X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΞΕΚΙΝΑΩ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΠ΄ ΤΗΝ ΑΡΧΗ

Posted by Constantina Delimitrou στο Αυγούστου 31, 2005

Κύκνειο άσμα. Όχι για μένα, για το μαγαζάκι. Το πούλησα. Η εργασία του άντρα μου, μετακομίζει σε πολύ μακρινό προάστειο και σε άλλη περίπτωση, θα έπρεπε να άνοιγα και να έκλεινα μόνη το μαγαζί. Πράγμα αδύνατον, γιατί μετά τις οκτώ χέζομαι από τον φόβο μου να είμαι μόνη σε τέτοιο μαγαζί και δεύτερον δεν έχουμε δεύτερο μεταφορικό για να κουβαλάω τις εφημερίδες το πρωί και το βράδι.

Εξίσου σημαντικός λόγος, γιατί θα πρέπει να μείνω αρκετούς μήνες στο κρεββάτι, για κάποιο μικρό προβληματάκι και δεν υπάρχει κανείς να μου κρατήσει το μαγαζάκι.

Η αγγελία μπήκε στις εφημερίδες και για καλή μου τύχη από τους πέντε ανταγωνιστές τριγύρω, σε διάστημα τριών μηνών, έμειναν μόνο δύο, που κι ο ένας προσπαθεί να το πουλήσει. Location, location, location, ηλίθιοι, λένε οι βλάκες Αμερικάνοι, που για άλλη μία φορά, αποδεικνύουν πόσο μαλακίες είναι τα στερεότυπα. Τουλάχιστον ο αγοραστής μου, μες στην κούρασή του, θα έχει πολλή δουλειά.

Φαντάζομαι ότι θα αποφεύγω να περνάω από την γειτονιά, γιατί όπως και να το κάνεις κάθε γωνιά αυτού του μαγαζιού, έχει χτιστεί με πολύ κόπο. Ξεκίνησα σε τέσσερις τοίχους μόνο και μόνο γιατί θεωρούσα χαζό να πληρώσω αέρα, για έτοιμο μαγαζί. Και έφτιαξα μόνη μου αέρα.

Έχω μπροστά μου τρελλές γραφειοκρατείες (βέβαια, όχι 5 μήνες που μου πήρε να το ανοίξω), αλλά θα είναι ευχάριστο να ξέρω ότι για ένα διάστημα θα γίνω πάλι άνθρωπος. Οπότε, για λίγο θα κάνω την νοικοκυρά. Ένα επάγγελμα, που όσο να πεις ποτέ δεν του έδωσα ιδιαίτερη σημασία και για πρώτη φορά θα πρέπει να το ασκήσω. Το πακετάκι βέβαια περιλαμβάνει κοινωνικές υποχρεώσεις, βαψίματα, ανακαινίσεις, αλλά νομίζω ότι για πρώτη φορά στην ζωή μου, θα γουστάρω.

Οι ψυχικές διακοπές που λέγαμε. Επίσης, ποτέ δεν έχω κάτσει πάνω από μία-δυό βδομάδες στο σπίτι από τα δεκαοχτώ μου και μετά, οπότε μάλλον σύντομα θα βαρεθώ. Ίσως βρω καμμιά δουλειά της προκοπής δουλεύοντας από το σπίτι. Θα δούμε. Φαντάζομαι, εδώ θα τη βγάζω πάλι να σας ζαλίζω, ελπίζω το ίδιο συχνά. Για τις επόμενες μέρες, μέχρι να πέσουν τα φράγκα, θα τη βγάζω κάνοντας λίγο ακόμα την ψιλικατζού (ο χρόνος περνάει βασανιστικά αργά) και ελπίζω να τελειώσει γρήγορα το μαρτύριο. Ακριβώς τώρα, αναρωτιέμαι πώς τα καταφέρνω μερικές φορές και είμαι παράλληλα πολύ ευτυχισμένη και πολύ δυστυχισμένη.

Σε λίγες μέρες, δεν θα ξαναασχοληθώ με δάνεια, με λογαριασμούς, με σιχαμένους πελάτες. Θα ασχολούμαι με βόλτες, με το σπίτι, με καφεδάκια στον ήλιο, με καινούργια ρούχα και κομμωτήρια.

Σε λίγες μέρες, θα δουλέψω για τελευταία φορά στο μαγαζάκι μου, θα κατεβάσω τα ρολά και δεν θα ξαναγυρίσω. Τέλος πάντων, δεν θέλω αυτό το ποστ να βγει μελοδραματικό, αλλά ότι κι αν κάνω, πάντα μέσα μου, θα είμαι μια ψιλικατζού.

Ο τίτλος του blog παραμένει final.

Wish me luck.

28 Σχόλια to “ΞΕΚΙΝΑΩ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΠ΄ ΤΗΝ ΑΡΧΗ”

  1. Mr.Folios said

    Good luck!

  2. kukuzelis said

    Καλή λάκ βρε παιδάκι μου.

  3. Anonymous said

    Αφού δεν κλείνει αυτό το μαγαζί εδώ, όλα καλά!

    Godd luck!!!

  4. Loucretia said

    Ολα καλα να σου πανε και κυριως να εισαι γερη! :-))

  5. Όπως μου είπες πρόσφατα είσαι σοβαρή ψιλικατζού εσύ – και τέτοια θα παραμείνεις, είμαι σίγουρος. Αυτό το μαγαζάκι κράτησε το ανοιχτό – όχι για την πελατεία του ασφαλώς αλλά για τη συνεχή διάθεση των προϊόντων σου. Στις εποχές που ζούμε καλό είναι κανείς να αποφεύγει το στοκάρισμα (γιατί αυτού έπεται το στοΥκάρισμα). Καλή συνέχεια.

