X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ

Posted by Constantina Delimitrou στο Αύγουστος 29, 2005

Δεν γνωρίζω κανέναν προσωπικά από τα blogs. Μπορεί να έχω συμπάθειες οι οποίες φαίνονται απλά με μία ματιά δεξιά στα links,αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι καταλαμβάνετε όλη μου τη ζωή (σαφώς με μία εξαίρεση τον kaltsovrako, που για όσους δεν το κατάλαβαν, είναι ο σύζυγός μου).

Δεν ανήκω σε καμμία κλίκα, ούτε έχω δεχτεί ποτέ mail, πέρα από τα τυπικά, του στυλ «συμφωνείς να σε βάλω στα links μου;». Για να είμαι πέρα για πέρα ειλικρινής, έχω στείλει ένα mail στον Βάτραχο, αλλά ήταν διαδικαστικό για τα pop up στα links μου και είχε καθαρά να κάνει με την γκαβομάρα μου στους υπολογιστές.

Δεν υπάρχει καμμία ιδιαίτερη συνομωσία για αυτά που γράφω και αν ποτέ πέσει κάτι τέτοιο στην αντίληψή μου, θα πέσει χοντρό χέσιμο. Όσοι έχετε αποδείξεις για το αντίθετο, παραθέστε τις. Όσο είμαι στο ίντερνετ, διαβάζω, γράφω, σχολιάζω. Δεν έχω κανέναν λόγο να αντιπαθήσω κάποιον, παρά μόνο να συμφωνήσω ή να διαφωνήσω με αυτά που γράφει.

Εντάξει, αν με πήξουν στις μαλακίες τα ψιλοπαίρνω, αλλά δεν γίνεται, εκ των πραγμάτων, να θεωρήσω κάποιον ή κάποια έτσι ή γιουβέτσι. Αυτό θα γίνει μόνο αν γνωριστούμε και περάσει κάποιος καιρός. Θα μου επιτρέψετε όμως, κυρίως λόγω ηλικίας, να έχω την εμπειρία να διαχωρίσω τους διαμετρικά αντίθετους με μένα ανθρώπους, πάντα όμως ως προς τις απόψεις τους.

Θα ήταν πολύ παιδικό να θεωρήσετε ότι αφού κάποιος είναι στα links μου, θα συμφωνώ μαζί του εσαεί. Έχω διαφωνήσει σχεδόν με τους περισσότερους και θα συνεχίσω να το κάνω, εφόσον είμαι ευπρόσδεκτη στο blog τους.

Τέλος, να τονίσω πως οι απόψεις του blog προέρχονται από την δική μου γκλάβα, τα σχόλιά μου στα blogs επίσης και θα ήθελα παρακαλώ όσοι το παίρνετε προσωπικά να με ενημερώσετε για να μην σας ξανααπαντήσω σε τίποτε.

Οκ;

Οκ.

Ευχαριστώ.

15 Σχόλια to “ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ”

  1. marilina said

    τι έχει γίνει ρε παιδιά; γιατί τόσες φαγωμάρες τελευταία;

