X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

BLOGGER’S BLOCK

Posted by Constantina Delimitrou στο Σεπτεμβρίου 14, 2005

Τα δέντρα, τα ζουζούνια... (...μάλλον μαλακίες γράφω).

Η βία στα γήπεδα, είναι φαινόμενο... (...τώρα είμαι σίγουρη ότι γράφω μαλακίες).

Άτιμη κοινωνία... (...που άλλους τους ανεβάζεις...ρε γμτ...δεν πρέπει να είμαι καλά).

Οι Δημοτικές εκλογές πλησιάζουν και ο υποψήφιος Δήμαρχος μου τα ΄χει κάνει τσουρέκια με τις προσκλήσεις σε εκδηλώσεις... (...χέστηκα για τον παπάρα, να γράψει κανείς άλλος πολιτικά).

Οι ώρες εδώ μέσα περνάνε βασανιστικά αργά...(...και του Κίτσου η μάνα κλαίει. Φώσκολος θα καταντήσω στο τέλος).

Σήμερα έστειλα τη Δέλτα από ΄κει που ΄ρθε. Τους πέταξα όξω το ψυγείο και τους άφησα να παρακαλάνε. Αλλά είναι αργά μαλάκες. Μονοπώλιο την έχουν δει...(...πρέπει να ΄χω δώσει την εντύπωση ματσό…πρέπει γρήγορα να γίνω γλυκούλα, θηλυκιά και σέξι).

Το φιδίσιο μου κορμί και οι ατέλειωτες ποδάρες μου...(...φτού σου ψωνάρα. Πώς το λέγε ο Παπάζογλου...όταν ξυπνήσω το πρωί, τα βλέπω όλα μαύρα, θέλω μια κούπα με καφέ και τέσσερα τσιγάρα. Και μετά...πάλι ξέχασα τους στίχους...τέλος πάντων ,κάτι κάνει, κοιτάει στον καθρέφτη και χαμογελά στον ψεύτη- ωχ, μάλλον βρήκα θέμα!)

Η ψευτιά της κενωνίας μας...(...μήπως να το γυρίσω στην πλάκα;)

Το ΤΕΒΕ όπου να ΄ναι θα με γαμήσει...(...δεν είναι πλάκα ρε γαμώτο αυτό!)

Σκατά!!!!

Θα το ποστάρω όπως είναι, τί διάολο, μόνο εγώ είμαι ψωνάρα και γουστάρω να γράφω..να γράφω.. χωρίς βέβαια να λέω και τίποτις...δεν θα με παρεξηγήσετε όμως, ε;

Ε;

Εντάξει, ΣΚΑΩ!

22 Σχόλια to “BLOGGER’S BLOCK”

  1. όχι μη …

  2. Το postάκι σου μικρό μου
    μυρίζει κακιούλες
    ή κάνω λάθος;

  3. COSTANTINA said

    Για πες.. για πες..γιατί δεν πήρα πρέφα. Ήταν ψιλοαυτόματο.

  4. ?

  5. KiTaSuMbA said

    Ρε συ, constantina, τα ληγμένα γάλατα πίνεις; Πολύ σουρεάλ ρε παιδάκι μου, ΩΡΑΙΟ όμως!

    Chill out! 🙂

  6. COSTANTINA said

    Kitasumba,βασικά πίνω γκαζόζα έψα.Έψα rules! Λες να φταίει αυτό; Εδώ άλλοι κάθονται και γράφουν κατεβατά για ναρκωτικά, εγώ είμαι σουρεάλ; 😛

    Σωβρακολάστιχέ μου, καμμία κακιούλα. Μια παλαβομάρα έγραψα, να περάσει η ώρα.

  7. macmanus said

    Βάλε ΟΛΥΜΠΟΣ! Πέντε μήνες στο φωνάζω!

    To TEBE δεν μπορεί να σε γαμήσει τώρα μου είπε! Έχω εγώ σειρά…

  8. COSTANTINA said

    Ρε mac, ήρθε το μεσημέρι ο Όλυμπος, και δεν μου δίνει ψυγείο, ούτε έχει διανομή για την περιοχή μου. Ψάχνομαι για φάγε, αν και θα έχουν την ίδια νοοτροπία.

