X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

NOTHING COMPARES TO U

Posted by Constantina Delimitrou στο Ιουλίου 28, 2005

Απόσπασμα από το ημερολόγιό μου 9/7/1990

«Βρίσκομαι μόνη σ΄ένα δωμάτιο και το μυαλό μου τρέχει πίσω..Ακούω Jeronimo και έξω είναι σκοτάδι, ίσως και να έχει πανσέληνο, αλλά δε με νοιάζει γιατί μέσα μου παντοτινά λάμπει το φως από το φεγγαράκι σου.

Ακούω το nothing compares to u και στο αφιερώνω. Επίσημα 9 μήνες πριν, ήταν η δική μας μέρα. Θυμάσαι; Εγώ όμως τρέχω λίγο πιο πίσω. Ήταν 28 Ιουλίου και για μένα τότε άρχισε η σχέση μας...μία σχέση λίγο διαφορετική, λίγο παράξενη, κάτω από παράλογες μα αξέχαστες συνθήκες που νοσταλγώ...Νοσταλγώ τόσα πολλά, που είμαι σίγουρη πως θα τα ξαναζήσω μαζί σου, κι αν όχι, σίγουρα θα ζήσω καλύτερες στιγμές.

Αυτήν την ιδιαίτερη στιγμή όμως, νοσταλγώ την πρώτη μας νύχτα στην παραλία [....]. Για μένα λοιπόν, αυτή η στιγμή είναι 28 Ιουλίου και βρισκόμαστε ολομόναχοι στην δικιά μας παραλία, ο χρόνος έχει σταματήσει για πάντα. Το πρώτο μας φιλί με σημαδεύει και μου είναι αδύνατο να σε ξεχάσω. Τώρα πια, αν και το καλοκαίρι εκείνο έχει φύγει, για πάντα μέσα μου θα σε νοιώθω όπως εκείνο το βράδι που σ΄ερωτεύτηκα.

Αυτή τη στιγμή αγάπη μου, κάνω όνειρα για το μέλλον και τώρα που καταγράφηκαν όλα εδώ νοιώθω την ανάγκη να σου πω και κάτι ακόμα που χάνει την αξία του γραμμένο εδώ, μα είναι τόσο δυνατό που ξεφεύγει και γράφεται μόνο του..

Σ΄αγαπώ».

Δεκάξι χρόνια μετά, ακόμα ισχύει. Χρόνια μας πολλά.

13 Σχόλια to “NOTHING COMPARES TO U”

  1. tasos said

    Πεζός, κυνικός και ό,τι άλλο είμαι, αλλά μου έχουν κοπεί τα πόδια.
    Δεν γράφω άλλα, αλλά το πρωΐ θα αργήσουμε να ανοίξουμε το μαγαζάκι.

  2. COSTANTINA said

    Μωρό μου, ευχαριστώ.

    Α, για να μην παίρνω στο γραφείο, ήρθε ο ΟΤΕ 300 ευρώ και το ΤΕΒΕ 700. Θέλω μία ευγενική χορηγία (again).

    Ε, φανταστικέ σύζυγέ μου;

  3. tasos said

    Φανταστικά λευτά δέχονται;

  4. tasos said

    Sorry : λεφτά οχι λευτά!
    Αμα δεν τα έχεις σε νοιάζει πως γράφονται;

  5. macmanus said

    Συμπάσχομεν!

  6. spyros said

    Συγχαρητήρια!
    (Και νόμιζα ότι μόνο εγώ άντεξα πάνω από δέκα χρόνια το trance του έρωτα…)

  7. Your Man said

    Χεχε και νόμιζα πως μόνο η Κωνσταντίνα ήταν το ταλέντο σε αυτό το σπίτι…

  8. Estarian said

    Να είστε πάντα έτσι !
    16 χρονια ε? πωπωωωωωωωω… εντυπωσιάστηκα εντυπωσιακά τώρα..

  9. Avanti said

    Καλά του τά’πες του μπαγάσα…
    🙂
    Πάντα ευτυχισμένοι
    @—>—
    (Σκάστε το απόψε για την κοντινότερη παραλία και δώστε του να καταλάβει…
    Έτσι για την επέτειο ρε γαμώτο!
    Οι δουλιές δεν τελειώνουν ποτέ)

  10. 0 Comments said

    Μιας και ισχύουν όλα όσα γράφεις, το γκίνες το σκέφτηκες;
    Εκτός αν διαβάζει το μπλογκ ο καλός σου και θες να του κάνεις ένα δωράκι οπότε αλλάζει το πράμα.
    Συνήθως δεν είμαι τόσο κυνικός, αλλά 16 χρόνια ρε γαμώτο!
    Παρόλαυτά ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ!

  11. COSTANTINA said

    Ευχαριστώ ρε παιδιά..
    Ξέρετε δεν είναι κάνας άθλος άμα το γουστάρεις.

  12. alex said

    Χρόνια πολλά!
    Σας θαυμάζω.

  13. Lili said

    Aσχετο…αλλα αν ακουγες jeronimo, καλιστα μπορει να ακουγες και δικη μου εκπομπη…
    Να σας φτιαξω μια συλλογη απο τα τοτε κομματια για την επετειο?

Σχολιάστε

 
