X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΕΝΑΣ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑΤΩΜΕΝΟΣ ΓΑΜΟΣ

Posted by Constantina Delimitrou στο Ιουλίου 18, 2005

Η μεγάλη μέρα είχε φτάσει. Απόφαση μιάς στιγμής, και στην ουσία, πέντε λεπτών δουλειά. Τα ΄χαμε πει χίλιες φορές με τους δικούς μας. Είχανε φοβερές αντιρρήσεις, γιατί ένας πολιτικός γάμος για να πάρεις στεγαστικό δάνειο, δεν ήταν και το καλύτερό τους. Ειδικά όταν ο ένας μας , ήταν μοναχοπαίδι. Για μας ήταν το καλυτερότερο. Πέντε χιλιάρικα το χαρτόσημο κι όξω απ΄την πόρτα.

Υποσχεθήκαμε σύντομα και θρησκευτικό γάμο, με νυφικά, μπουμπουνιέρες και ότι άλλο προβλέπει το πρωτόκολλο των ταλαιπωρημένων ζευγαριών και πήγαμε για καφεδάκι πριν έρθει η μεγάλη στιγμή. Είχαμε βρει και τους μάρτυρες, την αδελφή μου και τον πρώην της και τους είχαμε ρητά υπαγορεύσει τον κώδικα ένδυσης : «μαλάκες βάλτε τζινάκι και αφήστε τα φρου φρου, γιατί θα μας πάρουν με τα λεμόνια». Βασικά, αυτό πήγαινε στην αδελφή μου, γιατί όσο να πεις, το γαμάει με το στιλάκι μπουμπουνιέρα – πόσο μάλλον σε γάμους. Στραβομουτσούνιασε, αλλά συμμορφώθηκε (βέβαια, μετά από λίγο χώρισε και όλοι μου έλεγαν ότι ήταν κακό σημάδι για το γάμο μου- καθότι «κουμπάροι»-αλλά μάλλον εγώ ήμουν κακό σημάδι για τον δικό της).

Και εκεί που πίναμε το καφεδάκι στο «Αρτίστικο», σκάει η βόμβα: «Ρε Ντινάκι, κανονικό γάμο δε μας βλέπω να κάνουμε, γαμήλιο ταξίδι τσου, έχω κάτι λεφτάκια απ΄τα tipsάκια της δουλειάς, δεν πάμε να τα γαμήσουμε στο Sotris, πριν τον γάμο»; Σιγά που θα ΄λεγα όχι. Γαμήσαμε επακριβώς πεντακόσια χιλιαρικάκια εκείνο το μεσημέρι και σκάσαμε καραγκράν στο Δημαρχείο.

Εκείνος, με βελούδινο μαύρο κουστούμι, άσπρο πουκάμισο με μανικετόκουμπα για πρώτη φορά στην ζωή του και ΄γω με στρετς κατάμαυρο φορεματάκι και μπότες μέχρι το μπούτι. Καραγυφτουλέ, αλλά όπως μας εξήγησε ο σνομπ πωλητής ήταν οτ κουτούρ (μάλλον επειδή, όταν ακούς πεντακόσια, κουτουριέσαι επάνω σου) . Με το που μας βλέπει η αδελφή μου, γίνεται της πόπης. Της στερήσαμε την χαρά να βάλει και την δική της κουτούρ. Ο γαμπρός μου, στ΄αρχίδια του.

Ευτυχώς, όρμησε μέσα ο Δήμαρχος και επειδή βιαζόταν άρχισε το πάντρεμα. Ένα τεράστιο χαρτί ήτανε, που στο διαβάζουν, υπογράφεις και φεύγεις. Από αυτά που διάβαζε, δεν κατάλαβα χριστό. Ο μαλάκας είχε κι άλλους γάμους και τα ΄λεγε γρηγορότερα και από τους παπάδες. Ξαφνικά σταματάει, με κοιτάει και λέει : «αν συμφωνείς υπέγραψε εδώ». Εμένα, ο μπαμπάς μου, μου ΄χε πει για το πουλί μου και την υπογραφή μου, αλλά επειδή δεν έχω πουλί και έχω μόνο υπογραφή, του ΄πα να μου πει την περίληψη. Κόκκαλο ο Δήμαρχος. Βασικά, εκείνη τη στιγμή, θά ΄θελα να ΄χα πουλί αλλά είπαμε, δεν υπάρχει θεός.