    απορώ :/

  2. Η απάντηση για τις φαγωμάρες, Μαριλίνα, είναι το «End of Summer Blues». 🙂

  3. KiTaSuMbA said

    Marilina:
    people think this is REAL!
    Να υποθέσω κι εγώ με την σειρά μου πως τα σπασμένα νεύρα της Constantinas ωφείλονται στο μενόμενο flamewar περί ομοιοπαθητικής. Ο κόσμος πορώνεται και στο τέλος κάνει και ad hominem επιθέσεις (δεν αντικρούει τις απόψεις σου αλλά κοιτάει να σε προσβάλει).
    Blogs, forums, IRC δεν είναι για τους faint of heart και τους ευαισθητούληδες. Γιατί αργά ή γρήγορα θα πειραχτείς, προσβληθείς, κονταροχτυπηθείς και εν τέλει σκυλοβριστείς με κάποιους. It happens all the time…
    Η διατήρηση της ψυχραιμίας και το posting ΑΦΟΥ σου περάσει η φουρτούνα και βρίσεις μπροστά στο monitor χωρίς να γράψεις τίποτα είναι η καλύτερη λύση για να αποφύγεις τα χειρότερα. Μιλάω εκ πείρας και θετικής αλλά και αρνητικής: όταν ήμουν πιτσιρικάς έμπλεκα συχνά πυκνά σε flamewars στο IRC και καταλήγαμε να προσπαθούμε να χακέψουμε ο ένας το pc του άλλου ή έστω να τον ρίξεις από το internet και να κάνεις takeover το κανάλι του. Αχ, τι θυμίθηκα τώρα… νύχτες ολόκληρες μπροστά στο monitor με το dialup το 56αρακι modem και να σου ο λογαριασμός της telecom 400 χιλιάδες λιρέττες…(μια 200αρα ευρώ δλδ). Δεν λέω, με αυτές τις μλκς έμαθα πολλά για security, hardening, firewalls κτλ. (έχοντας και το αβαντάζ ενός πιο στρωμμένου για ασφάλεια λειτουργικού από τους περισσότερους «αντιπάλους»), αλλά δεν νομίζω ότι άξιζε και τόσο τον κόπο… νεανική επιπολαιότητα…

    Anyway, don’t take this too seriously!

  4. COSTANTINA said

    τα σπασμένα νεύρα της Constantinas
    ?

  5. COSTANTINA said

    Φίλε μου, πήγαινε παρακάτω στο ποστ της ομοιοπαθητικής και θα δεις αν έχω νεύρα.

    Βέβαια, αν πας παρακάτω στο ποστ με τα σκουλήκια θα καταλάβεις τί με κάνει να νευριάζω.

    Anyway, αν δεν πέρναγα καλά δεν θα ήμουν εδώ και δεν θα γνώριζα κάποια υπέροχα άτομα. Οπότε μην χαλιέσαι.

  6. macmanus said

    Θέλω να σου στείλω ένα μέηλ αν μπορώ να σε βάλω στα λινκ μου!

  7. COSTANTINA said

    Όχι, ρε!!! 🙂

  8. Κι εγω. Μπορώ; Ε; Μπορώ;

  9. Tero said

    [(…) «συμφωνείς να σε βάλω στα links μου;» (…)]

    ?

    Δηλαδή θα πρέπει να ρωτήσεις κάποιον αν συμφωνεί να τον βάλεις στα links σου; Νόμιζα ότι γίνεται το ανάποδο, ότι ο άλλος παρακαλάει εσένα να τον βάλεις στα links σου…

    Όσοι είστε στα links μου, τι να πω ρε παιδιά, τώρα το μαθαίνω, ζητάω ταπεινά συγγνώμη.

    Κι αν κάποιος ενοχλήθηκε, θα σβήσω το link του κατευθείαν…

    Tero

  10. KiTaSuMbA said

    COSTANTINA said…
    [cut]
    Βέβαια, αν πας παρακάτω στο ποστ με τα σκουλήκια θα καταλάβεις τί με κάνει να νευριάζω.

    Ok, ανέφερα την γνώμη μου στο σχετικό post.

    Στο παρόν post πάντως δείχνεις εκνευρισμένη (αν έκανα λάθος ζητάω συγνώμη) και ΥΠΕΘΕΣΑ πως είχε να κάνει με το current flamewar. Τα περί εν θερμώ αντίδρασης δεν αναφέρονται σε εσένα αλλά γενικά, καθότι ούτε έβρισες ούτε πρόσβαλες κανέναν τουλάχιστον απ´ όσο έχω δει.

  11. Ενα milko και ένα Drum παρακαλώ.

    Μήπως ξέρετε πού μπορώνα βρώ και ταμπακιέρες; )

  12. COSTANTINA said

    Μπα, θα πληρώσεις κιόλας;
    Άντε γιατί πολύ στο τσάμπα την βγάζουμε τελευταίως (*).

    * Κανόνας του καταστήματος Νο1= ΔΕΝ ΤΡΩΜΕ ΤΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ (ούτε το καπνίζουμε) :)))))

  13. οκ. Δεν το τρώμε. Αλλά ούτε μια τζούρα;

  14. COSTANTINA said

    lol

  15. Έφερα και άδεια μπουκάλια…….

    Στρίγγλα!

Σχολιάστε

 
