X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΠΟΙΟΣ ΧΕΖΕΙ Τ’ΑΣΤΡΑ

Posted by Constantina Delimitrou στο Σεπτεμβρίου 28, 2005

Από τα αρχαία χρόνια έχουν ανακαλυφθεί (επινοηθεί) πολλοί τρόποι για την πρόγνωση των μελλοντικών γεγονότων. Πάντα η ζήλεια μου, για τα λεφτά τους και τη φήμη τους ήταν μεγάλη.

Άλλοι διαβάζουν τα χαρτιά, άλλοι τα βότσαλα, άλλοι τα αυγά και τέλος οι πιο μάγκες, τα άστρα. Αυτοί οι τελευταίοι με τ΄άστρα πολύ μάγκες. Αλλά όχι για πολύ. Δηλαδή ο Χορταρέας είναι καλύτερος; Εντάξει, δεν θα τον ξεπεράσω στα ενδυματολογικά, αλλά το ντεκαπάζ μου, είναι στάνταρ πιο πετυχημένο!

Λοιπόν, τί κάνανε οι μάγκες; Πήρανε μια επιστήμη, που είχε να κάνει με κάτι όξω απ΄τον άνθρωπο (αστρονομία) και φτιάξανε μία δικιά τους με παραπλήσιο όνομα (ουσιαστικά, δύο γράμματα αλλάξανε). Πήρανε και τους αστερισμούς, τους δώσανε χαρακτηριστικά ανθρώπινα και πήγανε και μας τους βάλανε στον σβέρκο. Όχι όμως, δεν έφτανε αυτό.

Μπλέξανε και τους πλανήτες. Αν κλάσει ένας πλανήτης στραβά, θα μου χαλάσει εμένα τον μήνα μου. Πάρτε για παράδειγμα εμένα. Είμαι Παρθένος. Ποιός το λέει; Μα, η αστρολογία. Έχει βάλει χρονικούς κανόνες. Γεννήθηκες 21 Σεπτέμβρη; Καταδικάζεσαι στο ζώδιο της Παρθένου. Μα, η Παρθένος δεν είναι τρέντυ, ρε παιδάκι μου. Μπορώ να αλλάξω; Όχι. Είναι νόμος. Θα είσαι πρακτική, προσγειωμένη, μπλα μπλα μπλα, σπασαρχίδω. Μα, εγώ δεν είμαι Παρθένος. Εγώ, θέλω να γίνω πουτάνα. Δεν υπάρχει, σου λέει τέτοιο ζώδιο.

Πάει και τελείωσε. Από δω και πέρα θα φας την Παρθένο στην μάπα. Μάλιστα, τόσο δημοκρατικά. Από τότε που γκομένιζα είχα αυτό το Παρθένος, να με καταδιώκει. Η πρώτη ερώτηση όλων! Βρήκα διεξόδους στον Ωροσκόπο, αλλά αυτό μου έλεγαν πιάνει μετά τα τριάντα. Πέρασα τα τριάντα, κι ακόμα το Παρθένος με κυνηγάει. Λοιπόν, βαρέθηκα.

Αποφάσισα να το αλλάξω. Κυρά Λίτσα, you know new age? Μόνο οι άλλοι είναι μάγκες; Πήρα λοιπόν την μετεωρολογία και της άλλαξα τα φώτα. Την ονόμασα Μετεωαερολογία και σας χώρισα σε ομάδες, όπως γούσταρα.

Δεν θέλω αντιρρήσεις, την αστρολογία γιατί δεν την αμφισβητείτε;

ΜΕΤΕΩΑΕΡΟΛΟΓΙΑ

<>2 Ιανουαρίου- 1Απριλίου, είστε ΧΙΟΝΙ : Δηλαδή κρυόκωλοι, ψυχροί, ανοργασμικοί. Τα θετικά σας είναι, ψυχραιμία, απόσταση και αντικειμενικότητα. Α, και έχετε κρύα πόδια.

