X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΤΡΙΑΚΟΣΙΑ ΠΕΝΗΝΤΑ ΕΥΡΩ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ

Posted by Constantina Delimitrou στο Οκτωβρίου 17, 2005

Πριν λίγο καιρό είχε ανακαλυφθεί το φάρμακο του καρκίνου από έναν φαρμακοποιό στα Τρίκαλα. Μιλούσε σε όλο τον κόσμο για την ανακάλυψή του αυτή και έδινε το σκεύασμα δωρεάν για να σώσει τον κόσμο. Διαχώριζε τον εαυτό του από τους τσαρλατάνους και θα δεχόταν να γίνουν αναλύσεις για να αποδείξει την αποτελεσματικότητα του φαρμάκου. Το ότι το έδινε σε αρρώστους, πριν γίνουν τα πειράματα και με την προυπόθεση να μην κάνουν χημειοθεραπεία, ήταν ψιλά γράμματα.

Έφυγε μετά στο εξωτερικό για να παρεμποδίσει τις μεγάλες φαρμακοβιομηχανίες να κουκουλώσουν ή να οικειοποιηθούν με σκοπό το κέρδος, το φάρμακό του. Έφυγε κατατρεγμένος απ΄την Ελλάδα έπειτα από κατηγορίες για τσαρλατανισμό, με σκοπό να γίνουν αναλύσεις στο φάρμακό του. Ένας επιστήμονας που στιγματίστηκε πριν επιβεβαιωθεί. Στα πειράματα του εξωτερικού, το «φάρμακο» αποδείχτηκε απάτη. Ή, να μην το τραβήξουμε πολύ, αποδείχτηκε αναποτελεσματικό. Το φαρμακείο του, έκλεισε μετά από καταγγελίες ανθρώπων που τον εμπιστεύτηκαν με αντάλλαγμα την ζωή τους.

Στην θέση του φαρμακείου πλέον, ο κύριος Χρηστος Καραμέτας άνοιξε ιατρείο. Προβιβάστηκε μόνος του, σε γιατρό. Το φάρμακο πλέον πωλείται εκεί, στην τιμή των 350 ευρώ. Προφανώς παραμένει ανθρωπιστής, απλά λόγω των αστήρικτων κατηγοριών, πρέπει να εξασφαλίσει τα προς το ζην.

Πρόσφατα τον επισκέφτηκαν συγγενείς μου. Δεν αντέδρασα και μέσα μου, για να είμαι ειλικρινής, ανακουφίστηκα για λίγο. Αν υπάρχει έστω και ένα μικρό φαρμακάκι κρυμμένο στην πιο απομακρυσμένη σπηλιά της γης ή ακόμα και έξω από τον γαλαξία, το θέλω πολύ και τριακόσια πενήντα ευρώ είναι πολύ λίγα. Ακόμα και αν αυτό το φαρμακάκι είναι ψεύτικο, ακόμα κι αν απλά δώσει λίγο φως στα μάτια των ανθρώπων μου που το αγόρασαν, αρκεί να το πιστεύουν εκείνοι και να απαλύνει για λίγο τον πόνο τους.

Κύριε Καραμέτα, δεν θα σταθώ στα κίνητρά σας, στις οικονομικές απολαβές σας, στις γνώσεις σας και στα αποτελέσματά σας. Δεν θα σταθώ καν στο ιατρείο που ανοίξατε. Είμαστε άλλωστε γεμάτοι από τόσους τσαρλατάνους, άλλος ένας δεν θα κάνει την διαφορά. Θα σταθώ στην αντοχή σας. Ένας άνθρωπος ξεγραμμένος κύριε, συνεχίζει να είναι άνθρωπος, μέχρι την τελευταία ανάσα. Συνεχίζει να αξίζει σεβασμό και ανθρωπιά. Όταν αυτά τα καταπατάτε, ο ήδη αναμενόμενος θάνατός του δεν θα σας απαλλάξει από την ευθύνη.

