραγούσια που πάντα χορεύαμε μαζί ήταν από dance τα «παπάκια» κ το «σκα-σου-σου»
    κ από λαβοτράγουδα το «φελιτσιτά»…

  19. isobel said

    επίσης έχω διάφορες ακόμα τραυματικές εμπειρίες από εκείνη την περίοδο, αν δεν τις έχεις διαβάσει δες εδώ

Σχολιάστε

 