<>2Απριλίου – 1Αυγούστου, είστε ΛΙΑΚΑΔΑ : Είστε θερμόαιμοι και επιφανειακοί. Αλλά είστε θερμοί εραστές, με ζεστά πόδια.

<>2Αυγούστου - 1 Νοέμβριος, είστε ΑΝΕΜΟΣ : Πάτε όπου φυσάει ο άνεμος. Δεν έχετε σταθερές απόψεις και θέσεις. Αλλά είστε διπλωμάτες και ευέλικτοι.

<>2Νοεμβρίου – 1 Ιανουαρίου, είστε ΒΡΟΧΗ : Πέφτετε σαν τη βροχή. Αυθόρμητοι, παρορμητικοί και επιπόλαιοι. Αλλά διακρίνεστε για την παιδικότητά σας.

<>Εντάξει, θα μπορούσα να γράφω χρόνια, αλλά σαν καινούργια Χορταρέα, θα πρέπει να αγοράσετε τις προβλέψεις μου.

<>Θα σας δώσω όμως μερικά hints. Οι των πρώτων ημερών είστε τα ήπια φαινόμενα. Όσοι όμως έχετε γεννηθεί πιό κοντά στο τέλος της περιόδου, τόσο πιο έντονα θα είναι τα χαρακτηριστικά σας.

<>Αν ας πούμε είστε ανεμούλης ή ανεμούλα και έχετε γεννηθεί 22 Οκτωβρίου, την κάτσατε. Ουσιαστικά, είστε μία Κατρίνα (ή Κατρίνας) , που θα μπορούσατε να καταστρέψετε μία Νέα Ορλεάνη.

<>Και δεν θέλω μαλακισμένες ερωτήσεις του στυλ : Ταιριάζει Λιακάδας με Χιονούλα;

<>Θα σας ανακοινώσω σύντομα το 090 μου, με χρέωση 5,00 euro συν φπα, για τα περαιτέρω.

25 Σχόλια to “ΠΟΙΟΣ ΧΕΖΕΙ Τ’ΑΣΤΡΑ”

  1. Αναμένω στο ακουστικό μου.Ο χιονισμένος
    απεγνωσμένος.

  2. Giramondo said

    Εγώ είμαι λιακάδα…μια χαρά με βρίσκω…ευχαριστώ!

  3. Psipsinel said

    ke ego liakada! poli xerome.

  4. vasvoe said

    ego anemoula… elpizo na tairiazo me anemouli, mi trexoume tora gia diazigia…

  5. macmanus said

    Λίγα τα λόγια σου με τους Αιγόκερους! Θ’ έρθω εγώ κι η Κουρούνα και θα σου το κάνουμε θερινό το μαγαζί!

    Α-προ-πό, προφυλακτικά με γεύση φυστικοβούτηρου έφερες;

  6. Capricorn said

    Jesus, was a capricorn (also)!
    Μπου-χα-χα-χα

  7. Πάνος said

    Διαβίβασε σε παρακαλώ τα συλλυπητήρια στον καλτσόβρακο – με τρόπο, όμως. Θα του τα έστελνα απευθείας, αλλά φοβάμαι μήπως πάθει τίποτα ξαφνικό – και δε λέει.

    (Α, και πες του δεν πειράζει -ένας αγώνας ήταν! Στον επόμενο, θα κερδίσετε – τη Λάρισα;)

  8. Κωνσταντίνα χάρηκα που είμαι λιακάδα!
    Αστεία αστεία είσαι κάτι παραπάνω από δημιουργική και ευφάνταστη.Εμείς που σε διαβάζουμε τόσο καιρό το ξέρουμε.Κι εσύ πρέπει να το έχεις καταλάβει και κάτι πρέπει να κάνεις γι αυτό…

  9. COSTANTINA said

    Στο αποκάτω ποστ Πάνο. Εκεί που μαζεύτηκαν και οι Βάζελοι.