Κύριε Καραμέτα, όταν αυτοί οι άνθρωποι έρχονται και τους δίνετε το μαγικό μπουκαλάκι, πώς το μπορείτε; Πως κοιτάτε τόσο πόνο στα μάτια, πώς παίρνετε τα λεφτά, πως πουλάτε κι άλλο πόνο;

11 Σχόλια to “ΤΡΙΑΚΟΣΙΑ ΠΕΝΗΝΤΑ ΕΥΡΩ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ”

  1. είναι απλό γλυκειά μου … όσο υπάρχει ανθρώπινος πόνος θα υπάρχει και κάποιος που τον εκμεταλεύεται για να πλουτίσει

    (κάποιοι γνωστοί μου πήγαν επίσης σ αυτόν τον τύπο)

    θυμάσαι το νερό του Καματερού? μάλλον είσαι μικρή για να το θυμάσαι

  2. J95 said

    Πραγματικά, το να ξεγελάς τους απελπισμένους είναι πολύ χειρότερο από το να ξεγελάς τους βλάκες.

  3. πήγε κι ο πατέρας ενός συναδέλφου μου. πριν από μια βδομάδα του κάνανε τα σαράντα. αλλά κανείς δεν μπορεί να στερήσει την ελπίδα από κάποιον απελπισμένο. ακόμα κι αν αυτή βρίσκεται σε ένα φιαλίδιο με αμφοβόλου προελεύσεως περιεχόμενο.

  4. Marina said

    Μα φυσικά υπάρχουν και άνθρωποι που θα πούλαγαν τον Χριστό σε μπουκαλάκια μιάς δόσης..και τη μανούλα τους θα πούλαγαν..
    Ο τύπος προσπάθησε να προωθήσει μιά ευρεσυτεχνία και δεν τού κατσε..άνοιξε λοιπόν με τις ευλογίες του Φαρμακευτικού-Ιατρικού Συλλόγου κατάστημα και πουλάει την ευρεσυτεχνία του..τι το παράδοξο στην αισχροκέρδειά του?
    Είναι πάντα ευκολώτερο και αποδοτικώτερο να εκμεταλλεύεσαι τους ασθενείς, έχουν χαμηλές άμυνες και δεν το πολυψειρίζουν..
    Τα όνειρα πάντα πούλαγαν και πάντα θα πουλάνε..

    Σα δεν ντρεπόμαστε!

  5. Anonymous said

    Δηλαδη οταν πας στην καφετζου η οταν διαβαζεις τα ζωδια η οταν σου ριχνουν τα χαρτια η οταν περπατας με τα γονατα στις εκκλησιες εχει διαφορα;

  6. COSTANTINA said

    Έχεις δίκιο ανώνυμε. Απλά όταν κάτι έχει να κάνει με ετοιμοθάνατους, είναι πολύ πιο ανήθικο.

  7. Sraosha said

    Πρέπει να ζήσει κι αυτός ο ανθρωπάκος, ρεεεε…

  8. Chrisa said

    Αυτός ο άνθρωπος θέλει απλά…
    Κ Λ Ω Τ Σ Ι Ε Σ !!!!!!!
    Εμένα η μητέρα μου είχε βάλει σε κίνδυνο την ζωή της όταν ένας γιατρός της ομοιοπαθητικής της είπε πως μπορεί να της γιατρέψει την πανκολλήτιδα και να γλιτώσει την εγχείρηση αφαίρεσης του παχέως εντέρου. Τελικά μπήκε στο νοσοκομείο με πολύ χαμηλό αιματοκρίτη και της έκαναν τέσσερις μέρες μετάγγιση για να μπορέσει να μπει στο χειρουργείο.
    Οπότε εγώ με ένα τόσο τρανταχτό παράδειγμα το μόνο που εμπιστεύομαι είναι η Ιατρική (η παραδοσιακή) και όσες παπα@#$ς και να μου λένε οι άλλοι απλά δεν τις ακούω!!!!!
    Τα θυμήθηκα και εκνευρίστηκα τώρα….

