X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

OPEN FOR FRIENDS

Posted by Constantina Delimitrou στο Αυγούστου 20, 2005

Πολύ ηλίθιο πράγμα αυτές οι διακοπές. Περνάς μία ολόκληρη εβδομάδα, ανακαλύπτοντας ότι δεν ξεκουράστηκες. Τί έμαθα από αυτές τις διακοπές; Κάτι πολύτιμο που έπρεπε να το είχα σκεφτεί νωρίτερα. Όταν είσαι σωματικά κουρασμένος, τα πράγματα είναι απλά. Ξαπλάρεις μέχρι ο Μορφέας να βγάλει σπυριά από τις αγκαλιές σου και να σου δώσει μιά κλωτσιά και να σε στείλει από κει που ΄ρθες.

Πέρασα μία βδομάδα από καναπέ σε καναπέ, από κρεβάτι σε κρεβάτι και τούμπαλιν. Τις τελευταίες μέρες, είχα φοβερό πονοκέφαλο από την συνεχή ξάπλα στο μαξιλάρι και σιγά που θα χαμπάριαζα. Κατάπινα δυό ασπιρίνες και ξανά τούφες. Μοναδικό άγχος, τί θα φάω και ποιανού ήταν η σειρά να μαγειρέψει.Αν και το λύσαμε, γεμίζοντας το ψυγείο με μαλακίες.

Οπότε τούφες, πόρτα ψυγείου, μαλακίες, φαί, τούφες. Το όνειρό μου, είχε πραγματοποιηθεί. Δεν με ενόχλησε κανείς, αν και μερικές επισκεψούλες τις πρώτες μέρες τις έκανα για το τυπικό του πράγματος. Α, και χτύπησα κάνα νετ καφέ για την πρέζα. Το συμπέρασμα είναι, ότι είμαι άλλος άνθρωπος. Σωματικά. Γιατί για την άλλη κούραση, την μεγάλη δεν μπόρεσα να κάνω τίποτε. Την ψυχική.

Γι΄αυτήν την ρημάδα, πρέπει να οργανώσω νέες διακοπές. Που προυποθέτουν υπερβολική σωματική κούραση, αλλά είπαμε, ο Μορφέας θα βαρεθεί να κλωτσάει. Το πότε, δεν το ξέρω ακόμα, αν και το έχω προγραμματίσει μέχρι τις αρχές του χειμώνα. Το πώς, αυτό είναι ένα σχέδιο επίπονο, δύσκολο αλλά αν τα καταφέρω, τα Φίτζι, θα είναι μία μεγάλη πατάτα. Έμαθα κι άλλα πράγματα από τις φετεινές μου διακοπές.

1.Ανήκω πλέον σε ένα μικρό μπλογκοχωριό, με όλες του τις υποχρεώσεις. Έχω μουσαφίρηδες και κάνω επισκέψεις. Και είναι από τις μόνες φορές, που γουστάρω και τους μουσαφίρηδες και τις επισκέψεις γιατί είναι πιό ουσιαστικές από τις πραγματικές.

2.Τα νετ καφέ, εκτός από πανάκριβα, είναι μία τεράστια πατάτα, γιατί όλοι οι αργόσχολοι μαλάκες παίρνουν μάτι την οθόνη σου. Οι υπολογιστές τους είναι πολύ πιό γαμάτοι και είναι αδύνατον να ξανασυνηθίσω τον δικό μου. Δεν είχα ξαναπάει και ελπίζω να μην ξαναχρειαστεί.

3.Την επόμενη φορά που θα κλείσω το μαγαζί, θα πάω για σολάριουμ γιατί η ασπρίλα προκαλεί περίεργους συνειρμούς.

4.Δεν θα περιμένω να ξανακούσω καλές διακοπές, ούτε καλό χειμώνα. Θα είμαι προετοιμασμένη για αντιδράσεις του τύπου: «και ΄γω από πού θα παίρνω γάλα;» , «μία ολόκληρη εβδομάδα; και ποιός θα μου κρατήσει εφημερίδες όσο λείπω διακοπές;», ή «άντε ρε κοπέλα μου, ούτε το σούπερ μάρκετ δεν έκλεισε μία ολόκληρη βδομάδα!» - Καλό χειμώνα και σε σας.

5.Αν θέλω να παραμείνει ενεργό το μπλογκ μου, θα γράφω κατά του νεοφιλελευθερισμού. Αυτοί οι άνθρωποι, είναι ντούρασελ. Ναι, ναι το ξέρω, ΠΡΕΠΕΙ να έχετε την τελευταία κουβέντα. Να το ξαναπώ όμως. Τα πιστεύω μου πηγάζουν από τον τρόπο που μου δόθηκε να ζω και από την φτωχή κρίση που διαθέτω. Άλλωστε η ένστασή μου έγκειται στο ότι μερικοί άνθρωποι είναι καταδικασμένοι να γεννιούνται πρόβατα και άλλοι προνομιούχοι να γεννιούνται λύκοι. Μπορεί το πρόβατο να γίνει λύκος; Μπορεί ο λύκος να νοιαστεί για το πρόβατο; Δεν θέλω σχόλια, φτάνει.

6.Πρέπει να αναπροσαρμόσω τις τιμές στο μαγαζί, γιατί μία ολόκληρη βδομάδα έχει γίνει της πουτάνας από ανατιμήσεις. Και άντε να εξηγώ πάλι γιατί ακρίβυναν οι μπύρες στους Πακιστανούς.