Μετά από τα δολοφονικά βλέματα της αδελφής μου, έβαλα και την υπογραφή, γιατί ο Δήμαρχος δεν ήξερε την περίληψη. Όλα είχαν τελειώσει. Ο Δήμαρχος, προσπαθώντας να μας δώσει δυό λεπτά να το συνειδητοποιήσουμε, πήγε να κάνει τον κοινωνικό: «Πώς σας φάνηκε;» και του την έδωσε ο αντρούλης μου την απάντηση : «Σαν εμβόλιο». Βασικά, ότι και να του λέγαμε, δεν θα είχε διαφορά, γιατί αμέσως ήρθε το επόμενο ζευγάρι. Ούτε αυτοί φόραγαν τζιν. Στο σπίτι, μας περίμεναν κλαμμένες μανάδες - πλέον συμπεθέρες- που δεν αξιώθηκαν ούτε τον γάμο των παιδιών τους να δούνε, που θα μας κάψει ο θεός – και άλλα χαρούμενα και καλορίζικα πράματα.

Η πρώτη νύχτα του γάμου μου, ήταν ονειρική. Εγώ στο κρεβάτι μου και ο άντρας μου στο δικό του. Ήμουν το όνειρο κάθε πατέρα. Γέλαγε μέσα από τα μουστάκια του. Η κόρη του θα ήταν ακόμα παρθένα. Συγκατοικήσαμε μετά από τρείς μήνες και πολλά πολλά δράματα, και ακόμη το γαμημένο δάνειο δεν το ΄χουμε πάρει. Οι συμπεθέρες ακόμα περιμένουν τον «καλό» τον γάμο.

Ο πατέρας μου, μάλλον νομίζει ότι είμαι ακόμα παρθένα.

12 Σχόλια to “ΕΝΑΣ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑΤΩΜΕΝΟΣ ΓΑΜΟΣ”

  1. Elmoira said

    Αυτά είναι που δεν χωνεύω στους γάμους, τα συγκινημένα σόγια και τον λόχο καλεσμένων!! Άσε που ζαλίζομαι και με τα λιβάνια!! Σε κανένα χρόνο υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να παντρέψω την κολλητή μου η οποία θέλει λέει μεγάαααλο γάμο! Καμμιά ιδέα για το πώς να το αποφύγω?

  2. nanakos said

    Είναι άδικο να παντρεύεστε με πολιτικούς γάμους! Φαντάζομαι το ίδιο θα σας λένε και όλοι οι singles φίλοι σας!!

  3. COSTANTINA said

    –Καμμιά ιδέα για το πώς να το αποφύγω?–

    Κάνε τα γλυκά μάτια στον γαμπρό 😉

  4. COSTANTINA said

    Nanakos, γιατί βρε; Έχεις την εντύπωση ότι χρώσταγα σε κάνα παππά;

  5. Elmoira said

    Δεν θα πιάσει αγαπητή Κωνσταντίνα γιατί εγώ τους τα έφτιαξα, άσε που γνωριζόμαστε πολλάααα χρόνια και σιγά που θα με πιστέψουν! Άστα είμαι καταδικασμένη μάλλον να φάω στη μάπα όλα τα παρελκόμενα…

  6. Old Boy said

    Πάντως, αγαπητή Κωνσταντίνα, μην αποκλείεις εντελώς και το ενδεχόμενο να σας κάψει ο Θεός.

  7. COSTANTINA said

    pardon?

  8. Old Boy said

    Aστείο ήταν.

  9. COSTANTINA said

    Άστα, δεν τη γλιτώνω την κόλαση.Νάτανε μόνο ο πολιτικός γάμος. Α, σας το ΄πα; Υπάρχει και πολιτική βάφτιση.

  10. Μου θύμισες τον δικό μου πολιτικό γάμο. Οι δικοί μας τον κατάπιαν με τον όρο να έχουμε μερικούς καλεσμένους. Είχαμε καμιά 15αριά, τέλειωσε στο άψε-σβήσε (ευτυχώς), η μάνα μου είχε φέρει κάτι αμυγδαλωτά και κέρασε το Δημαρχείο ολόκληρο. Το βράδυ εγώ κοιμήθηκα στο σπίτι μου, ο γαμπρός στο δικό του (δεν είχα μετακομίσει κάποια πράγματά μου στο καινούριο) και πήγαμε στο δικό μας έπειτα από καμιά βδομάδα. Το βράδυ η μάνα μου και η θειά μου με ρώτησαν διακριτικά γιατί δεν κοιμήθηκα στο νέο μου σπίτι και αν ο γαμπρός μου έκανε «τίποτε». Με τον άνθρωπο τα’χαμε πέντε χρόνια πριν παντρευτούμε, αλλά προφανώς προτιμούσαν να πιστεύουν ότι στο διάστημα αυτό απλώς παίζαμε Μονόπολη. Όταν έπειτα από κάποια χρόνια χωρίσαμε, η θεοσεβούμενη πτέρυγα του σογιού θεώρησε ότι έφταιξε που είχαμε κάνει πολιτικό γάμο και όχι «ευλογημένο».

  11. COSTANTINA said

    Περιμένω με πολλή πολλή αγωνία να την γράψεις αυτήν την ιστορία. Περνάς καλά;

  12. Επέστρεψα, δυστυχώς! Θα τη γράψω τη ρημάδα την ιστορία.

Σχολιάστε

 