  9. Anonymous said

    http://www.agapo.gr/synergasies.htm#karametas

  10. Anonymous said

    Ψαχνοντας στο nternet σας βρηκα…
    Θελω να πω κατι για αυτο τον ανθρωπο.Τον συνχαιρω που εκανε καλα συγκενικο μου προσωπο και του αξιζει ενα μεγαλο ευχαριστω απο μερους μου και απο 100νταδες που ειδαν βελτιωση…..Υπαρχουν και ατομα που θελουν να τον κανουν αγαλμα γιατι τους προσφερε απλετα και μη καιροσκοπικα το πολυτιμο μπουκαλακι…..
    Σας ευχομαι ολους να ειστε καλα και ποτε να μη βρεθειτε στη θεση μου,ή στη θεση αλλων που ψαχνουν απεγνωσμενα ηλιακτινα στα συννεφα…

  11. Μπουένος said

    Ο δεκάλογος κατά του ανθρωπισμού
    του Χόρχε Μαχφούντ (Jorge Majfud)
    Μια δευτερεύουσα παράδοση στη συντηρητική σκέψη είναι ο ορισμός του διαλεκτικού αντιπάλου ως πνευματικά ανεπαρκούς και ηθικά επιλήψιμου. Καθώς αυτό ποτέ δεν συγκροτεί επιχείρημα, το ξέσπασμα συγκαλύπτεται από κάποια ανακόλουθη και ταυτολογική συλλογιστική, ίδιον της μεταμοντέρνας σκέψης στην πολιτική προπαγάνδα. Δεν είναι τυχαίο που στη Λατινική Αμερική άλλοι συγγραφείς αναπαράγουν το παράδειγμα των ΗΠΑ με βιβλία όπως το Manual del perfecto idiota latinoamericano [Εγχειρίδιο για τον τέλειο Λατινοαμερικανό ηλίθιο] (1996) ή καταρτίζοντας λίστες σχετικά με τους «Los diez estúpidos más estúpidos de América Latina» [Οι δέκα πιο βλάκες από τους βλάκες της Λατινικής Αμερικής]. Λίστες που συνήθως έχουν στην κορυφή τον φίλο μας, τον φοίνικα Εντουάρδο Γκαλεάνο, ο οποίος απαντά με αβρή αδιαφορία• τον έχουν σκοτώσει τόσες πολλές φορές που έχει συνηθίσει να ξαναγεννιέται.

    Κατά κανόνα, οι λίστες των δέκα βλακωδέστερων ανθρώπων στις Ηνωμένες Πολιτείες τείνουν να φιλοξενούν στην κορυφή διανοούμενους. Η εξήγηση για αυτή την ιδιοτυπία δόθηκε κάμποσο καιρό πριν από έναν αξιωματικό του στρατού της τελευταίας αργεντινής δικτατορίας (1976–1983), ο οποίος παραπονέθηκε στις τηλεοπτικές κάμερες για τους διαδηλωτές που έκαναν πορεία στους δρόμους του Μπουένος Άιρες: «Δεν υποπτεύομαι τους εργαζόμενους, γιατί είναι πάντα απασχολημένοι με τη δουλειά τους. Υποπτεύομαι τους φοιτητές γιατί, έχοντας τόσο πολύ ελεύθερο χρόνο, τον καταναλώνουν στη σκέψη. Και όπως γνωρίζετε, κε δημοσιογράφε, η υπερβολική σκέψη είναι επικίνδυνη». Κάτι που ήταν συνεπές προς το προηγούμενο εγχείρημα του στρατηγού Ονγκανία[1] (1966–1970): την εκδίωξη όλων των διανοουμένων ώστε να λυθούν τα προβλήματα της Αργεντινής.