7.Η αποτοξίνωση από τον καφέ φέρνει τρελλούς πονοκεφάλους και περνάνε μόνο με καφέ.

8.Το ΤΕΒΕ δεν κάνει διακοπές.

9.Οι υπαίθριες αγορές βιβλίων, προσφέρουν τις ίδιες τιμές με τα μαγαζιά. Με την διαφορά, ότι εκθέτουν πιό πολλά βιβλία του Λιακόπουλου.

10. Μου λείπουν ήδη οι αγκαλίτσες και τα ροχαλητά.

11.Προσπάθησα για δεκάλογο, αλλά θα σκάσω. Μου λείψατε πολύ.

16 Σχόλια to “OPEN FOR FRIENDS”

  1. Welcome back…

    Αλλά τι συνειρμούς προκαλεί η ασπρίλα; Όχι τίποτα άλλο, αλλά να ξέρω τι θα αντιμετωπίσω όταν κάποια στιγμή κατέβω κάτω!

  2. COSTANTINA said

    Χα! περίεργε.
    Ότι μάλλον τα ΄κονόμησα και πήγα διακοπές σε χιονισμένα βουνά. Ξέρεις η ταμπέλα του κονομημένου δεν είναι ότι καλύτερο για ένα τέτοιο μαγαζί.

  3. Harry said

    Αυτό είναι καραφλέ! Όταν κατέβουμε έχουμε μούρη κονομημένου και λύθηκε το θέμα. Τέρμα στα κακεντρεχή σχόλια των αφρικανών (καλοκαίρι-ήλιος γαρ) φίλων μας!

    Καλωσήρθες Κωσταντίνα:)

  4. spyros said

    Γειά σου Κωνσταντίνα!
    Κι εγώ άσπρος είμαι [αλλά για άλλους λόγους – (αυτο)γιαούρτωμα]. Να έχουμε μια εμπνευσμένη και παραγωγική σαιζόν! 🙂

  5. COSTANTINA said

    Να σας βοηθήσω λιγάκι με την ταμπέλα. Καραφλίτσα, χρυσή αλυσιδίτσα (έως αλυσιδάρα), ανοιχτό πουκάμισο, τριχωτό στέρνο. Και ύφος ελληνάρα. Ποιός σας πιάνει μετά!!!
    Γειά σου Χαρούλη.

  6. COSTANTINA said

    Daddy cool, καλό το γιαούρτωμα αλλά αν θες κοντρίτσες στην ασπρίλα, σε σκίζω!

  7. alex said

    μπλογκοσυγχωριανή καλώς ήρθες 🙂

  8. welcome back!
    i started having abandonment issues with all of my favorite bloggers gone about the same time.
    i felt like i was detoxing and i wasn’t really ready for it.
    as for who is the whitest of them all, i think i’m the winner. winter is my season.

  9. 0 Comments said

    Γουέλκαμ χοουμ!! Που λέμε κι εμείς οι απόφοιτοι νεοφιλελέφθεροι του «Λάντεν σκουλ οφ ικονόμιξ»

    Αυτά που λες Κωσταντίνα!

  10. COSTANTINA said

    –winter is my season–
    Φιλαράκι, μπράβο γιατί με κοιτάνε σαν ούφο όταν λέω ότι σιχαίνομαι τις παραλίες , την θάλασσα, τον ήλιο και είμαι μες στην τρελλή χαρά τον χειμώνα και ειδικά όταν βρέχει.
    Καλώς σας βρήκα.

  11. πωπω!Σκέψου να πήγαινες διακοπές για κανά μήνα,σε τί πορίσματα θα κατέληγες…
    θέλω παραπάνω ανάλυση στο κομμάτι με το νεοφιλελευθερισμό :ρ

  12. Marina said

    Φιλούρες καλωσωρίσματος από άλλη μία ασπρούλα. Δεν μου αρέσει η θάλασσα το πρωϊ, ΑΝ κολυμπήσω πάω μετά τις 20.00. Ως τώρα έχω κάνει 2 μπάνια στη θάλασσα μετά απο 15ημερες διακοπές, λίγες τον Ιούνιο και λίγες τον Ιούλιο.
    Κρατήθηκα μακριά απο τα νετ-καφέ 3 μέρες, φυσικά και μπλόγκισα..έχει γίνει δόση πιό επιτακτική απο τον εσπρέσσο. Κάνω διακοπές για να …μεθύσω, γίνομαι τύφλα, πίττα και μετά..ροκ-τσιφτετέλια..
    Καλό χειμώνα

  13. >Το ΤΕΒΕ δεν κάνει διακοπές.

    Σόρι για το «άσχετο», αλλά επειδή έχω κι εγώ ΤΕΒΕ, σου προτείνω να διαβάσεις το άρθρο του Δ. N. Μαρωνίτη Εμπαιγμός:

    http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=14481&m=B60&aa=1

  14. Κυρίες και κύριοι η πολυχρονεμένη μας Ψιλικατζού
    για λίγο καιρό δεν θα μπορέσει να βρίσκεται ανάμεσα μας γιατί το PC της τα έφτυσε.
    Τους χαιραιτισμούς της και τα φιλιά της σας τα στέλνω εγώ, αν και αξύριστος.

  15. Psipsinel said

    gia sas
    ime kenouria sto blog. kitaxte ti selida mou na mou pite ti gnomi sas. efharisto

  16. Kωνσταντίνα,
    Καλό Χειμώνα.

    Να γράφεις ότι θέλεις…για λύκους για πρόβατα και ελευθερία!

Σχολιάστε

 
