X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΓΙΑ ΤΑ 150 ΕΥΡΩ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ (της φίλης μου)

Posted by Constantina Delimitrou στο Μαΐου 20, 2005

Όχι αγάπη μου.Τσάμπα τα΄δωσες.Οι κρέμες αδύνατίσματος ΔΕΝ αδυνατίζουν!!! Είναι αδύνατον η κρέμα να περάσει επιδερμίδα, δέρμα, χόριο και να φτάσει στα λιποκύτταρα (απλή επίδειξη γνώσεων). Αν το έκανε θα το έκαναν και τα μικρόβια και θα πεθαίναμε. Αυτό ισχύει ΜΟΝΟ στην περίπτωση που η κρέμα προκαλεί θερμότητα αλλά μετά χρειάζεσαι αγγειολόγο και σύσφιξη. Γάμησέ τα.

Όχι αγάπη μου.Η κυταρίτιδα δεν είναι στην επιδερμίδα. Αυτό το αντιαισθητικό που βλέπεις στον κώλο σου είναι η αντανάκλαση του λιπώδη ιστού που έχει γίνει ταραμάς. Εκεί πρέπει να επέμβεις.Δηλαδή να το ράψεις.

Όχι αγάπη μου. Η γυμναστική θα φέρει υπεραιμία και θα στείλει πιό πολύ αίμα στην περιοχή που τα αγγεία σου είναι βουλωμένα. Όχι αγάπη μου. Το μασάζ θα σου κρεμάσει το δέρμα γιατί στα τριάντα άμα σπάσουν οι κολλαγόνες και ελαστίνες ίνες ( οι μασέρ ισχυρίζονται ότι αν κάνεις μελανιές έπιασε το μασάζ) ΑΡΓΟΥΝΕ να ξαναδημιουργηθούνε.

ΡΑΦΤΟ και στείλε σ΄εμένα τα ευρώ.

5 Σχόλια to “ΓΙΑ ΤΑ 150 ΕΥΡΩ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ (της φίλης μου)”

  1. J95 said

    Το είχα υποψιαστεί κι εγώ ότι οι κρέμες αδυνατίσματος δεν αδυνατίζουν.

  2. COSTANTINA said

    Πρώτε ιντερνετικέ μου φίλε, σ’ευχαριστώ θερμά.Αλλά η μνεία στους πλαστικούς χειρουργούς που για να πουλήσουν τις δικές τους μαλακίες καταρρίπτουν όλων των άλλων(ευτυχώς επιστημονικά).

  3. Anonymous said

    Γεια,με λένε Κατερίνα.Είμαι γεωργός
    βιολογικού λαδιού και βοτάνων και εδώ και 8 χρόνια φτιάχνω φυτικές κρέμες.Αυτό που είδα είναι πως μπορεί να μην έχουν τα θεαματικά αποτελέσματα που όλες θέλουμε αλλα σίγουρα κάνουν καλό.
    Τις κρέμες που φτιάχνω τις έχω δοκιμάσει σε μένα,στα δυο μου μωρά και σε πολλές φίλες και φίλους με δερματικά προβλήματα(π.χ.έκζεμα,
    ξηροδερμία,σύγκαμα από πάνα,ακμή,πόνους των μυών και των νεύρων και άλλα) και είδα πως όντως θεραπεύουν.Σε περίπου ένα χρόνο(το ελπίζω) θα κυκλοφορούν νόμιμα στην αγορά.

  4. […] Κατερίνα, μόλις είδα την απάντησή σου. Η ένστασή μου στα καλλυντικά είναι πολύ απλή βασικά. Όταν μιλάμε για καλλυντικά, θα πρέπει να εννοούμε καλλυντικά. Καλλωπισμός, ενυδάτωση, γυαλάδα και ότι τέλος πάντων έχουν εφεύρει οι διαφημιστές για να χρυσώσουν το χάπι της ματαιοδοξίας μας. Όταν όμως μιλάμε για καλλυντικά που θεραπεύουν (!) έκζεμα, ξηροδερμία, σύγκαμα, ακμή, μυικούς πόνους και πόνους νεύρων, ΔΕΝ μιλάμε για καλλυντικά. Μιλάμε είτε για φάρμακα, είτε για αυθαίρετα σκευάσματα που αν δεν ελεγχθούν μπορεί να είναι από επικίνδυνα έως μοιραία. […]

  5. Andreas said

    Γεια σας! Θα ήθελα να ρωτήσω την Κατερίνα σχετικά με την παρασκευή φυτικών καλλυντικών. Βλέπετε, ενδιαφέρομαι και θα ήθελα μάθω σχετικά με αυτά. Παρ’ όλο που μερικοί δεν συμφωνείτε με αυτά…. Κατερίνα θα περιμένω απάντηση, για να σου δώσω mail. thanks.

Σχολιάστε

 
