X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΤΟ ΠΑΝΩ ΧΕΡΙ

Posted by Constantina Delimitrou στο Οκτωβρίου 7, 2005

«Είμαι της πεποίθησης ότι ο άντρας είναι αυτός που τα παρέχει όλα στην οικογένειά του και πιστεύω ότι οι γυναίκες πρέπει να αφοσιώνονται στα παιδιά τους. Εφόσον έχω τη δυνατότητα να της παρέχω τα πάντα, εκείνη θα έχει από εμένα την απαίτηση να περνάει καλά. Πιστεύω ότι ο άντρας είναι αυτός που πρέπει μέσα στην οικογένεια να έχει το πάνω χέρι σε όλα, ακόμα και στο οικονομικό. Να είναι αυτός που θα έχει τη δυνατότητα να είναι ο αρχηγός της οικογένειας». Θάνος Πετρέλης

Απ΄όλα αυτά, αυτό που με τρομοκράτησε περισσότερο, είναι το «πάνω χέρι». Ζεις την ζωή σου με τον σύντροφό σου και υπάρχει εκεί ψηλά, ένα χέρι που αιωρείται νοερά, έτοιμο να πέσει ανά πάσα στιγμή και να σε λιανίσει.

Αν ας πούμε, η μέλλουσα κυρία Πετρέλη ήταν μιά μέλλουσα κυρία Τάδε, ίσως ποτέ να μην είχε ακούσει τις απόψεις του καλού της. Ή τέλος πάντων να τις είχε ακούσει κατ΄ιδίαν, χωρίς όλη αυτή την δημόσια προβολή των απόψεων του Θάνου. Τώρα, πρέπει να τον υποστηρίξει, να προσέξει την δημόσια εικόνα του, να συμπαρασταθεί στον διάσημο μέλοντα σύζυγό της, απέναντι σε όλους εμάς, που απαξιώνουμε τους αλεξιπτωτιστές σταρ που μας επιβλήθηκαν ως πρότυπα και που λένε ότι γκουρμούτσα τους κατέβει.

Πρέπει να του συμπαρασταθεί και να τον στηρίξει, γιατί ο Θάνος είναι γνήσιο αρσενικό. Απ΄τα αρσενικά που δεν σηκώνουνε πολλά πολλά. Την γυναίκα τους, την έχουνε βασίλισσα, αρκεί να χωθεί στο σπίτι και να μεγαλώνει παιδιά. Φτάνει, που εκείνος κάνει αγώνα στην ζωή.

Εκείνη ως λεπτεπίλεπτο λουλουδάκι, δεν χρειάζεται να τραβήξει όλα αυτά που τραβάει ο Θάνος. Δεν έχει σημασία αν έχει ταλέντο στα οικονομικά, στην μουσική, στην ζωγραφική. Σημασία έχει ο Θάνος και τα παιδιά τους. Αν το δεχτεί, θα είναι ευτυχισμένη με ένα αόρατο χέρι από πάνω της, που θα της θυμίζει ποιός είναι ο Αρχηγός. Είτε όμως το μετανοιώσει, είτε όχι, το αόρατο χέρι αργά ή γρήγορα πέφτει και σε κάνει κομμάτια.

Μου είναι αδιανόητο κάποια τόσο ρατσιστικά και φασιστικά πράγματα, να ντύνονται με έναν τόσο όμορφο μανδύα. Να προφέρονται χωρίς αιδώ, από διάσημα χείλη που σε άλλες στιγμές, αυτά τα χείλη με την όμορφη φωνή τους, μπορεί και να μας άγγιξαν. Από ανθρώπους που ποτέ προφανώς ότι κι αν πέρασαν δεν κατάλαβαν και δεν θα καταλάβουν την ιδέα της αγάπης.Ίσως ακόμη και όλο αυτό, να το ονομάζουν αγάπη. Έχουμε δώσει τόσες χαζές ερμηνείες στην αγάπη, αλλά η συγκεκριμένη ερμηνεία είναι η πιο περίτεχνη διαστρέβλωσή της.

Σε όλους εσάς που έχετε τις ίδιες απόψεις, σας εύχομαι το πρώτο σας παιδί, να είναι κορίτσι. Να το μεγαλώσετε πλουσιοπάροχα, να είναι υγιέστατο, να το σπουδάσετε και να διαπρέψει σε μια επιστήμη.

