X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

  • --------
  • Σελιδοδείκτης

  • Εγγραφή

  • Συμπληρώστε το mail σας για να λαμβάνετε εκεί τις ενημερώσεις του blog.

    Μαζί με 648 ακόμα followers

  • Kaltsovrako @ flickr

  • Τρέντι κλικς!

  • SheBlogs!

    SheBlogs!
  • RSS SheBlogs Feed

    • Έφτασε η εποχή για να φροντίσετε τα ξύλινα έπιπλα κήπου Σεπτεμβρίου 14, 2017
      Λατρεύουμε τα ξύλινα έπιπλα κήπου και τα χαιρόμαστε όλο το καλοκαίρι, τώρα που φθινοπωριάζει όμως πρέπει να τα φροντίσουμεThe post Έφτασε η εποχή για να φροντίσετε τα ξύλινα έπιπλα κήπου appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Pesto alla Genovese, το πέστο της Tiziana Σεπτεμβρίου 8, 2017
      Φτιάχνουμε Γενοβέζικο πέστο! μια αυθεντική ιταλική συνταγή που εκτός από βασιλικό, μυρίζει μεσόγειο σε όλο της το μεγαλείο!The post Pesto alla Genovese, το πέστο της Tiziana appeared first on SheBlogs.eu.
      Giannis Charpantidis
    • Σπουδή πάνω στο κρητικό πιλάφι Σεπτεμβρίου 6, 2017
      Το κρητικό πιλάφι είναι ένα τα πιο γνωστά πιάτα της κρητικής κουζίνας και η Καλλιόπη το μαγειρεύει με βασικό συστατικό το άρωμα των παιδικών της αναμνήσεωνThe post Σπουδή πάνω στο κρητικό πιλάφι appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Kalliopi Fountoulaki
    • Παντζάρια σε βάζο Σεπτεμβρίου 1, 2017
      Σκεφτήκατε ποτέ να διατηρήσετε παντζάρια σε βάζο για να έχετε έτοιμη σαλάτα ή μεζέ οποιαδήποτε στιγμή;The post Παντζάρια σε βάζο appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Τι είναι τα hashtags, πώς και που τα βάζουμε στο Internet Αύγουστος 28, 2017
      Ακόμα κι αν δε ξέρεις τι είναι τα hashtags, σίγουρα έχεις δει στην τηλεόραση τις περίεργες λεξούλες με το καγκελάκι. Ας δούμε τι είναι τα hashtagsThe post Τι είναι τα hashtags, πώς και που τα βάζουμε στο Internet appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Πιτιά Καρπάθου Αύγουστος 25, 2017
      Ξέρεις τι είναι τα πιτιά Καρπάθου; Εγώ όχι. Αλλά ξέρει η αναγνώστρια μας η Άννα και μας στέλνει τη συνταγή της για να μάθουμε και να τα δοκιμάσουμεThe post Πιτιά Καρπάθου appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Πως να κρατήσεις τους φίλους σου όταν αποφασίσεις να κάνεις παιδάκι Αύγουστος 22, 2017
      Όταν αποφασίζεις να κάνεις ένα παιδάκι η ζωή σου αλλάζει. Αν δε θέλεις να αλλάξουν και οι φίλοι σου, θα πρέπει να μάθεις να διαχειρίζεσαι κάποια πράγματαThe post Πως να κρατήσεις τους φίλους σου όταν αποφασίσεις να κάνεις παιδάκι appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Μεσογειακή μελιτζανοσαλάτα Αύγουστος 22, 2017
      Πειράζουμε τη μελιτζανοσαλάτα για να της προσθέσουμε μέσα κι άλλες καλοκαιρινές γεύσεις για να ξεφύγει από τα συνηθισμέναThe post Μεσογειακή μελιτζανοσαλάτα appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Φτιάξε Μπακάλικα Πικάντικα Πιπεράκια σε βάζο Αύγουστος 20, 2017
      Γέμισαν οι λαϊκές αγορές με μικρά , πράσινα, πικάντικα πιπεράκια! Πάμε να φτιάξουμε πικάντικα, μπακάλικα πιπεράκια σε βάζα για να έχουμε για όλη την επόμενη χρονιά.The post Φτιάξε Μπακάλικα Πικάντικα Πιπεράκια σε βάζο appeared first on SheBlogs.eu. […]
      Μαίρη Χαρίσκου
    • Τι είναι η κατηγορία Go Social – Φτιάξε καφέ Αύγουστος 19, 2017
      Το σκεπτικό μου πίσω από τη δημιουργία της κατηγορίας Go Social του SheBlogs. Τι σκέφτομαι και γιατί την δημιούργησα.The post Τι είναι η κατηγορία Go Social – Φτιάξε καφέ appeared first on SheBlogs.eu.
      Μαίρη Χαρίσκου