    Φίδια, πρόσεχε.
    Τα προφυλακτικά που έχω είναι με τιράντες. Οι πελάτες μου είναι άνω των 40!
    🙂

    Αστραδενούλα ευχαριστώ. Σίγουρα είσαι λιακάδα!

  10. Τί συλλυπητήρια ρε Πανούλη! Σύνηθες το γεγονός.

    Λέγαμε με έναν φίλο γαυρο πως το χάλι μας είναι πως κάνουμε προπόνηση με το βάζελο για να πηγαίνουμε και να τρώμε 3 στας Ευρώπας.

    Άντε και με το 2πλό στο Μέταλουργκ!

  11. Giramondo said

    Εμείς με τον καλό μου είμαστε «καλοκαίρι» μιας και είμαστε και οι δύο «λιακάδα» (λιακάδα+λιακάδα=καλοκαίρι).
    Πάντως σκ^%& μέρα σήμερα για τη λιακάδα!

    Η φίλη αστραδενή μου έδωσε μία ιδέα…θα τη σκεφτώ λίγο ακόμα και θα επανέλθω!!Φιλιά.

  12. Σκατά! Είμαι χειμώνας. Χαράματα της πρώτης μέρας του δηλαδή.
    ………………………….
    Α! Δες τι σκέφτηκα: μήπως είμαι στην αλλαγή;

  13. aeipote said

    Καλημέρα! Χαλάρωσε, δεν έγινε και τίποτα. Ασ’ τους να λένε. Άστρα αυτοί; Μυαλό και ψυχή εμεις. Και μη χειρότερα!

  14. Γιαυτό νοσοκόμα μου, μπαλαντζάρεις!
    Ορίστε η αιτία.
    🙂

  15. artemis said

    Ναι, ε; Δηλαδή εγώ είμαι βροχή τώρα; Μμμ…πολύ καλύτερο από το Σκορπιός μου ακούγεται…Άντε γιατί με το έτσι θέλω με έχουν βγάλει μνησίκακη. Ακούς εκεί!

  16. Είδες ρε Αρτεμις, μας έχει βγεί το όνομα, που να τους @#$%^ το $%$&%#!
    🙂

  17. KiTaSuMbA said

    Προσωπικά δεν μου καίγεται καρφί γιατί άτομα που θα αφήσουν την άποψη τους για μένα να επιρρεαστεί από τέτοιες μλκς καλά κάνουν και «κρατάνε τις αποστάσεις τους» – δεν έχει νόημα να το ψάχνουμε και πολύ.

    ΥΓ: υπογράφων άλλος ένας σκορπιός… Κάτι σε ταράντουλα δεν είχε; Πάλι που δεν υπάρχει αστερισμός «κατσαρίδα» – με την κωλοφαρδία μου στανταρ αυτό θα ήμουνα! :-PPP

  18. Μωρό μου έρχεται τυφώνας!
    Βροχή εγώ και άνεμος εσύ, τη γαμ**αμε!

  19. J95 said

    Αν ας πούμε είστε ανεμούλης ή ανεμούλα και έχετε γεννηθεί 22 Οκτωβρίου, την κάτσατε. Ουσιαστικά, είστε μία Κατρίνα (ή Κατρίνας) , που θα μπορούσατε να καταστρέψετε μία Νέα Ορλεάνη.

    Φυσικά και είμαι. Σωστή η επιστήμη σου. 🙂

    [άκου όμως σύμπτωση…]

  20. Omicron said

    2Αυγούστου – 1 Νοέμβριος, είστε ΑΝΕΜΟΣ:
    Πάτε όπου φυσάει ο άνεμος. Δεν έχετε σταθερές απόψεις και θέσεις. Αλλά είστε διπλωμάτες και ευέλικτοι.

    Εμένα πάντως μ’έπιασες 😉
    Ποιά Πατέρα και μαλακίες.

    Ξεκίνα Μετεωαερολογικές Προβλέψεις στο blog σου να δεις επισκέψεις. Σε λίγο καιρό θα έχεις και διαφημίσεις και σε κανα χρόνο και δικό σου 090 με «κληρονομικό τζατζάρισμα».

