X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΑΘΗΝΑ VS ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Posted by Constantina Delimitrou στο Αυγούστου 30, 2005

Έχω πάει μόνο μία φορά στην Θεσσαλονίκη και αυτό για 25 λεπτά στον Λευκό Πύργο, όπου είχε κάνει στάση το πούλμαν για εκδρομή στις Σέρρες. Μου άρεσε αρκετά και η αλήθεια, δεν είχα γνωρίσει παιδιά από εκεί, ούτε γνώριζα τις «διαμάχες» περί Θεσσαλονίκης – Αθήνας.

Την εισαγωγή στις κόντρες, μου την έκανε αρκετά αστεία ο Γεωργίου, όταν σε μία εκπομπή, απάντησε σε «παράπονα» τηλεθεατή (για την κατάντια της Θεσσαλονίκης) με την ιστορική φράση «αλλάζουμε;» και άρχισα σιγά σιγά να μαθαίνω. Άρχισα να αηδιάζω με τον Ψωμιάδη και να φουντώνω όταν άκουγα τα συνθήματα περί Βουλγάρων.

Ένας φίλος λίγο αργότερα, ερωτεύτηκε Θεσσαλονικιά. Ήταν αρκετά καλό παιδί και συναδέλφισσα, οπότε δέχτηκα να την φιλοξενήσω για μία βδομάδα. Ξυπνούσαμε κάθε πρωί και συζητάγαμε για την δουλειά μας, για την ζωή στην Θεσσαλονίκη, για τον Μπάοκ και τους κάγκουρες –πρώην γκόμενους, που της έκαναν τη ζωή μαρτύριο. Δεν είχε ξανάρθει Αθήνα. Κάναμε τρελλή παρέα και για λίγες μέρες ήρθαν και οι φίλοι της για βόλτα.

Τα κλασσικά περί σουβλάκι – σάντουιτς όταν ήρθε η στιγμή να παραγγείλουμε φαγητό, τα καταδιασκέδασα. Αλλά, είχαν δίκιο. Ο Αθανάσιος Διάκος δεν καλαμακώθηκε. Σουβλίστηκε. Το καλυτερότερο με την κοπέλα του φίλου μου ήταν στα Everest.

- Τί να φάμε; Καμμιά τυρόπιτα, ή σάντουιτς;

- Μπα, μου λέει κάνω δίαιτα.

Και γυρίζει στον υπάλληλο και του λέει το υπέρτατο: «Θα μου φτιάξετε έναν Καραμολέγκο;»

Οι συζητήσεις αναγκαστικά στρέφονταν γύρω από την αναγκαιότητα του Μετρό της Θεσσαλονίκης, την υπεροχή του Πάοκ και πόσο μισούν οι Αθηναίοι την Θεσσαλονίκη. Δεν είχα ξανακάνει τέτοια συζήτηση και προσπαθούσα να εξηγήσω ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Βρέθηκα να απολογούμαι για τα τεράστια έργα της Ολυμπιάδας, που μόνο ταλαιπωρία είχαν φέρει και για το Μετρό, που στην περιοχή μου δεν υπήρχε καν, και τα λεωφορεία ήταν άθλια.Δεν τους έπεισα.

Όταν πήγαμε ένα βράδι βόλτα και τους έδειξα το κτίριο που εργάζομαι, πάθανε πλάκα. Θεώρησαν τεράστια την απόσταση για να την διανύει κάποιος κάθε μέρα. Κατάλαβαν πώς δεν έχει σημασία αν είσαι από την Θεσσαλονίκη ή την Αθήνα. Το βασικότερο είναι να ζεις σαν άνθρωπος.Και αυτό πρέπει να ισχύει για όλες τις πόλεις.

Το ίδιο βράδι, ρώτησα ένα παιδί απ΄την παρέα, τί δουλειά κάνει. Πακετάς, μου λέει. -Ορίστε;

-Ε να, έχω ένα παπί και μεταφέρω πακέτα. Δηλαδή εσείς οι χαμουτζήδες πώς το λέτε;

- Ξέρω γω, μάλλον κούριερ.