BLUE JEAN

Posted by Constantina Delimitrou στο Αύγουστος 9, 2005

Η εκδήλωση της Γ΄ Γυμνασίου, είχε αποφασιστεί. Οικονομικά, δεν μας έπαιρνε να πάμε στην Crystal Palace στο Πασαλιμάνι, γιατί το five laser show, έτσουζε. Αποφασίσαμε για Αυτοκίνηση. Θα ήταν η πρώτη φορά που θα πήγαινα σε εκδήλωση του σχολείου μετά τις δώδεκα και από ντίσκο της εποχής, ήξερα μόνο την Serenate και την Boom Boom. Πάντα φυσικά, με την συνοδεία της αδελφής μου, μετά του - γαμπρού – γκόμενου – αραβωνιαστικού της, ότι υπήρχε τέλος πάντων εύκαιρο. Πάντως όχι μόνη μου. Μετά από ολόκληρη μέρα ψάξιμο, βρήκα ένα σουέντ μαύρο κουστουμάκι (μπουφανάκι – φουστάκι) με κρόσια στο πλάι. Πολύ ιν τα κρόσια τότε.

Αυτό, βέβαια δεν το γνώριζε το χάμστερ μου. Στην κάψα μου πάνω, να τα δοκιμάζω ξανά και ξανά, πέταξα το μπουφανάκι πάνω στο κλουβί του και το βρήκα ένα λεπτό μετά, με μία τρύπα σαν φιλιστρίνι. Πολύ μαλάκας ο πόντικας, αλλά άντε να βρεις το δίκιο σου. Άλλο που δεν θα ήθελε και η μάνα μου, να βρει δικαιολογία να τον σουτάρει, οπότε έκανα τουμπεκί και βολεύτηκα με το φουστάκι.

Η μεγάλη ώρα έφτασε. Ήταν από τις ντίσκο που δεν μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση, μάλλον αποπνικτική, αλλά όλα τα φιλαράκια εκεί. Και κάποια φλερτάκια. Το μόνο που έμενε, ήταν να κάνω πασαρέλα μέχρι το μπαρ να παραγγείλω ποτό και να γυρίσω στο καναπεδάκι μου, μαζεύοντας τα δίχτυα της ψαριάς μου. Αλλά έφαγα χοντρό κόλλημα. Δεν είχα ξαναπαραγγείλει ποτό και δεν ήξερα τί θα μπορούσε να εντυπωσιάσει τους «άβγαλτους» συμμαθητές μου, ώστε να ξεχωρίσω. Το ουίσκι απλά ήταν αηδία. Κάνω νόημα στον έτσι της αδελφής μου και πλησιάζει.

-Ρε συ, τί να πιώ;

-Απ΄ όλα έχει.

-Το ξέρω βρε βλάκα, αλλά δεν ξέρω πώς τα λένε.

-A, παράγγειλε ένα blue jean.

-Είναι καλό; Μην με βαρέσει...

-Όχι, είναι γαμάτο και ελαφρύ για γυναίκες.

Και ξεκινάω η δικιά σου, την πασαρέλα μέσα από τα καναπεδάκια, μέχρι το μπαρ. Σκύβω στον μπάρμαν και του λέω με σιγουριά «ένα blue jean». Πονηρό χαμόγελο ο μπάρμαν και νάτη η μπλε ποτάρα σε ψηλό ποτήρι και κερασάκι. Χαρούμενη, λες και η ήμουν η πριγκίπησσα Ντι, με αργά βήματα πίσω, προσπαθώντας να ισσοροπήσω πρώτη φορά στα τακούνια και να φαίνεται όμως και η ποτάρα. Το σκηνικό άρχισε, όταν ξεκίνησα να πίνω.

Η αλήθεια, ήταν φοβερό ποτό, και δεν βάραγε καθόλου. Έπινα τεράστιες γουλιές και καθώς δεν κάπνιζα, το βρήκα παιχνίδι. Σε λίγο, ξαναπήγα για ποτό. Αυτή τη φορά ο μπάρμαν, ψιλογέλασε. Μάλλον με γουστάρει σκέφτηκα, αλλά ήταν πολύ μεγάλος. Τον άφησα να καίγεται και προχώρησα προς τους υπόλοιπους συμμαθητές, δίπλα στην πίστα. Κανένα γουρούνι δεν μου ζήτησε να χορέψουμε και όλες οι ζηλιάρες όλο ψουψου ήταν μεταξύ τους και μετά χαζογελούσαν.

Κάτι για πούτσες μπλε,έλεγαν. Εμ, βέβαια δεν ήξεραν ότι ξέρω να περπατάω με τακούνια και το σημαντικότερο ότι ξέρω να πίνω γαμάτα ποτά. Χέστηκα. Τις άφησα στην ζήλια τους και πήγα να κάτσω στο καναπεδάκι μου. Αλλά δεν το ΄χα σχεδιάσει ακριβώς έτσι. Έπρεπε όλη νύχτα να χορεύω, να φλερτάρω, να διασκεδάζω.