    Για τα υπόλοιπα, ΚΑΛΤΣΟΒΡΑΚΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!

  9. Όσο για τη βία στα γήπεδα, κάποιοι εψές τις θέλανε τις ψιλές τους!

  10. COSTANTINA said

    Καλά ρε αγάπη μου, γράφει ο mac τέτοια τερατουργήματα και εσύ μου συζητάς για τη ΒΙΑ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ;

    Θα ξαναγίνω ματσό – βαρβατογκόμενα μου φαίνεται!!!

  11. Και το γάλα ΟΛΥΜΠΟΣ
    δεν έχει ακόμα δίκτυο στον Πείραιά.
    Μόνο σε μεγάλα, επιλεγμένα
    Super Market μπαίνουν.
    Γαμώ το κολωνάκι μου και τον Λυκαβητό μαζί!
    Σε πέτυχα Mac ή τσάμπα βρίζω;

  12. COSTANTINA said

    Ναι, του ΄κανες τη μούρη κρέας :))))

  13. Τον φέραμε τον κ. Όλυμπο στο μαγαζί
    και μόνο τα κλάμματα που δεν έβαλε
    απο την ντροπή του!
    Πες μου απο την αρχή ρε μπαγλάμι
    πως δεν είμαστε έτοιμοι ακόμα
    για να δίνουμε γάλα σε αυτές τις περιοχές.
    Τί μου κλείνεις επαγγελματικό ραντεβού
    και μου έρχεσε με άδεια χέρια!
    Γκαντέμη, μητσοτάκη!
    Γιαυτό φάγαμε 3.
    Κωνσταντινα μην μου ξανακλείσεις
    ραντεβού με μαλάκες τη μέρα
    που παίζει ο γαύρος. ΤΕΛΟΣ.

    Με ποιόν είχα μιλήσει
    όταν παίζαμε με τον Πανιώνιο
    (που έλεγε και ο Κοντογιανίδης);

  14. COSTANTINA said

    Ευχαριστώ ρε, για την υπεράσπιση!

    Θέλω να κερδίσει ο Βάζελος το βράδι να μάθεις!!!

    Mac, σε καλώ εγώ σε μονομαχία, ο άντρας μου, μου βγήκε γαύρος!

  15. George said

    Θα κερδίσει, έχει ευρωπαική στόφα ο άτιμος… 🙂

    Υγ. ΟΛΥΜΠΟΣ rulezzzzzz!

  16. Αστο Κωνσταντίνα.
    Ο Macmanus έχει ραντεβού
    ο καημένος με το ΤΕΒΕ τώρα….

    (καλά δεν καταλαβαίνεις
    τι θέλει να πει κιόλας ο άνθρωπας)

  17. Ναι ευρωπαϊκή στόφα…
    …με μια μια ερυθρόλευκη στα πισινά.
    hihihihihihihihihihihi

    Υγ. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ still rulezzzzzzz george:)

  18. ο άτιμος……….:)

  19. COSTANTINA said

    Ok, αγάπη μου, το παίρνω πίσω.

    Μενεγάκη των μπλογκς.

  20. COSTANTINA said

    George, χλωμούς σας κόβω.

    Καλά ρε, το κόκκινο μπλουζάκι τί το ΄θελες; )

  21. COSTANTINA said

    Γιατί mac αγόρι μου; Σουρεάλ το ποστ, σουρεάλ και ο διάλογος 🙂

    Τελικά μάλλον φάγε θα βάλω, γιατί αλλιώς πρέπει να αγοράσω ψυγείο.

  22. macmanus said

    Παιδιά, αν δεν έχετε τηλέφωνο να τα λέτε μεταξύ σας, ανεβάστε μεσσαντζέρη! Μας ζαλίσατε με τους ενδο-οικογειακούς διαλόγους στο πιό ενδιαφέρον μπλόγκ της Ελληνικής Μπλογκόσφαιρας! Μπου-χα-χα-χα!

    (*)Ναι, βάλε γάλα ΦΑΓΕ που ούτε η γάτα μου δεν το πίνει!

Σχολιάστε

 