  21. Id said

    Dld egw kai to eteron hmisy eimaste xiono8yella??

    axaxaxaxaxaxaax

    na sai kala Constantina mou… to gelio vlaptei sovara to hangover 😉

  22. COSTANTINA said

    Οτιδήποτε δεν ταιριάζει..το ταιριάζουμε. Αυτή είναι η φιλοσοφία των προβλέψεων της Μετεωαερολογίας(και όχι μόνο).

    Τίποτε δεν είναι σύμπτωση. Είμαστε ότι θέλουμε (ή μας θέλουνε) να είμαστε.

    Δεν ήταν τόσο αστείο παιδιά το κείμενο. Αν εμένα με βαφτίζανε Αιγόκερω, σίγουρα θα μου έβρισκαν κοινά.

  23. lefty said

    Κι εγώ λιακάδα… My feet are very hot indeed.

  24. kaltsovrako,
    θα σε βάλω στο hall of fame μ αυτό που είπες. Επιτέλους! Ενας άνθρωπος που με καταλαβαίνει.
    Ψιλικατζού, τα σέβη μου δις.

  25. Lao said

    Άλατις η Κωνσταντίνα! Και σκεπτικίστρια παρακαλώ! Εύγε!!
    Το λοιπόν μάγκες μου, στα γελοία υποκείμενα που κάθε τόσο σας διαταρράσουν τη ροή της λογικής σας, αδημονούντα να μάθουν τι ζώδιο είστε, να τι (θα προέτρεπα) ν’ απαντάτε: ζώο μπορεί και να είμαι, ζώδιο ποτέ μαλάκα μου. Όσο για τους σχηματισμούς των πλανητών και τις αρκούδες, παρθένους και του τσολιά τα αρχίδια που ισχυρίζονται πως διαγράφονται εις τον ουράνιο θόλο, δεν είναι τίποτε περισσότερο από πανηγυρική επιβεβαίωση της αρχέγονης εγκεφαλικής δραστηριότητας του να ανακαλύπτει λογής λογιών εύτακτα μορφώματα σε οτιδήποτε τον περιβάλλει και το παρατηρεί. Βάλε τάξη, απέφυγε τη βάναυση αβεβαιότητα του χάους.

    «2Απριλίου – 1Αυγούστου, είστε ΛΙΑΚΑΔΑ : Είστε θερμόαιμοι και επιφανειακοί. Αλλά είστε θερμοί εραστές, με ζεστά πόδια.»
    Αχούμχεχμ.. Θερμόαιμος ε ναι θα το έλεγα μα κατά βάση περιστασιακά. Επιφανειακός είναι τελείως σχετικό. Θερμός εραστής? Ε, αφού το λεν τ’ άστρα! Ζεστά πόδια? ΠΟΤΕ! Πολύ ωραία.. Όπως κάθε ψευδοεπιστήμη, έτσι και η νεοσύστατη- στα σπάργανα- «επιστήμη» με.. μητέρα την Κωνσταντίνα στηρίζεται στα πήλινα ποδάρια της πολλαπλότητας ερμηνειών (κάπως έτσι τέσπα, αυτό μου ήρθε τώρα). Επιδέχεται πέραν της μιας ερμηνείας το κάθε δεδομένο και –οποία έκπληξις- καθοδηγείται από το ζητούμενο! Ανάστροφη λογική.. προς τούτο δεν της μένει παρά μονάχα να «καταρρεύσει στην πιο μεγάλη ταπείνωση». Αν και με τον μαζοχισμό που δέρνει τους ανθρώπους, δεν είναι δα κι απίθανο να αυτοταπεινωθεί ο ίδιος προς χάριν της νέας και ελπιδοφόρας επιστήμης που ανέτειλε στον πνευματικό του ορίζοντα. Και να την εντάξει όπως τόσες και τόσες (και άλλες πόσες άραγε?) πλάι στις αληθινές επιστήμες.

Σχολιάστε

 