Μαλακία οι ντίσκο, μαλάκες και οι συμμαθητές, ηλίθια και η αδελφή μου που νύσταζε. Κι αυτές οι σιχαμένες, ακόμα με συζητούσαν και γελούσαν. Μάτι θα είναι, σκέφτηκα. Φτύστηκα και πήγα τουαλέττα. Και τότε ξαναφτύστηκα στ΄αλήθεια. Το κακό μάτι μου είχε βάψει τα δόντα, τη γλώσσα και τα χείλια μπλε. Πούτσες μπλε, ηλίθιες...

Έβγαλα τις τακουνάρες και έτρεξα στο καναπεδάκι της αδελφής μου. Χωρίς να ανοίξω το φωσφορούχο στόμα μου, της είπα να ξεκουμπιστούμε και κρύβοντας τη μούρη μου, έφυγα. Δεν ξανάπια blue jean.

Μετά από λίγο καιρό με καλέσαν οι κότες, στο πάρτι τους. Ήταν καιρός να πάρω εκδίκηση. Πήγα μετά χαράς. Τους πήρα δύο μπουκάλια blue curacao. Χώθηκα στην κουζίνα, έβαλα σε μικρά ποτηράκια σφηνάκια και τις κέρασα όλες.

Ήμουν πλέον ο Δρακουμέλ σ΄ένα πάρτι με στρουμφίτες.

8 Σχόλια to “BLUE JEAN”

  1. macmanus said

    !

  2. macmanus said

    Τώρα που’πες Crystal Palace κάτσε να πάω να δώ πόσο τι δίνουν στο Στοίχημα!Έχω αγώνα σήμερα!

    Να σου πώ κάτι Κωνσταντίνα, κι εντελώς μεταξύ μας;

    Αν η εφηβεία για τις γυναίκες είναι ένα τελείως ηλίθιο πράμμα, για μας τους άντρες είναι το ίδιο, εις την εκατομμυριοστήν!

    Εσύ έριχνες και την «ψαριά» σου πήγαιν-έλα με τις τακουνάρες, εμείς ούτε αυτό δεν μπορούσαμε να κάνουμε!

  3. COSTANTINA said

    Όχι φίλε mac, εντελώς μεταξύ μας πιστεύω ότι τα ίδια χάλια είχαμε. Φοβερά άχαρες εποχές αλλά τόσο γλυκιές.
    Οι πιτσιρίκες προσπαθούν να γίνουν γυναίκες και τα αγοράκια άντρες.
    Απλά η μετάβαση μέσω του μακιγιάζ, των τακουνιών και άλλων extreme sports, είναι πιο εφετζίδικη από την δική σας. Για αυτό και οι έρωτές μας ήταν ως επί το πλείστον με μεγαλύτερους. Για να περνιόμαστε και ΄μεις για μεγάλες. Εσείς απλά το θεωρούσατε ακατόρθωτο να «χτυπήσετε» μεγαλύτερη.

    Η μόνη διαφορά με το παρόν, είναι ότι τώρα η μετάβαση ξεκινά αμέσως μετά το Δημοτικό.

    Άσχετο, δεν θα το κλείσεις το μαγαζί καθόλου;

  4. macmanus said

    Εσείς απλά το θεωρούσατε ακατόρθωτο να «χτυπήσετε» μεγαλύτερη

    ______

    Ωραιότατη πάσα για Σεντόνιον καλή μου! Ώρες να΄χουμε να γράφουμε!
    Προσωπικά, όλη μου την ζωή την πέρασα με μεγαλύτερες, μέχρις τον μεγαλύτερο έρωτα της ζωής μου, +11 χρόνια(Εγώ 24, εκείνη 35)

    Το μαγαζί θα κλείσει την Παρασκευή!
    Το Πισί Ποτέ! Χαχαχαχαχα
    Κερνάς πύραυλο,ή να ντυθώ Ιρανός!;

  5. COSTANTINA said

    Ρε συ, σαφώς και δεν μιλούσα για σένα.Φαίνεται ότι είσαι περπατημένος ;).Οι μεγαλύτερες δεν ξέρω αν το ξέρουν…

    Θα κλείσω και το δικό μου μαγαζί για λίγες μερούλες. Τελευταία εργάσιμη η Παρασκευή και μετά θα κοιμάααααμαιιιιι!!!
    Ότι κέρασμα γουστάρεις μέχρι Παρασκευή.

  6. καλή ξεκούραση κούκλα μου

  7. καλή ξεκούραση κούκλα μου

  8. COSTANTINA said

    Σας αγαπάω ρε!!!!

Σχολιάστε

 