- ΨΩΝΑΡΕΣ!!!

<>Πέρα από την πλάκα, ήταν γαμώ τα παιδιά όλοι τους. Πλέον, μετά το τέλος της σχέσης του φίλου μου με την κοπέλα, δεν έχουμε ιδιαίτερες επαφές, αλλά αγαπιόμαστε.

<>Αυτό φαίνεται από τα μηνύματα στα κινητά σε μεγάλα ντέρμπι, του στυλ: «Μουνιά!!!».

<>Και πάντα βέβαια, με την ανάλογη απάντηση: «Μουνιά!!!»

26 Σχόλια to “ΑΘΗΝΑ VS ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ”

  1. zavalos said

    Μα καλα δεν ηξερες τι εστι πακετας;

    Τοτε σιγουραδεν ξερεις τι ειναι
    φουιτ
    οζα

  2. Νομίζω ότι το «φουιτ» είναι η ΑΠΟΛΥΤΗ λέξη για Αθηναίους που δεν καταΛαβαίνουν τη γΛώσσα μας. Χτυπάνε κόκκινα!!!

    Μια ωραιότατη μπουγάτσα με χιούμορ το κείμενό σου 😉

    ΑΛΛά κΛάιν μάιν ρε!
    Πότε θα έρθεις να σε κεράσουμε «σουβλάκι με καλαμάκι»;
    :-p

  3. έχω γελάσει πολύ. πάρα πολύ. ευχαριστώ!

  4. Έτσι όπως τα λες…γειά σου ρε, Κωσταντίνα!

    -Σιγά που δεν ξέρουμε τί ειναι η όζα, ζάβαλε!-

  5. COSTANTINA said

    zavalos, ξέρω για το φούιτ. Όταν ρώτησα από πού βγαίνει, μου είπαν: «καλά ρε δεν έχεις ακούσει πώς κάνει λάστιχο όταν σκάει;». Το όζα δεν νομίζω να προέρχεται από Θεσσαλονίκη.

    crazy monkey, ΜΟΥΝΙΑ!!! 😛

    Violent, δεν ήταν στις προθέσεις μου, είμαι σοβαρή ψιλικατζού εγώ.

  6. Marina said

    Οι Θεσσαλονικείς λένε τους Αθηναίους χαμουτζήδες. Οι Αθηναίοι λένε τους Πελοποννήσιους χαμουτζήδες…
    Τι σημαίνει όζα?
    Α!. Οταν πήγα Θεσσαλονίκη πέρασα θαύμα, το φαγητό είναι άπαιχτο και οι άνθρωποι Πάρα Πολύ καλοί.. Μακάρι να έμενα εκεί μονίμως..

  7. Eγώ ήρθα ν’ αγοράσω μαστίχες και τί λέτε εσείς να πούμε τώρα… Ντουγάνια… 😛

  8. COSTANTINA said

    Τύπε νυχτερινέ, welcome!!

    Μαρινάκι, όζα είναι το βερνίκι νυχιών. Αλλά τον όρο τον χρησιμοποιούν και πολλές αλλοδαπές πελάτισσές μου, οπότε μάλλον δεν προέρχεται από Θεσσαλονίκη.

    Τσίτσιδε εγκέφαλε, ντουγάνια???