  6. Μη μασάς. Κάνε το μαγαζί σου ένα eshop, εδώ μέσα 😉

  7. Psipsinel said

    Good Luck ! ola tha pane kala.

  8. male said

    All the best!

  9. Ουπς… Καλή αρχή εύχομαι Κωσταντίνα. Και την καλύτερη τύχη. Και το μικρό προβληματάκι να εξαφανιστεί σβέλτα. Τα φιλιά μου.

  10. Όχι μόνο με έβγαλε ανώνυμο, έγραψα και λάθος το good luck…

  11. Άμα ανοίξεις σουβλατζίδικο ή παπουτσάδικο σφύρα. Και τα δύο είδη για μένα είναι φετίχ!

    Καλές ξάπλες μέχρι να χτυπήσεις tilt 🙂

  12. Your Man said

    Με το καλό η πώληση και η μετάλλαξη σε νοικοκυρά! 🙂

  13. Despoina said

    Best of luck Κωνσταντίνα!! Καινούριος κύκλος, καινούρια αρχή! Ξεκίνα λοιπόν, με αγάπη, και ελπίδα! Και αν φοβηθείς καμιά φορά, αν στεναχωρηθείς γι’αυτά που θα αφήσεις πίσω σου, θυμήσου εμάς, τους groupies σου, που σε σκεφτόμαστε, και μάθαμε να σ’αγαπάμε μέσα απ΄το ημερολόγιο σου!

  14. Johny said

    Καλή τύχη ότι κι αν κάνεις

  15. ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ, τι να ευχηθώ τώρα;

    Εμένα δε με σκέφτεται κανείς;

    Εγώ θα τα τραβάω ΟΛΑ!

    🙂

  16. Marina said

    Θα μεταλλαχθείς σε νοικοκυρά…γουστάρω! θα ξυπνάς χωρίς άγχος όχι απαραίτητα αργά, όποτε ξυπνήσεις, θα κάτσεις σπίτι, θα χαζέψεις μαγαζιά, θα φτιάξεις ότι ήθελες να μαγειρέψεις και παντα ανέβαλλες, θα πάς βόλτες σε σπά, μανικιούρ, κομμωτήρια, μασσάζ όλα θα τα γυρίσεις…
    Να σου πώ ένα μυστικό? Δεν θα βαρεθείς ΚΑΘΟΛΟΥ, ούτε τώρα, ούτε σε ένα μήνα, ούτε σε 3 χρόνια..γιατί είσαι πλούσιος άνθρωπος, ενδιαφέρων και αυτοί οι άνθρωποι σκέφτονται και δημιουργούν έτσι τις καταστάσεις της ζωής τους ώστε να είναι και εκείνες πλούσιες σε ποικιλία..
    Να γίνεις γρήγορα καλά χωρίς καθόλου πόνους και να ζείς καλά..
    Μόνο μη μας φύγεις..προσωπικά θα πάθω κάποιο ψυχοτραλαλά..
    Καλή τύχη

  17. archive said

    Τις ευχες μου για οτι καλυτερο.

  18. KV said

    This post has been removed by the author.

  19. KV said

    Καλή τύχη και κάνε την καινούρια σου αρχή κεφάτα !

    [Και μην ξεχνάς είσαι (γίνεσαι) ό,τι θέλεις να είσαι!]

  20. Avanti said

    Καλή επιτυχία σε ό,τι κι αν κάνεις
    (Κι αν οι ξάπλα-μήνες είναι αυτό που υποπτεύομαι… άντε με το καλό)

  21. COSTANTINA said

    Παιδιά, χίλια ευχαριστώ.

  22. averel said

    Καλή τύχη. Ζηλευω. Το όνειρο μου ειναι να γίνω νοικοκυρος.

  23. Chrisa said

    Πρώτη φορά σου αφήνω «comment». Σε διαβάζω εδώ και δύο μήνες και ποτέ δεν τόλμησα να αφήσω ένα σχόλιο. Αλλά μετά από αυτό το post τι να πω… Άντε καλή τύχη και όλα να πάνε καλά!!! Μήπως είναι ευκαιρία να κάνετε τώρα και κανά παιδάκι με το καλτσοβρακο μια και θα έχεις χρόνο?
    Υ.Γ. Μαζί με έσένα διαβάζω επίσης τον Γιώργο, τον estarian και το Λιτσάκι, αλλά θα τους αφήσω comment αν π.χ. ο Γιώργος έβγαλε τρίχες στο κεφάλι, ο estarian τελικά ανακοινώσει ότι παντρεύεται και όταν το Λιτσάκι έδειρε την Τζένη…
    Καλή τύχη…

  24. spyros said

    Οι…μεταξωτές αποφάσεις θέλουν κι επιδέξια μυαλά! Καλή τύχη!

  25. J95 said

    Άραξε, όλα θα πάνε καλά.

  26. Estarian said

    Έτσι έτσι.. Σπίτι, νοικοκυριό, σιδέρωμα, πουκαμισοσωβρακάδες κλπ. Που μου γίνατε όλες φεμινίστριες και μου θέλατε και καριέρες! 😛
    Εύχομαι τα καλύτερα! 🙂

  27. trixes said

    etsi etsi lousou sa kali noikokira trava kai kana komotirio kai prosexe to nixi mi spasei.
    are noumeroooo

  28. trixes said

    Salta kai gamisou episis in advance

Σχολιάστε

 
