X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΚΟΥΚΛΕΣ

Posted by Constantina Delimitrou στο Αυγούστου 24, 2005

Το κουρτινόξυλο ήταν πάντα πολύ ψηλά. Τόσο ψηλά, κανονισμένο να μην το φτάνουν κοριτσάκια μιά σπιθαμή. Εκεί είχαν στήσει όλες μου τις κούκλες, με τα μακριά φορέματα. Αριστερά, η αραπίνα με χρυσούς χαλκάδες και σοκολατένια μαλλιά. Η κινέζα, η ξανθούλα, ο μπέμπης.

Οι κούκλες μου, ήταν αλλιώς φτιαγμένες από τις σημερινές. Ήταν κοντές και πολύ στρουμπουλές. Είχαν κοντό λαιμό και ψεύτικες δίπλες στα μπούτια. Τα γυάλινα μάτια τους ανοιγόκλειναν και δεν είχαν ίχνος βλεφάρου, ούτε κραγιόν. Τα χέρια και τα πόδια ήταν ακίνητα και το φόρεμά τους μόνο ένα. Όπως τις αγόραζες, έτσι ακριβώς έμεναν. Δεν είχες γκαρνταρόμπα, δεν είχες φτιασίδια. Έπρεπε να σου αρκούν. Μου τις έστηναν στο κουρτινόξυλο και διάλεγα κάθε μέρα, με ποιά θα παίξω. Ποτέ με όλες μαζί. Θα ήταν υπερβολή.

Τις γραπώνανε με το μακρύ ξύλο προσεκτικά και μου τις έριχναν στην αγκαλιά μου. Υπέροχο συναίσθημα. Αλλά άντε να αποφασίσεις ποιά θα διαλέξεις. Με κοιτούσαν όλες από πάνω ικετευτικά, αλλά εγώ θα διάλεγα μόνο μία. Προσεκτικά, θα την έβαζα στο κρεβάτι, θα την τάιζα, θα της μίλαγα, θα την έγδυνα, θα της μιλούσα. Όταν είχα φίλες σπίτι, ήταν το καλύτερο.

Κατεβάζαμε όσες κούκλες αντιστοιχούσαν σε κάθεμιά από μας. Και τότε, τους μπερδεύαμε τα ρούχα, παίζαμε πιο σύνθετα παιχνίδια. Κι αυτές οι στρουμπουλές κούκλες, όλα τα ανέχονταν. Η αραπίνα έδινε τους χαλκάδες στον μπέμπη και η κινέζα την ομπρέλλα της στην ξανθούλα.

Μια μπάρμπι, ποτέ δεν θα καθόταν στο κουρτινόξυλο. Θα έπεφτε αμέσως κάτω από την χαραμάδα και θα γινόταν χίλια κομμάτια.

Μια μπάρμπι, δεν θα μπορούσε να αλλάξει τα μικροσκοπικά ρούχα της με τις άλλες, ούτε θα μπορούσα να την ταίσω. Άλλωστε δεν πρέπει να τρώει ποτέ. Ο μπέμπης θα ένοιωθε πολύ μόνος, γιατί οι μπάρμπι μιλάνε μόνο στους Κεν. Και οι Κεν είναι τόσο όμορφοι, που δεν θα γύριζαν ποτέ να κοιτάξουν στρουμπουλές κούκλες χωρίς βλέφαρα.

Άλλωστε αν είχα Μπάρμπι και Κεν, δεν θα έπρεπε να έχω άλλες κούκλες. Θα έπρεπε να τις πετάξω και να παίζω κάθε μέρα μόνο μαζί τους. Οι φίλες μου, θα έπρεπε να φέρουν τις δικές τους μπάρμπι και δεν θα ΄χε γούστο να ΄ναι όλες ίδιες. Και θα έπρεπε να τους αγοράζω καινούργια ρούχα, καινούργιο νυφικό, καινούργιο σπίτι. Κι αν δεν μπορούσα; Τότε θα είχα δύο δυστυχισμένες κούκλες με το μισό νοικοκυριό τους. Και ίσως και ΄γω να ήμουν δυστυχισμένη γιατί θα ήταν λιγότερο μοδάτες από των φίλων μου.

Οι στρουμπουλές κούκλες, χωρίς ρούχα, χωρίς βλέφαρα, με τις δίπλες στα μπούτια ήταν πιο κοντά μου. Ήταν φίλες μου.

Τα γυάλινα μάτια τους, ήταν ένας μεγάλος καθρέφτης στην ψυχή μου. Τα ζωγραφιστά μάτια με τα μεγάλα βλέφαρα των μπάρμπι, δεν θα έλαμπαν τόσο. Δεν θα είχαν αντανάκλαση. Κι αν είχαν, θα μου έδειχναν τί δεν είμαι, τί δεν έχω και πόσο δυστυχισμένη θα γίνω αν δεν τους μοιάσω.