  9. kat.@ said

    Ενα αλλο αμφιλεγομενο ζητημα εχει να κανει με το τυρι και το κασερι… Ειχα συχνα παρε δωσε με τη Βορεια Ελλαδα στο παρελθον και εχω τυχει σε πολλες τετοιες συζητησεις, αλλα γελασα παρα πολυ! Εγω παντως νομιζα, πως πακετας ειναι αυτος που βαζει τις πιτσες σε πακετο, αλλα μαλλον το παρακανα με την υπερεξειδικευση…

  10. Ωπ, άγνωστη λέξη; Ντιπ για ντιπ βρε! Ντιπ καταντίπ. 😉

  11. Despoina said

    Και τώρα για τα δύσκολα: Το «κλάμερ» ξέρετε τι είναι;

  12. COSTANTINA said

    Despoina, τα πουλάω σε όλα τα χρώματα και σχέδια.
    Αλήθεια, ξέρεις την ερωτική χρήση τους από τα cosmogirls;

  13. averel said

    Δεν ξερω αν ειναι αληθεια, αλλα οταν εμενα στην Θεσσαλονικη μου ειχαν πει πως το Οζα προερχεται απο το εξης τραγελαφικο σκηνικο.
    Τα πρωτα βερνικια που εφτασαν στην συμπρωτευουσα (μανο κατα το αθηναικο) εγραφαν πανω USA. Απο το ενα στομα στο αλλο, το USA εγινε οζα και…εμεινε.

  14. COSTANTINA said

    Ακριβώς, Averel. Μου το ΄χαν πει και το ξέχασα.

    Όπως το made in England έγινε κάπως έτσι: έραψα ένα κουστουμάκι…μέγκλα!!!

  15. ΜΕ το είχανε πει, constantina. ΜΕ!!! 😉

    ΜΟΥΝΙΑ!!

  16. J95 said

    Η Θεσσαλονίκη είναι μια ευρωπαϊκή πόλη.

    Η Αθήνα μια globalized μεγαλούπολη.

    Σημαντικότατη διαφορά.

    Π.χ. για αυτούς το ΑΠΘ αποτελεί σημαντικό παράγοντα στη διαμόρφωση της φυσιογνωμίας της πόλης. Εμείς έχουμε γύρω στα 10 ΑΕΙ και ΤΕΙ και οι περισσότεροι ούτε καν ξέρουν πού βρίσκονται.

    Κατά τη γνώμη μου δεν παίζει σύγκριση. Είναι σα να συγκρίνεις το Εδιμβούργο με το Λος Άντζελες. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο.

    Σαν περιφερειακή παρατήρηση, ένας διάλογος που είχα με ένα καρντάσι πριν 7 χρόνια:
    «Πάντως πρέπει να παραδεχθείς ότι μόνο εσείς το λέτε ‘καλαμάκι'»
    «Κι εσύ πρέπει να παραδεχθείς ότι ‘εμείς’ είμαστε 5.000.000 μαλάκες οπότε τεχνικά είναι πιο σωστό να πεις ότι μόνο εσείς το λέτε σουβλάκι»

    Συμφώνησε, αλλά δε με ξανακάλεσε σπίτι του.

  17. Ektwras said

    Thessaloniki, THE city
    Athens, THE capital

    GREECE THE DESTINATION

    we are lucky guys, thessaloniki or Athens

  18. Despoina said

    «Aλήθεια, ξέρεις την ερωτική χρήση τους από τα cosmogirls;»

    Όχι καρδιά μου, όχι μάτια μου, όχι ψυχή της ψυχής μου,
    από τις Σαλονικιές ξαδέρφες και φίλες είχα μάθει!
    Τα Χριστούγεννα θα περάσω να προμηθευτώ απ΄όλα τα είδη και χρώματα, γιατί δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους αυτά στο Τορόντο!

  19. COSTANTINA said

    Crazy, τί μου θύμισες.
    Μία από τις αγάπημένες μου ατάκες του Καραγκιόζη.
    -Μπαρμπα Γιώργος : Καραγκιόζη, θα με γράψεις ένα γράμμα;
    -Καραγκιόζης: Μωρέ, γράμμα θα σε γράψω. Φάκελο που θα βρω να σε βάλω μέσα!

    Δημήτρη, πολύ σωστά : «Κατά τη γνώμη μου δεν παίζει σύγκριση». Άντε όμως πες το σε κάτι Ψωμιάδηδες.