    Σχετικά πρόσφατα, ο Νταγκ Χάγκιν, στο διάσημο τηλεοπτικό πρόγραμμα Dave’s Top Ten, παρασκεύασε τη δική του λίστα των Δέκα Πιο Βλακωδών Αριστερών Ιδεωδών. Αν προσπαθήσουμε να δούμε το πρόβλημα χωρίς την απλούστευση που προσφέρει η πολιτική ετικέτα, θα αντιληφθούμε ότι κάθε κατηγορία ενάντια στους λεγόμενους αριστερούς των ΗΠΑ στην πραγματικότητα αποτελεί επίθεση σε διάφορες ανθρωπιστικές αρχές.

    10. Περιβαλλοντισμός.

    Σύμφωνα με τον συγγραφέα, οι αριστεροί δεν σταματούν σε ένα λογικό επίπεδο προστασίας του περιβάλλοντος.

    Προφανώς ο ορισμός του τι είναι ή δεν είναι λογικό εξαρτάται από τα οικονομικά συμφέροντα της στιγμής. Όπως κάθε συντηρητικός, ασπάζεται την ιδέα ότι η θεωρία της παγκόσμιας υπερθέρμανσης είναι μόνο μια θεωρία, όπως η θεωρία της εξέλιξης: δεν υπάρχουν αποδείξεις ότι ο Θεός δεν δημιούργησε τους σκελετούς των δεινοσαύρων και των άλλων ειδών και μετά τους σκόρπισε τριγύρω, απλά για να συγχύσει τους επιστήμονες και να δοκιμάσει την πίστη τους. Η συντηρητική νοοτροπία, ηρωικά αμετακίνητη, αδυνατεί να φανταστεί ότι οι ωκεανοί μπορεί να υπόκεινται στην εξέλιξη, πέρα από ένα λογικό επίπεδο.

    9. Για να μεγαλώσεις ένα παιδί χρειάζεσαι μια κοινότητα.

    Ο συγγραφέας το αρνείται: το πρόβλημα είναι ότι οι αριστεροί πάντοτε σκέφτονταν συλλογικά. Εφόσον δεν πιστεύουν στον ατομικισμό, θεωρούν ότι η εκπαίδευση των παιδιών πρέπει να λαμβάνει χώρα μέσα στην κοινωνία.

    Αντιθέτως, η αντιδραστική σκέψη πιστεύει περισσότερο στη μονάδα, στον κοινωνικό αυτισμό, παρά στον ύποπτο ανθρωπισμό. Κατά το σκεπτικό μεσαιωνικού αριστοκράτη, ένας πλούσιος άνθρωπος μπορεί να είναι πλούσιος εν μέσω εξαθλίωσης, ένα παιδί μπορεί να γίνει ηθικός άνθρωπος και να εισέλθει στον παράδεισο χωρίς να μολυνθεί από τις αμαρτίες της κοινωνίας. Η κοινωνία, οι μάζες, χρησιμεύουν μόνο για να επιτρέψουν στον ηθικό άνθρωπο να επιδείξει τη συμπόνια του δωρίζοντας στους έχοντες ανάγκη αυτά που του περίσσεψαν – αφαιρώντας τα από τους φόρους του.

    8. Τα παιδιά δεν μπορούν να χειριστούν το στρες. Εξού και δεν πρέπει να τα διορθώνουν οι δάσκαλοι με κόκκινο μελάνι, ή δεν πρέπει να έρχονται αντιμέτωπα με τις ωμότητες της ιστορίας.

    Ο συγγραφέας σωστά παρατηρεί ότι το να δουν κάτι δυσάρεστο ως νήπια προετοιμάζει τα παιδιά για ένα κόσμο που δεν είναι ευχάριστος. Παρ’ όλα αυτά, κάποιοι συμπονετικοί συντηρητικοί υπερβάλλουν λίγο όταν ντύνουν τα παιδιά τους με στρατιωτικές στολές και τους δίνουν παιχνίδια που, αν και ρίχνουν μόνο ακτίνες λέιζερ, μοιάζουν πάρα πολύ με όπλα ακτίνων λέιζερ που ρίχνουν άλλου είδους βλήματα σε παρόμοιους στόχους (και σε μαύρους ανθρώπους).
    7. Ο ανταγωνισμός είναι κακός.