16 Σχόλια to “ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΚΟΥΚΛΕΣ”

  1. Avanti said

    Κούκλες είναι κι αυτά
    Αλλά αν για τη μπάρμπι ο καταναλωτισμός ήταν χόμπι για αυτές είναι θρησκεία…
    Aν ψάξεις στο google θα δεις ποιες είναι οι Bratz και ποιες είναι οι my scene…
    Mπροστά τους οι… μπάρμπες είναι καλόγριες

  2. marilina said

    οι μπαρμπυ είναι γυναίκες δίαιτα-ντεκαπάζ-τρέντυ δουλειά και τρέντυ γκόμενο. οι καινούριες είναι ανορεξία-ανταύγεια- αναλογίες εντελώς αφύσικες (τεράστια φάτσα και βυζί και μικρό σώμα)-μικρές ηλικιακά-σνομπ και με διάφορους γκόμενους. και έχουν και τ΄ρεντυ δωράκια για τις καταναλώτριες (τσαντάκια, μαγιώ τριγωνάκι κ άλλα τέτοια). έλεος…

  3. Estarian said

    Mε μελαγχόλησες τώρα περισσότερο από όσο ήδη είμαι.. 😦 😦 😦 μπουχου χου κλπ κλπ..

  4. COSTANTINA said

    Ωχ, μάλλον κατά λάθος έσβησα λάθος σχόλια γαμώ τα σπαμ σας.
    Συγνώμη οκ;

  5. 0 Comments said

    Εγώ είχα ένα γαϊδουράκι πλαστικό με μια ανάποδη καμπούρα, που έβαζα μέσα πραματάκια και τα πήγαινα βόλτα. Κι έναν οδοστρωτήρα που μετά περνούσε από πάνω τους και τα πατούσε. ΟΛ ΤΑΪΜ ΚΑΛΑΣΙΚ.

  6. COSTANTINA said

    o comments, έτσι εξηγείται…
    Αυτό με τον οδοστρωτήρα να το προσέξεις;)

  7. Psipsinel said

    ego apo tin alli me barbie megalosa, agorazontas spitia, aftokinita, alogo ke ta lipa ke ta lipa. psixosi me to varos mou exo, den xero omos an ine i barbie i aitia. 🙂

  8. COSTANTINA said

    psipsinel, μην το παίρνεις κυριολεκτικά.
    Τα πρότυπα ήταν η κεντρική ιδέα.

  9. Psipsinel said

    I know

  10. Anonymous said

    Hi,

    This is interesting, I’ve been looking around to get some ideas for our blog. Haven’t started yet. I’m hoping you can give some advise. Here’s my topic and website. Please take a look.

    long island ice tea recipe . It pretty much covers long island ice tea recipe related stuff.

    Come and check it out and if you can suggest something I would love to hear your advice 🙂

    Best regards,

    Lonny

  11. COSTANTINA said

    Dear lonny, really this is a boring blog unless you like old lonely lesbians and fucking dogs with a dildo.
    Really, nothing much.
    But if you are interested come back and i will show you how.

    Άντε μαλάκες.

  12. Kαι πόσο δυστυχισμένη θα ήσουν εάν τις έμοιαζες!

    Τις έχεις κρατήσει λοιπόν τις κούκλες σου;

  13. COSTANTINA said

    Όχι ρε γαμώτο,γιατί μετά της ήρθε της μάνας μου να μας κάνει και έναν αδελφό-διάολο.
    Άλλωστε, με τόσο παιχνίδι δεν είχαν μείνει και πολλά από τις κούκλες μου.

  14. Avanti said

    Έλα βρε Κων/να… Η Μπάρμπι είναι πολύ δυστυχισμένη έτσι κι αλλιώς. Γέρασε
    Και την ξεπέρασαν τα καινούρια φυντάνια
    Κάτι ξιπασμένες Bratz και κάτι fashion victims my scene.
    Κάποια απ΄όλα τα παιδιά που μεγάλωσε με Μπάρμπι πρέπει να γράψει για την δυστυχία της Μπάρμπι.

  15. COSTANTINA said

    Έχω χάσει επεισόδια, ή σίτεψα.
    Για πες…

  16. Tania said

    !!!!! oles oi koukles einai wraies kai oi stroumpoules kai oi mesaies kai oi ntip adynates an kai exw mia adynamia sautes me ta terastia kefalia …. oi dikoi mou san kai sena den th thelane katholou th barbie ….. kai sta sovara de se afhnan na paizeis me oles mazi …..afou phra kapoies me xartsiliki kapoies apo ksaderfes de mou pairnan alles kai oute royxa …..
    Shmera ftiaxnw fashion dolls , ftiaxnw repaint kai ooak fashion dolls , multi tattooed fashion dolls , art dolls kai epishs me anime dolls (sa giapwnezika kartoon) exw syllogh apo 400 koukles …. kamia 200ria fashion dolls megethous Barbie , kamia 50ria megethous Tonner (40-45 cmmpoi) kai «empleksa» me ball jointed dolls sxediasa rouxa gia etairies phra kamia 40ria apo ayte tis (panakrives) koukles ths iplehouse soom luts fairyland akomh kai volks …… kai oi ypoloipes einai art dolls se styl ball jointed kai fashion dolls k synexizw akathekth …… Hmana mou akoma me kynhgaei gia na me xtenisei kai pote de foraw 2 idies kaltses ….opote einai athwa h Barbara an meta apo 200 koukles rapsimo fashion design de mekane anthrwpo na ntynomai san koritsi kai oxi san pankio mallo thn exete parekshghsei thn kyria

Σχολιάστε

 
