X-PSILIKATZOY

ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ

ΙΔΕΟΨΥΧΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ

Posted by Constantina Delimitrou στο Σεπτεμβρίου 22, 2006

Η newagevictim είναι είκοσι χρονών, πάσχει από ΙΔΨ και γράφει αυτά για να ζητήσει βοήθεια από τυχόν ψυχιάτρους που διαβάζουν.


Εγώ θέλω απλά να της στείλω μια αγκαλιά και να της ευχηθώ να βρει γρήγορα μια λύση.

19 Σχόλια to “ΙΔΕΟΨΥΧΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ”

  1. Κλικ στη λέξη “αυτά” του κειμένου για να διαβάσετε.

  2. Rodia said

    Θα γράψω λοιπόν για έναν άνθρωπο από αυτούς που νοιάζομαι. Πάσχει από τρεις διαφορετικές ασθένειες οι οποίες απαιτούν εντελώς διαφορετική θεραπεία και η θεραπεία της μιας ενεργεί ως επιβαρυντικό για την επόμενη και πάει λέγοντας. Πριν 6 χρόνια ασθένησε ο άνθρωπος αυτός εντελώς ξαφνικά, μετά από ένα ψυχικό κλονισμό. Επειδή δεν είμαι γιατρός, δεν ξέρω την ακριβή ορολογία και γράφω απλοϊκά αυτά που έζησα φροντίζοντάς τον.
    1. Στέγνωσαν τα νεφρά του.
    2. Μετά την δυναμική θεραπεία των νεφρών, του έπεσε ΟΛΟ το δέρμα, με πιθανότητες να επιζήσει 2%.
    3. Μετά την εντατική θεραπεία του δέρματος, εισαγωγή κατευθείαν στο Δρομοκαΐτειο.
    4. Μόλις πήρε εξιτήριο από εκεί, μετά από εντατικότατη υπνοθεραπεία, χάπια, ενέσεις, κλπ, εισαγωγή ξανά για υποστήριξη του νεφρικού συστήματος.
    5. Κατόπιν ξανά στου Συγγρού για το δέρμα, κλπ κλπ, σκοινί κορδόνι.

    Επειδή δεν υπάρχει άλλος να τον φροντίσει, πήρα την υπόθεση πάνω μου, αφού επισκέφτηκα ένα σωρό “συστημένα” μαγαζάκια όπου περιθάλπουν ασθενείς με αντάλλαγμα τη σύνταξή τους. Απελπισία σκέτη. Προθάλαμος του τάφου ξεκάθαρος. Αποφάσισα να μη “τον πετάξω” εκεί μέσα.

    Εψαξα στο διαδίκτυο και βρήκα αρκετά για τις ασθένειές του, αλλά όχι όλα. Συνομίλησα με τους θεράποντες γιατρούς, φίρμες στην ειδικότητά του ο καθένας. Ζήτησα ένα συμβούλιο ώστε να αποφασίσουν από κοινού τη δοσολογία των φαρμάκων, αλλά καθενας ήταν στυλωμένος στην επιστημονική του άποψη και δεν δεχόταν την παρέμβαση άλλου γιατρού, με τη δικαιολογία ότι δεν ήθελε να παρέμβει ο ίδιος στο έργο του άλλου. Μύλος!

    Τελικά, μετά από μύριες περιπέτειες και φοβερά έξοδα (ένα στρέμμα στο Καπανδρίτι κι ένα σπιτι στη Φιλοθέη κοστίσανε όλ’ αυτά) πήρα πάνω μου την υπόθεση. Ο ασθενής στην κοσμάρα του, αλλά ευτυχώς μπορούσε κάποιες στιγμές να σκέφτεται λογικά και να συζητά. Του εξέθεσα με απλά λόγια την κατάσταση και ότι αυτό το βιολί έπρεπε να σταματήσει και πως ο μόνος τρόπος ήταν να πάψει να λαβαίνει κάποια θεραπεία. Μαζί καταλήξαμε ότι τα νεφρά είναι το πρωτεύον, αυτά έπρεπε να διαφυλαχτούν όσο γίνεται, γιατί χωρίς νεφρά τέζα! Οπότε, η θεραπεία των νεφρών στο ΟΝ.
    Μετά τα νεφρά, το δέρμα, το οποίο έτσι κι αλλιώς είναι χρόνια κατάσταση επίσης και θέλει ανά εξάμηνο εισαγωγή και παρακολούθηση στο νοσοκομείο.
    Κατόπιν, το ψυχικό μέρος. Συζητήσαμε την ιδεοληψία του, τις φοβίες του, τους αριθμούς που τον καταδιώκουν. Είπε ότι και λαβαίνοντας τα -εξαιρετικά βαρειά- φάρμακα, εξακολουθεί να βασανίζεται από τις ιδέες μονάχα που είναι ούφο και δε μπορεί να αντιδρά.
    Συζήτησα με τον ψυχίατρο, κατά πόσο είναι επικίνδυνος αν δεν λαβαίνει την αγωγή και μου είπε ότι κινδυνεύει μονάχα να διαπράξει κακό στον εαυτό του ή σε κοντινούς του ανθρώπους. Πηρα το ρίσκο μου, μια και είμαι ο μόνος κοντινός του άνθρωπος. Τη συζήτηση αυτή, φυσικά, δεν του την ανέφερα. Είπα μόνο να προσπαθήσει να κόψει τα φάρμακα και να πολεμήσει τα φαντάσματά του, όπως και έγινε.

    Σήμερα, είναι πλέον αιμοκαθαιρομενος 3 φορές την εβδομαδα, το δέρμα του έχει καλυτερέψει και χρειάζεται εισαγωγή αραιότερα από πριν, περίπου μια φορά το χρόνο. Τα φαντάσματα τα διαχειρίζεται με χιούμορ, ενώ όταν τον πιάνουν κρίσεις θλίψης ή επιθετικότητας εναντίον του εαυτού του, έρχεται και μου χτυπάει το κουδούνι και τον βγάζω από τον κυκεώνα του αρνούμενη να μπω στο παιχνίδι των ιδεών του. Δεν παραδέχτηκα ποτέ αυτά που σκέφτεται και φοβάται, αλλάζω συζήτηση με κάποιο εύθυμο πρόσχημα, παίζω θέατρο κανονικά λέγοντας ένα ανέκδοτο ή ένα χαρούμενο νέο -πραγματικό ή φανταστικό. Δεν έχω χτυπήσει ποτέ το κουδούνι του, ώστε να μη με περιλάβει στη χορεία εκείνων που τον απειλούν.

    Αυτά, και δεν ξέρω αν θα βοηθήσουν κάποιον.
    Α! Βάλε καμιά προεπισκόπηση τεσπα γιατί στα σεντόνια όλο και κάποιο λάθος θα ξεφεύγει, ε

    αγκαλίτσα και φιλάκια πολλά στο κοριτσάκι μας!:-)))) και.. ΚΟΥΡΑΓΙΟ!!!

    ..το θέμα είναι να βρει έναν άνθρωπο, ένα γιατρό, ένα ψυχολόγο, που να τον εμπιστεύεται απόλυτα -νομίζω.. αλλά.. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΙΔΙΚΟΣ, ΕΙΠΑΜΕ.

  3. Επιτυχημένος συνδυασμός επίσης λέγεται ότι είναι αυτός της ψυχιατρικής σε συνδυασμό με την γνωστική συμπεριφοριστική θεραπεία.

  4. Ροδιά τί απίστευτη ιστορία. Πολύ δύσκολη κατάσταση όμως και δύσκολη απόφαση να σταματήσει κάποιος τα φάρμακα.

    Ντροπαλέ δεν έχω ιδέα τί είναι αυτό αλλά θα το ψάξω.

  5. http://beckinstitute.org/FolderID/237/SessionID/%7B148A5371-EA2A-4D99-9D86-2FC7F59130F3%7D/PageVars/Library/InfoManage/Guide.htm

    http://www.ibrt.gr/therapeia/faqcbt.html

    Χρήσιμες παραπομπές. Πάντως η μέθοδος αυτή δεν είναι new age!!!!
    (βλ και new age psychotherapies στο skepdic.com )

    ΥΓ: πώς μπάινουν τα λινκς;

  6. ioudas said

    αν η newagevictim θέλει, ας επικοινωνήσει με το μαιλ μου: ioudasiskariotis@hotmail.com
    γνωρίζω κάποιους γιατρούς ειδικά για το θέμα της.
    τα ονόματα και τα τηλέφωνα τους, στη διάθεση της.

    την καλησπέρα μου

  7. Ντροπαλέ ευχαριστώ. New age είναι το ψευδόνυμο της κοπέλας όχι η θεραπεία.

    Ioudas ελπίζω να το δει.

  8. Σε μια χώρα όπου ο καθένας είναι ό,τι δηλώσει και πολλοί νομίζουν ότι ψυχοθεραπεία σημαίνει να βρεις τον συμπαντικό εαυτό και την ισορροπία των τσάκρα κλπ, οι πραγματικά επιστημονικές μέθοδοι μπορεί να χαθούν.Remember την αντίστοιχη καπήλευση του κλάδου της φιλοσοφίας μεταφυσική, από τους κυνηγούς φαντασμάτων, αύρας κλπ, που είχε συζητηθεί σε προηγούμενο ποστ;
    Συνεπώς έκανα παραπομπή και στο skepdic για να δείξω ότι η συγκεκριμένη θεραπεία δεν είναι new age. Καμμιά σχέση με το ψευδώνυμο της κοπέλλας. Εαν με παρεξήγησε της ζητώ συγγνώμη.
    Τέλος οφείλω συγγνώμη και σε σένα, διότι βλέπω με αυτό το λινκ σιδηρόδρομο αλλοιώθηκε η αισθητική της σελίδας :-(

  9. Άντε ρε χαζό που θα ζητήσεις και συγνώμη. Μια χαρά τα λες. :)

  10. Και η αισθητική αλλοίωση; Και αυτή μια χαρά; ;-)

  11. newagevıctım said

    Ευχάριστω πάρα πολύ για την τόσο άμεση και ζεστή ανταπόκριση στο θέμα μου..Διάβασα το σχόλιο της Ροδιάς και μου άρεσε.Είχε χιούμορ σε τόσο δράμα.Ιούδα θα επικοινωνήσω.Το να αλλάζεις κάθε τρεις και πέντε ψυχίατρο είναι δύσκολο και επιζήμιο…Αλλά είμαι πολύ πρόθυμη να ακούσω και τις γνώμες άλλων πάνω στην αντιμετώπιση του ιδεοψυχαναγκασμού!!!Ελπίζω έτσι να συνεχίσετε πάντα να ενθαρρύνετε άτομα που το έχουν ανάγκη και πολλές φορές δυσκολεύονται να το εκφράσουν..

  12. Ντροπαλέ, οι αισθητικές αλλοιώσεις, εδώ μέσα ονομάζονται “εικαστικές παρεμβάσεις”. Είσαι ένας ψιλικαλλιτέχνης. :D

    Newagevictim, άνοιξε βρε ένα μπλογκ να μας πεις πράγματα γι’ αυτό από πρώτο χέρι. Πιστεύω ότι θα σε βοηθήσει η παρέα μας και εμείς θα μάθουμε επιτέλους πόσο δύσκολο είναι όλο αυτό ώστε να μην γράφουμε μαλακίες δεξιά αριστερά. Φιλιά κοριτσάκι. :)

  13. Sourtoukw said

    newagevictim,
    έχω έναν καλό φίλο που πάσχει από κατάθλιψη και μετά από πάρα πολύ τρέξιμο σε διάφορους γιατρούς και πολλές λάθος θεραπείες που του δημιουργούσαν 7 καρότσια προβλήματα έκαστη, κατάφερε και βρήκε “σόι” γιατρό και συνεννοήθηκαν και είναι πια μια χαρά, παίρνοντας κάθε μέρα κάποια χάπια. Θα επικοινωνήσω με τον φίλο μου αύριο και θα έχω τα τηλέφωνα του γιατρού. Αν θες να σου τα δώσω ή να σε φέρω σε επαφή με τον φίλο μου αυτόν, στείλε mail στο sourtoukw@gmail.com.
    Βάστα, νέα μου !!!

  14. newagevıctım said

    έγραψα τριάντα σελίδες κείμενο αλλά δεν βγήκε..Κάποια άλλη στιγμή θα επιχειρήσω να το ξαναγράψω..Σουρτούκω θα επικοινωνήσω μαζί σου…Το γεγονός ότι ο φίλος σου το έψαξε και βρήκε τον καλό με κάνει να πιστεύω ότι και για εμένα θα είναι ο καλός.Άλλους γονείς μπορείς να μου βρεις;Χε χε!!!!

  15. “… για να ζητήσει βοήθεια από τυχόν ψυχιάτρους που διαβάζουν.” Απ’ τα σχόλια που διαβάζω νομίζω κανένας μας δεν είναι ψυχίατρος.

    Όλοι έχουμε τη θέληση να βοηθήσουμε δεν το αμφισβητώ. Είναι πολύ επικίνδυνο όμως να προτείνουμε λύσεις που δούλεψαν σε άλλους (ή μας είπαν ότι δούλεψαν). Αυτά τα λέω σχετικά με τις προτάσεις για “γνωστική συμπεριφοριστική θεραπεία”. Θα μπορούσα επίσης να πετάξω ένα λινκ και ένα email για ψυχοδυναμική θεραπεία. Επίσης γνωρίζω άτομα με obsessive compulsive dissorder αλλά ο καθένας βρήκε λύση με διαφορετικό τρόπο. Δυστυχώς γι’ αυτά τα προβλήματα υγείας δεν υπάρχει καθολικός τρόπος αντιμετώπισης. Άσε που είναι ένας χώρος που ακόμη γίνονται τεράστια άλματα.

    Η μοναδική συμβουλή που μπορώ να δώσω είναι να προσέχεις με τους αμέτρητους τσαρλατάνους που κυκλοφορούν στον ψ-χώρο! Σε όποιον και να πας, να ρωτήσεις ειδικότητες και χρόνια προϋπηρεσίας. Ο σωστός γιατρός/θεραπευτής όχι μόνο δε θα έχει πρόβλημα με τις ερωτήσεις σου αλλά θα τις επικροτήσει.

    Και τονίζω αυτό που είπε η Ροδιά ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΙΔΙΚΟΣ, ΕΙΠΑΜΕ.

  16. @unique fish!
    Σωστός! :-)
    Ο καθένας γράφει αυτά, που έχει άκουσει, δοκιμάσει, τον έχουν τραβήξει κλπ. Δεν μπορεί να επιβάλει και να επιμείνει, ούτε να πει “εγώ είδα θαύματα κλπ”, εκβιάζοντας στην ουσία κάποιον και εμποδίζοντας τον να συγκρίνει και να επιλέξει!

    Χαχα νομίζω ότι θα αρχίσω να έλκομαι από το paranormal (διάβασμα σκέψης κλπ). Γράφηκε κάτι, που το σκεφτόμουν να το αναπτύξω σε προσεχές πόστ.

    Και εννοείται ότι ούτε εγώ είμαι ειδικός. ;-)

  17. Φρυνη said

    Ειμαι κλινικη ψυχολογος και εργαζομαι στο χωρο της ψυχικης υγειας 10 χρονια.Αγαπητη newagevictim,οπως πολυ σωστα συνεστησαν και καποιοι αλλοι(και χαιρομαι που ατομα εκτος του χωρου ειναι τοσο ενημερωμενα)η μονη πιθανη βοηθεια που μπορει να σου παρασχεθει,ειναι ο συνδυασμος φαρμακοθεραπειας με ψυχοθεραπεια.Και λεω”πιθανη”,διοτι η παθηση σου ειναι μια δυσκολη υποθεση που θελει πολλη δυναμη και αφοσιωση απο την πλευρα σου στο να την παλεψεις,και πολυ σημαντικο,μ’ενα ικανο και καταρτισμενο συμμαχο διπλα σου που θα τον εμπιστευτεις και θα ξερει πως θα σε βοηθησει.Εναν καλο ψυχοθεραπευτη.Και ψυχοθεραπεια δεν εννοουμε “τα λεω 10 λεπτα με τον ψυχιατρο”και μετα γραφουμε το φαρμακο.Επισης,εκει εξω κυκλοφορουν πολλοι-δε φανταζεσαι ποσοι-που αναγραφουν στις πινακιδες τους”ψυχοθεραπευτης”χωρις να εχουν τα προσοντα.Για να γινει καποιος θεραπευτης,χρειαζονται χρονια εξτρα σπουδων και εμπειριας,που παρεχονται και στην Ελλαδα(εκτος του εξωτερικου)απο αμφιβολου ομως εγκυροτητας ιδιωτικα ινστιτουτα.Μπορει να ειναι ειτε ψυχολογος-ψυχοθεραπευτης ειτε ψυχιατρος-ψυχοθεραπευτης,εφοσον ομως εισαι σε φαρμακευτικη αγωγη,αν επιλεξεις ψυχολογο θα πρεπει να συνεργαστει με καποιο ψυχιατρο που θα παρακολουθει το φαρμακο σου.Καιπου θα βρεις τον”καλο”?Θα πεις και με το δικιο σου.Εδω τα πραγματα δυσκολευουν.γιατι αφ’ενος οι “καλοι”δεν ειναι καταχωρημενοι ξεχωριστα στον καταλογο,αφ’ετερου καποιος που ειναι καλος για τον αλλο,μπορει να μην σου πηγαινει σαν ανθρωπος(και το να δημιουργησεις”σχεση”με το θεραπευτη ειναι η μιση θεραπεια).Μην αλλαζεις συνεχεια γιατρους.Κι αυτο μπορει να ειναι αντισταση-μολις σε ζορισουν,γιατι ειναι ζορι η αλλαγη,την κανεις για αλλου.Μεινε,μολις βρεις καποιον που σου παει.Ρωτησε,μην ντραπεις:που σπουδασε,σε τι ειδικευτηκε.Τα λεφτα σου θα παρει,την ψυχικη σου υγεια του εμπιστευεσαι,εχεις δικαιωμα να ξερεις.Κι αν δεν εχεις χρηματα,υπαρχουν κεντρα ψυχικης υγειας που παρεχουν ψυχοθεραπειες(και παλι,δυστυχως,αμφοβολου επιπεδου των “θεραπευτων”).Δεν γνωριζω και σε ποια πολη εισαι-οσο μεγαλυτερη,τοσο καλυτερα βεβαια απο αποψη επιλογων…Αν θελησεις οποιαδηποτε πληροφορια η βοηθεια,αφησε μου ενα μηνυμα στο σαιτ,η σχολιο.Σου ευχομαι καλη δυναμη…

  18. jon said

    Hello

  19. newagevıctım said

    Είχα πολύ καιρό να μπω στο site και να αφήσω σχόλιο.Είδα όμως ένα καυστικότατο σχόλιο που με εξόργισε από κάποιον Αθηναίο.Μου έγραφε ότι είμαι τρολ(που δεν ξέρω τι σημαίνει) και μαλακισμένο και να ασχοληθώ με κανένα άλλο θέμα.Εμένα είναι να μη με χτυπήσεις στο ευαίσθητο σημείο και ο “κύριος” το έκανε.Μακάρι να ήταν όλα της φαντασίας μου…Φαντάζομαι εξίσου λοιπόν πως δεν έχει αντιμετωπίσει παρόμοια προβλήματα,χαίρει άκρας υγείας και είναι αδαής επί του ζητήματος για να εκφέρει γνώμη.Γι’αυτό Αθηναίε σσσσσσσσςςςςςςς!Έβγαλα τα εσώψυχα μου για να έρθει κάποιος να με αποκαλέσει μαλακισμένο.Ελπίζω να έχεις την ίδια τύχη σε αντίστοιχη σου προσπάθεια εξωτερίκευσης των “συναισθημάτων” σου.Διάβασα με στενοχώρια πως η συγκεκριμένη πάθηση χρείαζεται πόνο και επίπονη προσπάθεια.Είναι απελπιστικό και σε τρελαίνει να κάθεσαι να ασχολείσαι συνέχεια με το ίδιο πράγμα,να σκέφτεσαι τις ίδιες παραστάσεις και να ζεις μέσα απ’το παρελθόν.Πια δεν ξέρω τι υφίσταται στην πραγματικότητα και τι είναι φαντασία μου.Για να πω κάτι πλέον έχω στο μυαλό την πάθησή μου και σκέφτομαι “Αν αυτό ξενίσει στον άλλο;Αν είναι μαλακία;”Χρειάζομαι συνέχεια επιβεβαίωση ότι κάνω το σωστό και αυτό με κάνει να αισθάνομαι εξαρτημένη.Μου αρέσει για παράδειγμα κάποιος.Ε,αν με απορρίψει πάει έχω κολλήσει,η ζωή μου γυρίζει γύρω από αυτόν,αναπαράγω σκέψεις γύρω από αυτόν.Δεν μπορώ να χαρώ την επικοινωνία μου με τους άλλους.Μια μικρή ασήμαντη απόρριψη μοιάζει η καταστροφή.Λοιπόν πάντα σκέφτομαι τι θα σκεφτόταν ο άλλος,σίγουρα αό υπερβολική ανασφάλεια.Όταν πρωτοξεκίνησα θεραπεία έλεγα στον ψυχίατρό μου “Με σκέφτονται”.Αισθανόμαι όταν βγαίνω στο δρόμο ότι κάποιος με παρακολουθεί και δεν αισθάνομαι ποτέ χαλαρή….Τα χάπια αυτό που έχουν κάνει-επειδή τα μείωσα λίγο και είδα πως είναι να είσαι χωρίς χάπια αλλά γνωρίζοντας δύο πράγματα περισσότερα-είναι να ξεκολλάνε τις εμμονές σου!Μου άρεσε κάποιος για παράδειγμα και η μόνη μου σκέψη ήταν πότε θα με πάρει τηλέφωνο γιατί δεν με παίρνει,τι φταίει,έτρεχα χωρίς να έχω στο νου κάτι άλλο να τον δω στο γυμναστήριο,μήπως έρθει κ.τ.λ.Ξέρω ότι ο ιδεουχαναγκασμός είναι μια ανώριμη άμυνα που κάνει ένα έξυπνο άτομο για να απαλλαγεί από τις επιθυμίες που διακαώς θέλει να πραγματοποιήσει αλλά δεν μπορεί γιατί φοβάται ή γιατί δεν του επιτρέπουν οι συνθήκες.Οι σκέψεις περί παρακολούθησης ελαττώνονται στο ελάχιστο όταν ο ιδεοψυχαναγκαστικός καταπιάνεται με κάτι που τον ενδιαφέρει.Όλες αυτές οι σκέψεις ότι σε παρακολουθούν δηλώνουν την ανάγκη του ατόμου να επικοινωνήσει και να στρέψει το ενδιαφέρον πάνω του…γιατί κατά βάθος αισθάνεται-ξέρει πως κανείς δεν ασχολείται μαζί του…και αυτό πονάει αφάνταστα σε σημείο να σε οδηγεί στην αυτοκτονία.Αυτό που επίσης δεν έχει ο ψυχαναγκαστικός είναι προσαρμοστικότητα.Θέλει τα πράγματα να γίνονται με έναν συγκεκριμένο τρόπο.Εγώ για παράδειγμα πόσες φορές δεν έχω εγκαταλείψει ανθρώπους-φίλους λέγοντας πως δεν μου κάνουν και μετά αντιφατικά παραπονιέμαι ότι είμαι μόνη;Φοβάμαι πιστεύω να δουν τι κρύβω!Κι όταν πάνε να μου βγάλουν αυτό που είμαι στη φόρα με φοβίζει και φεύγω!Θα ήθελα να έβλεπα τι σημαίνει να κρατάς φιλίες χρόνια χωρίς διακοπές,να μοιράζεσαι με τον άλλο όλη σου τη ζωή,να μπορείς να συνυπάρχεις παρακάμπτωντας τσακωμούς,φιλονικίες,μίση παρεξηγήσεις.Εγώ δεν μπορούσα να συγχωρήσω.Όταν κάποιος μου έκανε κάτι σίγουρα θα κλεινόμουν στον εαυτό μου και θα αποκοβόμουν από όλους και απ’την άλλη θα σχεδίαζα την εκδίκησή του.Σίγουρα όλοι οι άνθρωποι δεν μπορούν να καταλάβουν το βαθύτερο είναι μου αλλά θα με τιμούσαν αν έλεγαν Είσαι τάδε τάδε τάδε αλλά εγώ σε αγαπώ και σε αποδέχομαι.Θα μου χάριζε μεγάλη αυτοπεποίθηση…και εσωτερική ηρεμία και ίσως λιγότερο ψυχαναγκασμό.Οι ιδεοψυχαναγκαστικοί δεν είναι για να τους φοβάσαι αυτοί καθ’αυτοί.Μόνοι τους στήνουν εμπόδια στον εαυτό τους από τους άλλους σίγουρα γιατί φοβούνται και δεν έχουν βρει άλλους μηχανισμούς για να αντιμετωπίζουν την σκληρή τόσο μεταβαλλόμενη γι’αυτούς ζωή!!!Ένας καλός τρόπος να συμπεριφέρεσαι στα άτομα όμοιας πάθησης τουλάχιστον είναι να τους δίνεις σημασία και επιβεβαίωση ότι αξίζουν κι αν τα αγαπάς και βλέπεις ότι αποκόπτονται βγάλε τα λίγο από τον κόσμο των αρνητικών τους σκέψεων και των εικασιών τους!!!Σημ:Η διαφορά ενός ψυχαναγκαστικού με έναν ψυχωτικό είναι ότι ο πρώτος όσο και να θέλει δεν μπορεί να τρελαθεί.Ο δεύτερος έχει τον κόσμο του και που ξέρεις είναι και πιο χαρούμενος.Ο ψυχαναγκαστικός κατά βάθος έχει συναίσθηση ότι όλα αυτά δεν πολυισχύουν.Κατά πολύ βάθος.Χεχε!Κουράστηκα πολύ για να μάθω τι ισχύει και τι όχι για να μην σπαταλάω τζάμπα τον εαυτό μου.Ο ψυχωτικός βλέπει νομίζω φιγούρες μπροστά του ή τέλος πάντων είναι έντονα πεπεισμένος ότι δίπλα του υπάρχει και ένας τρίτος!Η πιο συγκινητική ταινία ήταν αυτή που νομίζω ότι αποκαλούταν Ένα υπέροχο μυαλό κάτι τέτοιο,με έναν σχιζοφρενή μαθηματικό όπου δείχνει πως ο άνθρωπος σπαταλάει χρόνο σε κάτι που νομίζει ως πραγματικό ενώ δεν είναι…και την σταδιακή αναγνώριση της πάθησης του που ξέρω ότι είναι επώδυνη διαδικασία όπου στρέφεται στην γυναίκα του ή σε κάποιον τέλος πάντων και λέει επιτέλους μπορώ να καταλάβω ότι αυτοί οι φίλοι μου δεν είναι αληθινοί γιατί ποτέ δεν γερνούν.Θα εκτιμούσα λοιπόν αν υπήρχε λίγη επιείκια για τους “ιδιόρυθμους” εκεί έξω γιατί βλέπω πολλούς να εκμεταλλεύονται το πρόβλημα του άλλου για τηλεθέαση.Για παράδειγμα ο σχιζοφρενής που έβγαινε στα κανάλια και έλεγε ότι είναι ο Άγιος Πέτρος.Θέλουν βοήθεια όχι κοροϊδία!

Υποβολή απάντησης

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 636 other followers

