X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΚΑΘΑΡΑ ΑΠΟ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ

Posted by Constantina Delimitrou στο Οκτωβρίου 26, 2005

Δεν έχω κάποιον να γιορτάζει όξω απ΄το ίντερνετ, ή τέλος πάντων κάποιον σημαντικό. Αν και βαριέμαι τις κοινωνικές υποχρεώσεις, αναγκαστικά θα την κάνω την αγγαρεία, τουλάχιστον για τους καλούς πελάτες (έχουμε και μια άλφα ανάγκη από γλύψιμο).

Δημήτρη και Δημήτρη :

Λοιπόν, βλαμένα να ζήσετε, ότι επιθυμείτε (γαμώτο, τί άλλο λένε...) α, και του χρόνου (ή μήπως και στα δικά μας...τεσπα), καλή δύναμη, καλοτάξιδοι, πάντα τέτοια. Είστε απ΄τα πρώτα άτομα που άρχισα να διαβάζω εδώ μέσα, είστε η αφορμή και η παραίνεση να γράψω και συνεχίζετε να με εμπνέετε να συνεχίσω. Είστε απ΄τα φωτεινότερα άτομα που έχω γνωρίσει. Σας ευχαριστώ για όλα, μα πιο πολύ που με βοηθάτε να μάθω τον εαυτό μου (σας συγκίνησα ε; Eπίτηδες το ΄γραψα, μπας και πουλήσω κάνα χαρτομαντηλάκι).

Δεν ξέρω κατά πόσο θα διαβάσουν έγκαιρα τις ευχές μου, γιατί ο ένας είναι άρρωστος (περαστικά μωρό μου) και ο άλλος ήταν πάντα άρρωστος (βάζελος γαρ – θου κύριε ), αλλά να ξέρετε οι ευχές μου πάντα πιάνουν. Θα φταίει που (λέω ότι) είμαι Σαββατογεννημένη ή που με βουτήξανε μικρή σε ένα καζάνι με κοτόσουπα.

Για όλους τους υπόλοιπους που γιορτάζουν ή και για αυτούς που ξέρω μόνο τα μπλογκονόματά τους, αλλά είναι κρυφοΔημητρούλες και κρυφοΔημητρούληδες, ένα τεράστιο ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

Πράγμα το οποίο, με προβληματίζει λιγάκι. Δηλαδή εγώ πότε θα πω χρόνια πολλά στην Κουρούνα, στον Μακμάνους, στον Old boy... υπάρχει καλέ αγία Κουρούνα και δεν το ΄ξερα; Α, νόμιζα.

Μπορούμε λοιπόν να φτιάξουμε ένα μπλογκικό εορτολόγιο, με όλων τα ονόματα, να σκάσει λιγάκι και το δικό τους χειλάκι, να πάρουν κάνα εικονικό δωράκι. Προτείνω, για όποιον το φτιάξει (βαριέμαι ρε γαμώτο), να βαφτίσει αγίους, όσους έχουν πρωτοχρησιμοποιήσει ένα μπλογκόνομα. Για παράδειγμα, ο Μακμάνους, να γίνει Άγιος Μακμάνους, και όσοι Μακμάνους υπάρχουν, να γιορτάζουν την μέρα που θα διαλέξει αυτός. Κι αν την μέρα του Άγιου Μακμάνους (μεγάλη η χάρη του), γίνει κάνα θαύμα, να τον ονομάζουμε ο Άγιος Μακμάνους ο Θαυματοποιός. Και όταν ψοφήσει, να φτιάξουμε μια μεγάλη ταμπακιέρα, να βάλουμε τα κοκκαλάκια του, και να τα φυλάμε στην μονή Ενότιον, και να φτιάχνουμε Μακμανόπιττες και να τις βάζουμε κάτω απ΄το μαξιλάρι μπας και σταυρώσουμε γκόμενο. Εγώ, θα ηγούμαι της Μονής και θα κάνω ευχέλαια (ή τρισάγια ρε γαμώτο;) για το καλορίζικο. Και θα διαβάζω ύμνους του Μπομπ Ντύλαν και από πίσω θα παίζει κιθαρούλα ο Gallagher. Και θα παίρνω και φακελάκια και μετά θα φτιάξω ένα κτίριο για αποτέφρωση μπλόγκερ, σε κουτάκια απ΄τις ταμπακιέρες του Άγιου Μακμάνους του Θαυματοποιού.

Αμήν.

7 Σχόλια to “ΚΑΘΑΡΑ ΑΠΟ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ”

  1. J95 said

    😀 😀 😀

  2. αχαχαχαχαχαχαχχ αν τρώμε μακμανόπιτες αντί για το μελλοντικό ταίρι μας θα βλέπουμε την patty,τον bob και τον van να παίζουν ΜΟΝΟ για μας…

  3. caffegreco said

    Kαλημέρα και χρόνια πολλά
    σε όσους γιορτάζουν (οχι
    από υποχρέωση).
    Κωνσταντίνα γειά! 🙂

  4. vasvoe said

    pita na nai ki o,ti na nai

  5. Χριστέ μου! Αν αυτό το κονσεπτάκι ισχύσει και για μένα δε θα προκάνουμε να ανταλάσσουμε ευχές…

    Χρόνια Πολλά σε άπαντες τους εορτάζοντες!

  6. macmanus said

    Μου απαγορεύθηκε πλέον να κάνω σχόλια στα ίδια-και-τα-ίδια Μπλόγκ!

    Παραβαίνω τον Νόμο με κίνδυνο τις συνέπειες αυστηρής τιμωρίας και συνεχίζω:
    (Τι πεθάνεις Σάββατο Βράδυ, τι Κυριακή πρωϊ, Δευτέρα θα σε θάψουν!)

    Κωνσταντίνα, τώρα το διάβασα, στις αϋπνίες μου! Να σου πώ ότι δεν αισθάνομαι καλά και ντρέπομαι, ψέμμα θα είναι! Άστα να πάνε στο καλό γλυκό μου κορίτσι! Άλλωστε η μέρα ανοίκει στους Δημήτρηδες σήμερα!

  7. […] Στα φιλαράκια μου και σε όλους όσους γιορτάζουν.Καλημέρες και χρόνια πολλά. […]

Σχολιάστε

 