    Για τον συγγραφέα, όχι: το γεγονός ότι κάποιοι κερδίζουν σημαίνει ότι άλλοι χάνουν, όμως αυτή η δυναμική μάς οδηγεί στη μεγαλοσύνη.

    Δεν εξηγεί κατά πόσο υφίσταται εδώ το «λογικό όριο» για το οποίο μίλησε πριν, ή κατά πόσο αναφέρεται στη μισητή ιστορία της εξέλιξης, που θέλει τον ισχυρότερο να επιβιώνει στον πρωτόγονο κόσμο. Ούτε και ξεκαθαρίζει σε ποια μεγαλοσύνη αναφέρεται – σε αυτή του σκλάβου στην ευημερούσα βαμβακοφυτεία ή στο μέγεθος της φυτείας; Δεν λαμβάνει υπόψη, φυσικά, κανένα είδος κοινωνίας που να βασίζεται στην αλληλεγγύη, να έχει απελευθερωθεί από τη νεύρωση του ανταγωνισμού.

    6. Η υγεία είναι δικαίωμα του πολίτη.

    Όχι για τον συγγραφέα: η υγεία αποτελεί προσωπική ευθύνη.

    Σε αυτό το επιχείρημα αρέσκονται όσοι αρνούνται την ανάγκη για καθολικό σύστημα υγείας, αλλά την ίδια στιγμή δεν προτείνουν ιδιωτικοποίηση της αστυνομίας και ακόμη περισσότερο του στρατού. Κανείς δεν πληρώνει την αστυνομία μόλις καλέσει το 100, κάτι που είναι λογικό. Αν κάποιος μας επιτεθεί και μας πυροβολήσει στο κεφάλι, δεν θα πληρώσουμε τίποτα για τη σύλληψή του, όμως αν είμαστε φτωχοί, και θέλουμε οι γιατροί να μας σώσουν τη ζωή, θα καταλήξουμε χρεοκοπημένοι. Συμπεραίνει κανείς ότι, σύμφωνα με αυτή τη λογική, ένας κλέφτης που ληστεύει ένα σπίτι αντιπροσωπεύει μια κοινωνική ασθένεια, αλλά μια επιδημία δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα μάτσο ανεύθυνα άτομα που δεν επηρεάζουν την υπόλοιπη κοινωνία. Ποτέ βεβαίως δεν λαμβάνεται υπόψη ότι η συλλογική αλληλεγγύη είναι μια από τις υψηλότερες μορφές ατομικής ευθύνης.

    5. Ο πλούτος είναι βδέλυγμα.

    Σύμφωνα με τον συγγραφέα, οι αριστεροί θέλουν να ποινικοποιήσουν την επιτυχία των πλουσίων και να τους επιβάλουν φόρους, ούτως ώστε να δώσουν τον πλούτο τους στην ομοσπονδιακή κυβέρνηση για να τον χρησιμοποιήσει ανεύθυνα, βοηθώντας αυτούς που δεν είναι τόσο επιτυχημένοι.

    Με άλλα λόγια, οι εργαζόμενοι οφείλουν το καθημερινό ψωμί τους στους πλούσιους. Το να κερδίζεις τα προς το ζην με τον ιδρώτα του προσώπου σου είναι η τιμωρία σου από αυτούς τους επιτυχημένους ανθρώπους που δεν έχουν ανάγκη να εργαστούν. Υπάρχει λόγος που η σωματική ομορφιά έχει ιστορικά συσχετιστεί με τις μεταβαλλόμενες, αλλά πάντοτε νωχελικές, συνήθειες της αριστοκρατίας. Υπάρχει λόγος που στον ευτυχισμένο κόσμο του Ουώλτ Ντίσνεϋ δεν υπάρχουν εργαζόμενοι. Η ευτυχία είναι κρυμμένη σε κάποιο σεντούκι με χρυσά νομίσματα. Για τον ίδιο λόγο, είναι αναγκαίο να μην χαραμίζονται λεφτά από φόρους στην εκπαίδευση και την υγεία. Τα εκατομμύρια που ξοδεύονται σε στρατούς ανά τον κόσμο δεν μας προβληματίζουν επειδή αποτελούν μέρος των επενδύσεων που τα κράτη κάνουν με υπευθυνότητα, για να διατηρήσουν την επιτυχία των πλουσίων και το όνειρο των φτωχών για δόξα.