    Εκτωρα, welcome.

    Δέσποινα, για να καταλάβουν και οι υπόλοιποι, τα κλάμερ είναι οι δαγκάνες – κοκκαλάκια που πιάνουμε τα μαλλιά. Υπάρχουν από μέγεθος ψείρας, μέχρι τεράστια.
    Λοιπόν, για να ενημερώνονται και οι απληροφόρητοι για την επιστημονική ανακάλυψη του cosmo, μπορείς να πάρεις δυό – τρία κλάμμερ και να τα γατζώσεις στην βάση του πέους. Καλό θα ήταν, να έχει ο κακομοίρης τα μάτια κλειστά για να μην φας καμμιά μπούφλα.
    Το cosmo υπόσχεται στύση διάρκειας (βέβαια, για διείσδυση, μην με ρωτήσεις – εγώ τα πουλάω πασαλειμένα με χρυσόσκονη και με ανάγλυφες μεταλλικές πεταλουδίτσες, οπότε μπορείς να χτυπηθείς από τα γέλια ή από τα κλάμματα).
    Το αποτέλεσμα είναι ένα ωραιότατο μπλε-μαβί πέος με χρυσόσκονη, εσύ περίπου στο ίδιο χρώμα από τις μπούφλες, αλλά τέτοια στύση δεν θα ΄χεις ξαναδεί. Βγάλτο γρήγορα φωτογραφία για ανάμνηση (και μοναχικές μέρες) !!

  20. vyssino said

    Για το τυρί βεβαίως, που το 97 φοιτητής στο Πα.Μα. ζητώ απ’ τον μπακάλι φετα, μου λέει από τι; του λέω από βαρέλι και μου απαντάει το θεόπνευστο «τί να το κάνεις το μαδέρι παιδί μου;»

  21. Anonymous said

    ωστε μπορει κανεις να πει κατι και χωρις διακριτικα στοιχεια!
    χαιρομαι!
    πω πω, μουρλια ειναι

  22. Anonymous said

    εσυ κυρια , μη μου πεταξεις κανα γουελκαμ, σ’ εφαγα ωσπου να πεις klammer!
    εν πρωτοις, οριστε τα καλα μου λογια για σενα ειδικα : εισαι τουλαχιστον 3,5 φορές καλυτερη απο τον Β.Β – αν και για την ωρα οχι τοσο πολυτιμη οσο αυτος!
    απο την αλλη, γιατι τοση ασυδοσια με τα αιδοια;
    χαμουτζηδες ειναι οι πελοποννησιοι
    νομιζω, κι οσο για τους αθηναιους, αυτοι ειναι μαλλον οι «Ταχαμουδηθεν» – αφου προερχονται απο παντου, οι καημενοι! ο καιρος με τον Ευριπιδη και τον Αριστοφανη περασε δυστυχως ανεπιστρεπτι
    Β.Β = Βασ. Βασιλικος!

  23. Anonymous said

    Εγω ειχα ακουσει για 35 πανεπιστημια … ωστε μονο δεκα ειναι τελικα στην Αθήνα? μα καλα , που την εχετε κρυμμενη τοση παιδεια;
    οσο για τα πεντε εκατομμυρια, φαινεται οτι τα καταφεραν και εβαλαν μεσο η Πατρα, το Ηρακλειο , οι Κυκλαδες και ισως ισως και η Γαυδοπουλα, και στριμωχτηκαν στα μουλωχτα στη στατιστικη, τρομαρα σας!

  24. COSTANTINA said

    Καρντάσι, welcome :)))

    klamerrrrrrrrr 🙂

  25. Anonymous said

    χαχαχαχ ρε την ατιθαση !
    [το «καρντασι» τοποθετησε το καπου που εσυ γνωριζεις καλυτερα]

  26. katrinou said

    absolut thessaloniki!

Σχολιάστε

 
