X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΤΟ ΒΥΖΟΜΑΚΙΓΙΑΖ

Posted by Constantina Delimitrou στο Σεπτεμβρίου 5, 2005

Το να βάψεις μία νύφη, δεν ήταν δα και τίποτε δύσκολο, αρκεί να ΄χες κάνει κάνα δυο δοκιμαστικά και να κουβαλούσες μαζί σου κάνα δυό μυστικά όπλα, για να κερδίσεις την εμπιστοσύνη και την άνευ όρων λατρεία της νύφης. Έτσι, έκανες την δουλειά σου γρήγορα, τσέπωνες τα λεφτάκια σου και είχες και συστημένες πελάτισσες.

Το μεγαλύτερο και αλάνθαστο όπλο μου, ήταν η κολλητική ταινία. Όχι, δεν τις φίμωνα. Περίμενα λοιπόν, μέχρι να βάλει η νύφη το νυφικό και όταν πια καμάρωνε στον καθρέφτη και αφού συνήθως το νυφικό ήταν στράπλες ή ραντάκι και δεν επέτρεπε ελκυστικά ανασηκωμένο ντεκολτέ, όρμαγα. Ξεκούμπωνα γρήγορα το νυφικό, το κατέβαζα στην μέση, της έβγαζα το σουτιέν και μπροστά στα έκπληκτα μάτια των «παρθένων» που την είχαν ντύσει, την πρόσταζα να πιάσει τα βυζιά της. Σε αυτό το σημείο ακριβώς, είχα αντιμετωπίσει γέλια, βρισίδι και τρόμο.

Είχα μάθει όμως να μην περιμένω αντιδράσεις. Χωρίς κουβέντα,της έβαζα τα χέρια να ζουμπήξουν τα βυζιά της, όσο πιο ψηλά μπορούσε. Χωρίς πολλά πολλά βούταγα την διάφανη ταινία από το βαλιτσάκι και κόλλαγα τα βυζιά γύρω γύρω, ακριβώς στο σημείο τώρα-θα-σας-βγάλω-τα-μάτια. Στα γρήγορα, κούμπωνα το νυφικό και το θεικό ντεκολτέ ήταν έτοιμο για τρελλά γλέντια (εκτός από τους κακομοίρηδες που θα έπρεπε να το ξεκολήσουν το βράδι). Η νύφη πλέον γελούσε, χωρίς καν να χρειαστεί ούτε ένα ποτήρι ουισκάκι και παραδινόταν ήρεμη στα χέρια μου.

Το σόι, πλέον εστίαζε στο ντεκολτέ και παράξενο πώς, σε όλους το μακιγιάζ μου (όσο μαλακία κι αν ήταν) φάνταζε υπέροχο. Αυτή η οφθαλμαπάτη, με βοηθούσε να μεγαλουργήσω ως μακιγιέρ και να κάνω ότι παλαβομάρα γούσταρα στην φάτσα της νύφης. Αφού και η ίδια πλέον, όταν κοίταζε τον εαυτό της στον καθρέφτη, μόνο βυζιά έβλεπε. Έχω βάλει πράσινες, μπλε και πορτοκαλί σκιές σε νύφες. Έχω δοκιμάσει glitter, ασημί χρυσόσκονη και κόκκινες πούλιες κάτω από τα φρύδια και όλες έμεναν εκστασιασμένες από τα αποτελέσματα.

Τσέπωνα πάντα και τα tipsάκια μου, από θείτσες που ήθελαν το ίδιο μακιγιάζ – βυζί και από θείους που γούσταραν το μάτι. Αν ποτέ πήγατε σε γάμο – βυζί, αν για μία μέρα όλο σας το σόι (ναι και η γιαγιά) ήταν κάτι σε Πάμελα, αν ο παππάς, φουντωμένος, έκανε κύρηγμα περί σεμνότητας και ευπρεπούς εμφάνισης στον ναό, τώρα ξέρετε το μυστικό.

Τώρα που το ξανασκέφτομαι, μαλακία τα μαθήματα μακιγιάζ. Το κόλπο της ταινίας, αρκούσε.

14 Σχόλια to “ΤΟ ΒΥΖΟΜΑΚΙΓΙΑΖ”

  1. Chrisa said

    Κάλό το κόλπο!!!! Φαντάζομαι την φάτσα της νύφης μέχρι να συνειδητοποιήσει τι θέλεις ακριβώς να κάνεις!!!χαχαχα!! Δεν μου λες… στον γάμο σου έκανες το ίδιο κόλπο?

  2. zavalos said

    κανα τετοιο κολπο γκροσο με ταινια (οχι βαψιματα) για αντρες ξερεις;

    Φανταζομαι οτι πολλοι θελουν να ρωτησουν αλλα ντρεπονται. Εγω ρωταω εκ μερους του φιλου μου Γιαννη Κ, απο Κατερινη.

  3. COSTANTINA said

    chrisa, εγώ δεν κάνω μαλακίες. Ο γάμος μου ήταν πολιτικός 😉

    zavalos, και βέβαια ξέρω ανάλογο κόλπο για άντρες, πάντα με κολλητική ταινία, αλλά δεν λέει…. είναι ψιλομόνιμο :)))

  4. zavalos said

    >>αλλά δεν λέει…. είναι ψιλομόνιμο :)))

    Και που ειναι το κακο στο μονιμο;

    Πες μας γιατι ο Γιαννης Κ. απο Κατερινη μ’εχει φαει τα αυτια.

  5. από σήμερα είμαι και πάλι μαζί σας

  6. COSTANTINA said

    Ακτίνα ποδηλάτου!!!!!!

  7. Marina said

    Τσ, τσ, βρε Κωνσταντίνα, δεν λυπάσαι τους άμοιρους τους γαμπρούς που άλλα θα βλέπουν (Β.Z) και μετά άλλα θα πιάνουν (νάυλον).. για να βρούν ..το μη υπάρχον..? Σαδίστρια έχεις γίνει πιά!

  8. COSTANTINA said

    Manifesto, άντε βρε παιδάκι μου, το παράχεσες λιγουλάκι 😉

    Marina, μην τους λυπάσαι καθόλου!

  9. KiTaSuMbA said

    Ακτίνα ποδηλάτου!!!!!!
    OUCH!!! Κακίες…

    😛

  10. zouri1 said

    αχ,αυτα τα κολπα.και τα ανακαλυπτεις κατοπιν…γαμου

  11. aeipote said

    Καλά. Δεν παίζεσαι!. . .

  12. zouri1 said

    ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ 🙂

  13. COSTANTINA said

    zouri1, παθών και εσύ;

  14. Να υποθέσω πως αυτό το κολπάκι με την ταινία ίσχυε προ εποχής wonderbra;
    Πολύ γέλιο

Σχολιάστε

 