    4. Υπάρχει αχαλίνωτος ρατσισμός που θα διορθωθεί μόνο με την ανεκτικότητα.

    Όχι: οι αριστεροί βλέπουν τις φυλετικές σχέσεις μέσα από το πρίσμα του πεσιμισμού. Όμως το θέμα της φυλής δεν απασχολεί τους περισσότερους από εμάς, απασχολεί μόνον εκείνους.

    Σαν να λέμε δηλαδή, όπως με το εφεύρημα της παγκόσμιας υπερθέρμανσης, ότι αν ένας συντηρητικός δεν έχει στο μυαλό του κάτι ή κάποιον, αυτό το κάτι ή ο κάποιος δεν υπάρχουν. Οι Δε Λας Κάσας, Λίνκολν και Μάρτιν Λούθερ Κινγκ πολέμησαν ενάντια στο ρατσισμό γιατί ήταν αδαείς. Αν οι ανθρωπιστές σταματούσαν να σκέφτονται τον κόσμο θα ήμασταν ευτυχέστεροι, επειδή ο πόνος των άλλων δεν θα υπήρχε, ούτε θα υπήρχαν άκαρδοι ληστές που κλέβουν από τους συμπονετικούς πλούσιους.

    3. Έκτρωση.

    Για να αποφύγουν την προσωπική ευθύνη, οι αριστεροί υποστηρίζουν την ιδέα της φόνευσης του αγέννητου.

    Ο μαζικός φόνος των ήδη γεννημένων αποτελεί επίσης μέρος της ατομικής ευθύνης, σύμφωνα με την τηλεοπτικά μεταδιδόμενη δεξιά σκέψη, αν και κάποιες φορές αποκαλείται ηρωισμός και πατριωτισμός. Μόνο όταν ωφελεί το σπίτι μας. Αν κάνουμε λάθος που καταπιέζουμε ένα λαό, αποφεύγουμε την ευθύνη μιλώντας για την έκτρωση. Ένα διπλό ηθικό παζάρι, βασισμένο σε ηθική δύο μέτρων και δύο σταθμών.

    2. Τα όπλα είναι φαύλα.

    Οι αριστεροί μισούν τα όπλα και μισούν όσους θέλουν να αυτοπροστατευθούν. Σε αντίθεση, οι αριστεροί πιστεύουν ότι αυτή την προστασία θα έπρεπε να την παρέχει το κράτος. Και πάλι, δεν θέλουν να αναλάβουν ευθύνη για τον εαυτό τους.

    Σαν να λέμε, οι βιαιοπραγούντες, οι ανήλικοι συμμορίτες, οι μαθητές που πυροβολούν στα λύκεια, οι έμποροι ναρκωτικών και οι λοιποί γκάγκστερ ασκούν το δικαίωμά τους να υπερασπίζονται το συμφέρον τους, το ατομικό και επιχειρηματικό. Κανείς άλλωστε δεν αμφισβητεί το κράτος και δεν πιστεύει στη δική του ευθύνη περισσότερο από αυτούς. Εξυπακούεται λοιπόν ότι οι στρατοί, σύμφωνα με το παραπάνω σκεπτικό, αποτελούν το βασικό στοιχείο της υπεύθυνης άμυνας που διεξάγεται από το ανεύθυνο κράτος.

    1. Ο κατευνασμός του κακού εξασφαλίζει την ειρήνη.

    Οι αριστεροί πάντοτε θέλησαν να κατευνάσουν τους Ναζί, τους δικτάτορες και τους τρομοκράτες.