Όταν κύριοι, έρθει η στιγμή να παντρευτεί έναν Αρχηγό, τα ξαναλέμε.

18 Σχόλια to “ΤΟ ΠΑΝΩ ΧΕΡΙ”

  1. «και τ’ αίμα που έσταζε κοιτούσε,
    δεν είχε αίμα δει ποτέ.
    κόκκινο, δεν ήταν κόκκινο,
    είχε το χρώμα τ’ ουρανού…».
    είδες ο θανούλης ; μετά φωνάζατε που βγήκε η καλομοίρα πρώτη.

  2. macmanus said

    Ποιός είναι ο Θάνος Πετρέλης ρε παιδιά! Διαφωτίστε και μένα!

  3. COSTANTINA said

    O mr reality, με ψιλοσυμπαθητικούλα φωνή και απαράδεκτα λελουδοκαψουροτράγουδα.
    Μαλάκας είναι, αλλά τα πιτσιρίκια κόβουν φλέβες για τον αρχηγό!

  4. macmanus said

    Ρε σύνελθε Κωνσταντίνα μην φωνάξω τον Τάσο! Σου μιλάω για τον Κλάφτον και μου μιλάς για τον Πετραλιά! Έλεος!

  5. COSTANTINA said

    Για πάρτη σου θα κάνω και ποστ για την Φάνη Πετραλιά. Εκεί να δεις συναίσθημα!
    😉

  6. ΓΥΝΑΙΚΑΑΑΑ, τι γράφεις εδω πέρα; ΤΡΑΒΑ ΠΟΥΛΑ κανα τσιγαρο να κονομήσουμε! Το παίζεις και συνεσταλμένη ταχαμου! Οπου ναναι θαρθω, τι μαγείρεψες; Σσσσσ, ισακιόμια!

  7. Καλή, χρυσή, αυτή τη γλώσσα να μην είχες! Τι σε πειραξε το ιπτάμενο χέρι, όχι, πες μου τι σε πείραξε! Γλωσσού! Ε, γλωσσού!
    Καλτσόβρακε μ’ αρέσεις γιατί είναι φανερό πως έχεις επιβολή.
    [Θα τσεκάρω τακτικά από αύριο όμως για να μετρήσω θύματα μετά το τελευταίο σχόλιο]

    ΥΓ. Όσο για τη Φάνη να μην την πιάνεις στο στόμα σου γιατί το χέρι της, κύρη κι αφέντη το χει! Αυτές είναι γυναίκες! Όχι σαν μερικές, μερικές που απ’ το «πάρτε κύριε σπίρτα απ’ τη φτωχιά!» μου το γύρισαν στη χειραφέτηση. ΦΕΥ!

  8. COSTANTINA said

    Αρχηγέ, έχω φτιάξει νηστικόπιττες. Άντε, κόπιασε και τα λέμε μικρέ!

    Sis, σου στέλνω ένα χέρι ΝΑΑΑΑΑ (μετά συγχωρήσεως), για να μάθεις να με λες γλωσσού 🙂

  9. Δώδεκα η ώρα μα που γυρνάει πάλι
    κάτσε δε θα έρθει θα της σπάσω το κεφάλι
    αλλά δε φταίτε εσείς εγώ έχω το βάρος
    μου’ χετε πάρει όλοι εδώ μέσα πολύ θάρρος
    Εγώ θα σας τον κόψω τον περιττό αέρα
    δε θα μου βγαίνει βράδυ και θα μου ‘ρχεται τη μέρα
    τη βλέπουν κι οι γειτόνοι κι αρχίζουν τις κουβέντες
    πως δεν τη φέρνει σπίτι και κανένας με Μερσέντες
    Την είδα στη γωνία εχθές μ’ ένα μαλλιά
    ήταν όλο γλύκες σούξου-μούξου και φιλιά
    φέρε τις παντόφλες μου θα κάτσω Ασπασία
    και θα την περιμένω ως τη Δευτέρα Παρουσία

    Μπαμπά, μπαμπάκα…

    Καλώς τηνε την πέρδικα τη μοσχοαναθρεμένη
    που γύριζες κοκόνα μου κι είσαι αργοπορημένη
    έλυνες ασκήσεις και πάλι με την Άννα
    κοίτα εδώ που σου μιλώ και μη κοιτάς τη μάνα
    Σους σιωπή και σώπαινε εγώ μιλάω τώρα
    για κοίτα το ρολόι σου που ήσουν τέτοια ώρα
    έτσι μωρή σ’ ανέθρεψα και μου ‘γινες του δρόμου
    δε θέλω εγώ τέτοιες πομπές στο σπίτι το δικό μου
    τσακίσου στο δωμάτιο εκεί μέσα σε θέλω
    και αύριο καλόγρια μαζί με το Μετζέλο
    Που’ ναι το παλικάρι μου άργησε κι αυτός
    αλλά με καμιά γκόμενα θα είναι αραχτός
    έτσι να μην είναι εμπειρίες του κουτιού
    γιατί αυτός θα γίνει ο κύρης του σπιτιού

    Εγώ είμαι ο Κύρης, είσαι κακομοίρης

    είμαι τ’ αφεντικό, είσαι ξωτικό
    είμαι το κεφάλι, μπάσκετ με το Γκάλη
    εγώ είμ’ ο στρατηλάτης, μα κι εγώ είμ’ ο Μιθριδάτης

    Hi πατερούλη άργησα λιγάκι γιατί τραβάω ζόρια μ’ ένα φίνο γκομενάκι
    δε με γουστάρει ο γέρος της που τη γυροφέρνω
    κι όλο χλειχλεριάζει τηλέφωνο σαν παίρνω
    όταν γυρίζει της ρίχνει μπινελίκι
    και για κάνα μήνα κόβει το χαρτζιλίκι
    κομμένες οι αγάπες της λέει μάνι-μάνι
    αυτά τα ξεπορτίσματα μετά απ’ το στεφάνι
    Δε σου’ πα για τη sister τώρα που το θυμήθηκα
    την είδα σε παπάκι παρέα μ’ ένα πίθηκα
    διέθετε κοτσίδα και πράσινο μπουφάν
    και τα αφτιά του ήταν ως σαν του Πίτερ Παν
    Έτσι που λες η κόρη σου φίλε μου πατέρα
    γυρίζει μ’ αγοράκια πριν να βάλει και τη βέρα
    θέλει να μου πάει πενταήμερη εκδρόμα
    κι απ’ τη ζώνη αγνότητας να βγάλει πια το πώμα
    Τα ξέρω αυτά τα κόλπα τα έκανα κι εγώ
    εγώ όμως είμαι άντρα και το δικαιολογώ
    γι αυτό λοιπόν πατέρα να της δείχνεις που και που
    ποιος είναι εδώ μέσα ο κύρης του σπιτιού

    Ο κύρης του σπιτιού – Ημισκούμπρια

  10. Thrass said

    Μου είναι αδιανόητο κάποια τόσο ρατσιστικά και φασιστικά πράγματα, να ντύνονται με έναν τόσο όμορφο μανδύα.

    Χμ… για το «ρατσιστικά» βλέπε παρακάτω, αλλά «φασιστικά»? Δεν παίζει κάτι τέτοιο, εκτός αν υποθέσουμε ότι ο Πετρέλης αναγκάζει την κυρία του να τον παντρευτεί ή της αποκαλύπτει το παραπάνω πρόσωπό του μετά το γάμο. Σε άλλες πριπτώσεις αυτός ο χαρακτηρισμός δε στέκει.

    Όσο για το «ρατσιστικά», φαντάζομαι πως υποθέτεις ότι η κα Πετρέλη δε γουστάρει τη σπιτική ζωή (ή τουλάχιστο να έχει μόνο αυτή), αλλά αυτό είναι απλά μια υπόθεση. Υπάρχουν γυναίκες έτσι και υπάρχουν γυναίκες αλλιώς, υπάρχουν άνδρες έτσι κι αλλιώς και ο καθένας κάνει τις επιλογές του.

    Δεν μπορώ να γνωρίζω με τι είδους γυναίκα θα καταλήξω δια βίου, αλλά ιδανικά θα έχει τα παιδιά της πάνω από τη δουλειά, οπότε δε θα είναι καριερίστρια (είπα ιδανικά). Aρχηγός στα έξω εγώ, αρχηγός στα μέσα αυτή.
    Το σημαντικό είναι ότι καμιά γυναίκα δεν είναι υποχρεωμένη να με παντρευτεί, όπως και εγώ δεν έχω τέτοια υποχρέωση έναντι καμιάς.

    Ο κάθε Πετρέλης έχει το δικαίωμα να ψάξει για τη γυναίκα που θέλει. Ούτε φασιστικό είναι αυτό, ούτε ρατσιστικό, ούτε διαστρέβλωση της αγάπης.

  11. COSTANTINA said

    Thrass, η αντίρρησή μου έγκειται, στην αντίληψη που έχουν αυτοί οι άνθρωποι για τις γυναίκες και για την αρχηγία, στις σχέσεις. Αν δηλαδή η υποθετική γυναίκα σου, τα καταφέρνει καλύτερα επαγγελματικά, θα δεχθείς να αντιστραφούν οι όροι; Εσύ, ίσως ναι, εκείνος όχι. Για εκείνον, ο άντρας είναι ο αρχηγός και εκείνη πρέπει να ακολουθεί.

    Δεν είμαι κατά των γυναικών που αποφασίζουν να ασχοληθούν με το σπίτι και τα παιδιά, αρκεί να το αποφασίσουν οι ίδιες και όχι να έχει προδικαστεί από πριν. Προσωπικά, θεωρώ ιδανικό να μπορούσα για λίγα χρόνια να μεγαλώσω τα παιδιά μου στο σπίτι, αλλά για λίγο. Είμαι απ΄τους ανθρώπους που δεν αντέχω το σπίτι.

    Έπειτα, λίγο πιο αναλυτικά, για το φασιστικό του πράγματος, λες ότι η κοπέλα δέχεται από πριν τους όρους αυτούς και συμπεραίνεις ότι η συναίνεση εξαλείφει την όποια καταπίεση ή αντίρρηση. Δεν είναι έτσι. Εάν τον αγαπάει, δέχτηκε αυτούς τους όρους για να είναι μαζί του, αλλά αυτό το πράγμα δεν είναι αγάπη. Σε μια σχέση δεν πρέπει να υπάρχουν όροι, αρχηγίες και πάνω χέρια. Σε μια σχέση μεταξύ ανθρώπων υπάρχουν κοινές αποφάσεις που δεν μειώνουν κανέναν και οι οποίες επαναπροσδιορίζονται ανά πάσα στιγμή. Είμαστε άνθρωποι και εξελισσόμαστε. Αλίμονο αν ήμουν ο ίδιος άνθρωπος που ήμουν στα 25 όταν παντρεύτηκα. Έχω αλλάξει τόσα επαγγέλματα και ακόμη δεν έχω κατασταλάξει. Αλλά έχω δίπλα μου έναν άνθρωπο που δεν θα μου βάλει όρια, ακόμη κι αν πολλές φορές τα όνειρά μου ξεπερνούν τις δυνατότητές του.

    Όσο κι αν αλλάζουμε, αν υπάρχει άνευ ορίων και προσυμφώνων αγάπη, χωρίς αόρατα χέρια, τότε ένας γάμος επιβιώνει απροβλημάτιστα.

    Και στα δικά σου, μικρέ. : )

  12. KiTaSuMbA said

    Χμμμ, ο mn8 έχει ένα κάποιο δίκιο. Δεν φταίνε μόνο οι τάχαμου μεγαλοαρχιδάτοι άντρακλες της συμφοράς αλλά και ένα σωρό κοριτσόπουλα που μετράνε τον άντρα με τα λεφτά του και με τον (δήθεν) τσαμπουκά του.

    Το «golden standard» που θέλει την γυναίκα να «καλοπαντρεύεται» και τον άντρα να βρίσκει γυναίκα «για το σπίτι» διατηρείται ακόμα στην φορμόλη της επαρχίας κι ας έχουν αλλάξει ριζικά τα δεδομένα. Γιατί την γυναίκα που εσύ πήρες για το σπίτι, κάποιος παλιότερα γνώρισε σε ένα μπαρ στις 4 το πρωί μετά από τόνους ξύδια. Απλά κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις για να «ζήσεις τον μύθο σου» – όπως έλεγε και η καμπάνια η ελλάδα είναι μέρος ιδανικό για μυθομανείς! 😛

    Από την άλλη, γυναίκες που ονειρεύονται αντρες-προσωποποίηση του ΑΤΜ και «να πιάσουν – τζάμπα – την καλή», είναι πρώτης τάξεως υποψήφια θύματα τέτοιων μαλακοαπόψεων. Δεν μπορείς κορίτσι μου να περιμένεις τον άλλον να σε κοιτάει για περισσότερο από τον κ*λο σου αν εσύ τον κοιτάς για τις τσέπες του!

    Τέλος, δεν το ξέρω το ψευτομαγκάκι αυτό που το παίζει «παραδοσιακός άντρας» για να πουλήσει λίγο παραπάνω μούρη στα κατινοπεριοδικά, αλλά στοιχηματίζω πως μιλάμε για ΜΕΓΑΑΑΑΛΟ ΦΛΩΡΟ! Τσού ρε λαλάκη που μας έγινες και άντρας και θες την γυναίκα σπίτι με τα κουτσούβελα! Βρες μια πραγματική δουλειά για να κάνεις πρώτα οικογένεια γιατί μόλις παλιώσεις και σε πετάξουν έξω από την σόου μπιζ θα φας κατί μπλαστιές στην καράφλα που θα’ναι όλες δικές σου!

  13. COSTANTINA said

    Avanti, κανένας πόλεμος δεν θα γίνει όσο τόσο όμορφα και περήφανα, κάποιοι διατυμπανίζουν κάτι τέτοιο χωρίς να φάνε στη μάπα έστω μία ντομάτα!

    Mn8, γνωρίζω κοριτσάκι που δεν του επιτράπηκε απ΄τον πατέρα του να πάει λύκειο(ενώ ήταν άριστη μαθήτρια), γιατί οι γυναίκες το μόνο που χρειάζονται είναι να παντρευτούν, όπως λέει ο μπαμπάς της.

    Ρε γιατρέ, γι΄αυτό σε πάω με χίλια!

  14. mn8 said

    Οχι τιποτα, αλλα ο Πετρελης ΤΩΡΑ βγαζει του κωλου τα λεφτα, οταν το σταρ-σιστεμ θα τον ξεφτυσει, εκει να δω τα αρχιδια του 🙂

    Σοβαρα τωρα. Οι συγκεκριμενες αποψεις εχουν εφαρμοστει κατα κορον τα τελευταια τουλαχιστον 3000 χρονια στην ιστορια της ανθρωποτητας, και φυσικα εφαρμοζονται και σημερα σε πολλα μερη του κοσμου. Ειδικοτερα ομως για την ελληνικη κοινωνια, δεν ακουγονται και τοσο ξενες, ας μην γελιομαστε.

    Δεν ειναι μονο Αθηνα η Ελλαδα. Σε ΟΛΗ την επαρχια σε πληροφορω οτι επικρατουν αυτες οι [αναχρονιστικες και φασιστικες, θα συμφωνησω μαζι σου] αποψεις. Αλλα μηπως, λεω μηπως, τελικα η ελληνικη κοινωνια στο συνολο της δεν ειναι και τοσο ετοιμη να δεχτει το αντιθετο;

  15. Avanti said

    ο επόμενος πόλεμος θα γίνει όχι για το πετρέλαιο αλλά για (απόψεις σαν κι αυτές του) Πετρέλη…

  16. Chrisa said

    Εγώ πάντως ακόμα δεν έχω δεί ένα σπίτι που να έχει το πάνω χέρι ο άντρας!!! Σε όσα σπίτια γνωρίζω κουμάντο κάνει η μητέρα. Ειλικρινά πιστεύω πως η Ελλάδα δεν έπαψε να είναι μητριαρχική κοινωνία. Τώρα αυτές οι ιδέες του Θανου είναι για αυτόν και όποια τον δέχεται έτσι τότε κακό του κεφαλιού της!!!
    Χαίρομαι πολύ τον μπαμπά μου που λέει και το χαίρεται: «Κουμάντο κάνει η Λίτσα (η μαμά μου)» και κάθε φορά που είναι να παρθεί μια απόφαση ρωτάει πάντα την μαμά μου.

  17. Anonymous said

    πες τα κούκλα μου!

  18. Stefanos said

    I loved the songs lyrics of Θάνος Πετρέλης so guess my disappontment when I read the things he said about women! Why are so many greek men still Mánges/malákes. Whats the deal about him being the leader of the house and bla bla. Is he still living in the 50:s? Hasn´t Greece discovered equality between men and women yet…? Help me guys to understand Greece. I am greek/swedish, grew up in Rhodos, now living in Stochholm…
    Kind regards Stefanos

Σχολιάστε

 
