X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙΑ

Posted by Constantina Delimitrou στο Ιουλίου 13, 2005

Έχω μία ιδιαίτερη σχέση με τα μαργαριτάρια. Τα τραβάω σαν μαγνήτης. Όχι πως δεν μ΄αρέσουν, αλλά όπως και να΄χει τα τραβάω. Από παντού, με μία μικρή έμφαση τους συγγενείς και τους πελάτες. Και εκεί, είναι αλήθεια, πρέπει να κρατηθείς, δεν μπορείς να γελάσεις. Όλο λέω θα τα γράψω να τα θυμάμαι, κι όλο κωλοβαράω. Ε, λοιπόν, θα τα γράψω να τα θυμάμαι.

- Συζήτηση για φαγητά. Πετάγεται η καλύτερη μαγείρισσα της παρέας και το πετάει το τούβλο: «Αρνάκι στην γλάστρα απ΄τα χεράκια μου, έχετε φάει;» (για τους άσχετους με τη μαγειρική, εννοούσε αρνάκι στην γάστρα).

- Συζητήσεις, τί άλλο, περί ιατρικών μεταξύ συνταξιούχων στο μαγαζί. «Άστα, αύριο θα κάνω λαμπαδοσκόπηση» (λαπαροσκόπηση).

<> -Ρε θεία πιάσε μία λεμονάδα.–Ποιό, αυτό το πράσινο κουτί στο ψυγείο; -Ναι, μία 7up. -Εδώ βλέπω ένα, που γράφει εφτούρ. -Όχι, ρε θεία, τί είπες πάλι! 

<>-Ξέρεις κάναν τζαμτζή γιατί έσπασε το τζάμι; Και είναι και νύχτα και τα τζαμτζίδικα είναι κλειστά. 

<>-Τί φαί έχει; -Πίτσα Κανάκη με ανταλλακτικά Μιμίκος. –Αλλαντικά ρε μάνα, ΑΛΛΑΝΤΙΚΑ!

<>- Άστα, το μωρό γεννήθηκε πρόωρο. Πρέπει να μπει στην κυτταρίτιδα (θερμοκοιτίδα).

<> -Η προίκα της Μαίρης είναι το κάτι άλλο. Σεμεδάκια, καρέ, κεντήματα, μέχρι και κρύσταλλα Βοσνίας της πήρε η μάνα της.

<> -Πιάσε μία ρέψι κόλα. (pepsi).

<>- Κολλητάρι σε διακοπές στην Ίο προς μία υπεργκόμενα τουρίστρια (Δεν ξέρει Αγγλικά) : I want to γλυψ you.

<>- Και από την εποχή των ινστιντούτων ένα αξέχαστο (απ΄τα πολλά).

<><>(Κοιτάζω με την διαιτολόγο και την πελάτισσα την δίαιτά της) -Η δίαιτα που σας ΄δωσε η διαιτολόγος, λέει ένα γιαούρτι.

<><>(Πελάτισσα βλάχα) -Το γιαούρτι μυρίζ;

<><>(Εγώ) - Όχι, κυρία μου δεν μυρίζει το γιαούρτι.

<><>(Πελάτισσα πιό συλλαβιστά ) -Το γιαούρτι μυ-ρίζ;

<><>(Εγώ, προς την διαιτολόγο, σιγά).-Ρε συ, το γιαούρτι μυρίζει;

<><>(Διαιτολόγος ) -Όχι ρε, δεν μυρίζει το γιαούρτι.

<><>(Προς την πελάτισσα) – Όχι κυρία μου, λάθος κάνετε, δεν μυρίζει το γιαούρτι.

<><>( Πελάτισσα, ελαφρώς τσαντισμένη ).Το γιαούρτι ΜΙ ΡΙΖ;

<><>- Α, μάλιστα ναι, το γιαούρτι ΜΕ ΡΥΖΙ.

12 Σχόλια to “ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙΑ”

  1. COSTANTINA said

    Μην το πεις πουθενά, γιατί μπορεί να την πάτησα κι εγώ. Το ΄χω ακούσει ως τζαμάς /τζαμάδικο ή τέλος πάντων ο κυριούλης που βάζει τζάμια. Λες;

  2. Marina said

    Θέλω και άλλα μαργαριτάρια, κι΄άλλα, σκέψου δεν μπορεί, όλο και κάτι θα θυμιθείς

  3. έχω κι εγώ καταπληκτική θεία που είχε πει το αμίμητο «παιδάκι μου είχε τόση κίνηση στο δρόμο, τα αυτοκίνητα πήγαιναν auto stop»

  4. mor said

    Μικρή μαργαριταρένια συνεισφορά «τα κρεβατόρια του Αουσβιτς»

  5. ωραιότατα, αλλά έχω μια ένσταση, αν το καλοσκεφτείς η ρέψι κόλα αντί pepsi μάλλον δεν είναι και τόσο μαργαριτάρι 🙂

  6. COSTANTINA said

    Mαρίνα, κάποια στιγμή θα βρω τα μαργαριτάρια που κράταγα από τα ινστιντούτα. Θα γελάσει ο κάθε πικραμένος.
    Θέλω και ΄γω μαργαριτάρια ρε. Γράφτε κι άλλα.
    Νικόλα, γιατί δεν είναι;

  7. Λόγω του ανθρακικού Κωνσταντίνα…

  8. COSTANTINA said

    Άντε οκ, αλλά είναι αστείο. Όταν μου το σκάσανε, ψόφησα!!!

  9. Να ένα που άκουσα προχτές στο τηλέφωνο: Ήταν ένα γνωστό μου ζευγάρι να παει διήμερη εκδρομή στο Πήλιο και τελικά πήρε η κοπελιά και μου λεγε πως δεν πήγαν.
    -Γιατί, ρε, τι έγινε; τη ρωτάω
    -Ε, να μωρέ, το αναβλύσαμε για άλλη φορά…

    Ο μαι γκοντ!

  10. Estarian said

    χαχαχαχαχα… ωραία τα μαργαριτάρια σου 🙂

  11. George said

    Σι μπιζάκι έχετε; ;-))

  12. Hamlet said

    Το τζαμτζής/τζαμτζίδικο γιατί είναι μαργαριτάρι; Τι δεν καταλαβαίνω;! Απαντήστε μου και δε θα το πω πουθενά — είμαι στρείδι.

Σχολιάστε

 
