X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΧΙΟΥΜΟΡ-ΣΑΤΥΡΑ-ΕΙΡΩΝΙΑ

Posted by Constantina Delimitrou στο Οκτώβριος 6, 2005

Τυχγάνει να είμαι φαν και των τριών. Αρκεί να διαθέτουν αυτό το κλικ. Αυτό που θα με κάνει να κολλήσω και να σιγουρευτώ ότι πίσω τους, υπάρχουν κι άλλα πράγματα. Όταν αυτά τα τρία γίνονται αυτοσκοπός, όταν ο λόγος τους είναι απλά για να γίνουν, ξενερώνω άσχημα.

Όταν όμως αποσκοπούν σε άλλα πράγματα, όταν σε τσιγκλάνε για να δεις αλλιώς τα πράγματα, όταν εκτός από το γέλιο που αυθόρμητα προκαλούν, σε αναγκάζουν σε ένα ενδόμυχο stop, σε ένα κρυφό «κι αν», σε ένα ανεπαίσθητο αγκαθάκι, τρελλαίνομαι. Και τα θεωρώ ύψιστο τρόπο διαβιβασμού ερωτημάτων και προβληματισμών.

Κακά παραδείγματα : Είσαι μαλάκας (σκέτο), είσαι κοντός, είσαι αμόρφωτος, είσαι άσχημη, είσαι χοντρός.

Καλά παραδείγματα και συμβουλές by SIS :

-Αν αυτός λοιπόν επιμένει να διυλίζει τον κώνωπα ενώ το next best thing αναμένει αναμμένο και το ξέρει, κάτι τρέχει και δεν είναι μόνο ο λογισμός του.

- Ο λεβέντης σου είναι σαν το χρέος.

-Υπάρχουν και δονητές [άντε να του πέσουν οι μπαταρίες γλυκιά μου - άλλο κακό δεν θα σε βρει μ’ αυτούς!]

-Δεν ασχολούμαστε ξανά μαζί του και αν αποφασίσει να ασχοληθεί αυτός, δεν προσπαθούμε να τον κάνουμε να καταλάβει. Δεν μπορεί, γιατί ΔΕΝ ΕΧΥΣΕ.

-Αυτό που δεν έχω καταλάβει ακόμη, τόσα χρόνια τώρα, είναι γιατί ενώ τους λες καλημέρα σου στέλνουν σε απάντηση τη φωτογραφία του λάκη* τους. Πάει τελείωσε-αυτοί οι γκέϊ δεν έχουν τρόπους.

-Αλλά επειδή ξεροχύνει αυτός, ενώ η μαμά του καθαρίζει φασολάκια στην κουζίνα, γιατί πρέπει να καυλώσω εγώ;

-Δεν τρομάζω πλέον γιατί μεγάλωσα με μια γιαγιά που μου έλεγε να κλαίω πολύ γιατί έτσι θα κατουράω λιγότερο.

-Δεν είναι τυχαίο που οι περισσότερες μούτζες έχουν πρόβλημα με το παρκάρισμα – οι άντρες τους τις έχουν πείσει ότι τριάντα πόντοι είναι τόσο.

-Είναι ηλίθιο να παίζει κανείς το sex and the city χωρίς κοινό.

-Όποιον και να ρωτήσεις κάτω από τα δεκαεννιά εκατοστά δεν πέφτεις. Αλίμονο στους average. Σοβαρά τώρα: από πού την μετράτε βρε αγόρια; Από τον κώλο;

-Προς Θεού μην με περάσετε για σκεπτόμενο. Μου φτάνει που είμαι πούστης!

11 Σχόλια to “ΧΙΟΥΜΟΡ-ΣΑΤΥΡΑ-ΕΙΡΩΝΙΑ”

  1. COSTANTINA said

    George, μπες στο μπλογκ της αδερφής και θα πάθεις!!!

    Καλημέρα σε όλους 🙂

  2. Μπα! τι έχουμε εδώ; Πάρτυ;

    Πολύ καλό introduction Κωνσταντίνα 😉 – νομίζω πως κι εσύ με τη σειρά σου, μου έφτιαξες μια πολύ κακή μέρα. Σ ευχαριστώ.

  3. macmanus said

    Κάποιοι σου έκλεψαν την ιδέα μανδάμ! http://www.aplyta.blogspot.com

    Έχασες τα δικαιώματα, δεν την κατοχύρωσες….κρίμα!

  4. Καλά, δεν πήγαινα και για πούλιτζερ…

  5. COSTANTINA said

    Πρέπει να μάθεις φίλε Μανωλάκη (άλλωστε και εσύ στο ίδιο επίπεδο χιούμορ της αδελφής είσαι), ότι δεν μπορούν όλοι να κάνουν χιούμορ.

    Αδελφή, το ΠΟΥΛΙ- τζερ, το ΄χεις στο τσεπάκι! 😉

  6. Estarian said

    Μου φαίνεται τελικά ότι είμαι ο μοναδικός στον κόσμο που την έχει σαν θρούμπα.
    Μαύρη, μικρή και αλμυρή..
    Αδικία..
    Ειδικά στην Ελλάδα, που ολοι περπατάνε και σπάνε πεζοδρόμια..
    ατιμη ζωή.

  7. COSTANTINA said

    Κι εγώ μικρή την έχω (την ελιά ρε) 😉

  8. marilina said

    χαχαχχααχαχχαχαχα α ρε εσταριαν μ εκανε σκαι γέλασα πουρνό πουρνό

  9. mn8 said

    :))))))))))))))))))))

  10. Your Man said

    Ξεκωλόθηκα να γελάω με την τελευταία ατάκα! 😀

  11. yaroo said

    χιουμορ, σατυρα ειρωνία…..

    ΠΟλυ καλο πράγματι….

    μηπως να πας να γράψεις στο http://www.cvm.gr;;

Σχολιάστε

 