    Η σοφία του συγγραφέα δεν φτάνει στο σημείο να λάβει υπόψη ότι πολλοί αριστεροί ήταν συνειδητά υπέρ της βίας, και ως παράδειγμα θα αρκούσε να θυμηθούμε τον Ερνέστο Τσε Γκεβάρα – μολονότι αντιπροσωπεύει τη βία του σκλάβου μάλλον, παρά του αφέντη. Είναι αλήθεια, οι συντηρητικοί δεν έχουν κατευνάσει δικτάτορες: στη Λατινική Αμερική τουλάχιστον, τους εξέθρεψαν. Στην τελική, οι δικτάτορες υπήρξαν πάντοτε φίλοι των όπλων και μάλιστα έκλειναν πολύ καλές συμφωνίες στο όνομα της ασφάλειας. Οι Ναζί, οι δικτάτορες και οι τρομοκράτες κάθε είδους, έτσι όπως ρέπουν προς την ιδεολογική υπεραπλούστευση, θα συμφωνούσαν επίσης με το τελευταίο κομμάτι στη συλλογιστική της λίστας: «Οι αριστεροί δεν καταλαβαίνουν ότι κάποιες φορές η βία είναι η μόνη λύση. Το Κακό υπάρχει και πρέπει να εξαρθρωθεί». Και, τέλος: «Θα το σκοτώσουμε [το Κακό], ή αυτό θα σκοτώσει εμάς, είναι τόσο απλό. Θα σκοτώσουμε το Κακό, ή το Κακό θα σκοτώσει εμάς. Το μόνο πράγμα που είναι πιο απλουστευτικό από αυτό είναι η αριστερή σκέψη».

    Άμπρα κατάμπρα!
    ________________________________________
    * Ο Χόρχε Μαχφούντ (Jorge Majfud) γεννήθηκε στο Τακουαρεμπό της Ουρουγουάης το 1969. Διδάσκει λατινοαμερικανική λογοτεχνία στο Πανεπιστήμιο της Τζώρτζια. Έχει επισκεφτεί περισσότερες από σαράντα χώρες, και οι ταξιδιωτικές του εντυπώσεις περιλήφθηκαν στα μυθιστορήματα και τα δοκίμιά του. Έχει εκδώσει, μεταξύ άλλων, τα μυθιστορήματα Hacia qué patrias del silencio (memorias de un desaparecido) (1996), La reina de América (2002) και Perdona nuestros pecados (2007), καθώς και τα δοκίμια Crítica de la pasión pura (1998). Έργα του έχουν μεταφραστεί στα αγγλικά και τα πορτογαλικά. Ιστορίες και άρθρα του έχουν κυκλοφορήσει σε διάφορες εφημερίδες και περιοδικά όπως οι El País και La República του Μοντεβιδέο, Página/12 του Μπουένος Άιρες, Milenio του Μεξικού καθώς και τα Rebelión και Hispanic Culture Review του Πανεπιστημίου George Mason. Είναι ιδρυτής και εκδότης του περιοδικού SigloXXI – reflexiones sobre nuestro tiempo, και τακτικός συνεργάτης της εβδομαδιαίας έκδοσης της República, Bitácora.

    [1] Στις 29 Ιουλίου 1966, κατόπιν διαταγών του δικτάτορα μόλις από την προηγουμένη Juan Carlos Onganía, η αστυνομία εισέβαλε στο Πανεπιστήμιο του Μπουένος Άιρες, ξυλοκόπησε και συνέλαβε τους ενάντιους στη δικτατορία φοιτητές και καθηγητές, και κατέστρεψε εργαστήρια και βιβλιοθήκες. Η πανεπιστημιακή αυτονομία καταλύθηκε και πάρα πολλοί καθηγητές απολύθηκαν ή αυτοεξορίστηκαν. Το περιστατικό είναι γνωστό ως «νύχτα των κλομπ» (La Noche de los Bastones Largos).

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: